Pytanie o zawieszenie silnika fiata 127 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy takie zawieszenie jest seryjne w 127 903 czy moze dorabiane a jezeli seryjne to w jakich modelach takie bylo bo podobno jest kilka roznych typow zawieszen. Potrzebuje takie zawieszenie jezeli ktos ma prosze o info. Chodzi mi o ta aluminiowa czesc z kolkiem przyrecana do silnika a nie o te dospawane lapy do belki.
  
 
Tak poduszka od silnika jest oryginalna od fiata 127 903,jest jeszcze jedna jest ona pod podłogą na szynie przykręcana na 3 śruby taka trójkątna.W 127 1050 już to zmieniono.Zamiast poduszki takiej jak tu widzisz z 903 montowali poduszkę leżącą poprzecznie i przykręcana z góry do nadkola.
  
 
Nie do konca zgadzam sie z przedmowca. Silnik 903 w 127 mocowany jest w 3 miejscach pierwsze to wlasnie to widziale na zdjeciu.Mocowanie wyglada mi na oryginal ale cos mi sie ta srubka w bloku nie podoba. Drugim mocowaniem jest wlasnie poduszka. Ale tak na dorba sprawe to przykrecana jest ona do skrzyni biegow a nie do silnika. 3 mocowanie znajduje sie z boku silnikam kawalek od koletora wydechowego. Silnik w tym miejscu przyczepiony jest do scianku komory posazera.

Z reszta identycznie mocowany jest silnik w Zastavie. Z ta roznica,ze silnik z Zoski jest wiekszt i wlasnie to tylne mocowanie trzeba przerabiac

Mam przy okazji takie pytanie, co to jest za gaznik, bo na orygianlnego WEBERA IBA mi to nie wyglada?
  
 
REKIN mam takie aluminiowe mocowanie silnika , mozesz je nabyc droga wymiany za jedno pifo typu debowe mocne,okocim strong perla strong lub warka strong ale zaznaczam ze to mocowanie pochodzi z 1974 roku i nowe nie jest..... mocowaniwe silnika 903 tego typu czyli ze sruba "poziomo" bylo tylko w 127 z silnikami 903 i chyba w seacie ibiza tez z silnikiem 903...moglo byc tez w kilku innych autach z silnikiem 903 ale tego jeszcze nie przyuwazylem , reszta silnikow z rodziny 903 ma z regoly pionowo "srube"
  
 
czyli ten drazek (3 mocowanie ktore wymieniles) najlepiej w swapie przyspawac na plasko, czy moze jakos pod katem?
  
 
3 mocowanie{drazek} sluzy glownie do kasowania drgan silnika wynikajacych z obrotu walu korbowego czyli w sumie momentu obr calego silnika, na przyklad przy ostrym ruszaniu co by sie silnik nie gibal na boki, tak to wyglada przy poprzecznym ulozeniu silnika, przy swapie w 126 tez sie drazek przyda ale w mniejszym stopniu{silnik wzdluz} najlepiej w miare mozliwosci plasko po zamocowac