| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-06-09 19:27:37 Wg mnie to nie pompa!
Pompa ma największy wydatek przy przyspieszaniu na wysokim biegu (np. na czwórce gwałtowne przyspieszanie z 80 km/h) Z zapalaniem nie powinno być problemu. (choć może się mylę) Może to EGR, może wtryski paliwa albo jakiś czujnik... Co do złych wskazań na analizatorze - mogła paść sonda lambda, może to wynikać z wadliwej pracy jednego z wtryskiwaczy lub zużytega katalizatora. Aha spróbuj na wszelki wypadek wymienić filtr paliwa! Co do pompy - w książce obsługi jest opisany sposób badania ciśnienia pompy przy pomocy manometru. Więc przed ewentualnym zakupem pompy spróbuj i tego. |
Jadzwin Espero 2.0T / NUBIRA ... Krakow | 2004-06-11 01:37:52 EGR jest sterowany podcisnieniem i jak dasz gaz do deski to EGR sie zamyka i nie wystepuje recyrkulacja spalin.
Pozdr Jadzwin |