Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() -DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-06-10 10:14:50 a może wywalić te śruby ze sprężynami i dać zwykłe i wtedy skręcić "dziada" na max. ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-10 10:18:45 Nie wiem jakim cudem przy wszystkich nowych częściach i prawidłowym montarzu jeszcze coś leci ![]() |
![]() -DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-06-10 10:19:49 a może te spręzyny masz już słabe i nie trzymają ![]() |
![]() Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-06-10 10:21:35 w sklepach z tlumikami mozna kupic taki elastyczny lacznik kolektora z rura, wystarczy przy tlumiku i przy portkach uciac te polaczenie i wpasowac, taka modyfikacja napewno podniesie wszczelnosc ukladu, tylko nie wiem jak jest z trwaloscia tego czegos
nie wiem do jakich samochodow to jest, ale widzialem cos takiego w daihatsu charade, |
![]() -DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-06-10 10:24:16
jeżeli o tym mowa to chyba ale nie jestem pewien było stosowane przy układzie wydechowym w Polonezie z silnikiem rovera 1.4 [ wiadomość edytowana przez: -DLUGI- dnia 2004-06-10 10:26:12 ] |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-10 10:33:45 Dlatego to mnie zastanawia... |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-10 10:38:26 Jak wymieniałem swój układ wydechowy też po prostu wszystko skręciłem i jest dobrze |
![]() -DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-06-10 10:39:51 w ostateczności to może wybrać się do sklepu motoryzacyjnego i kupić jakąś paste lub coś podobnego do uszczelniani układów wydechowych |
![]() McRysa Polonez Caro Łódź | 2004-06-10 11:28:15 A czy to nie jest wina pierwszego tłumika, wiem, że jest wymieniony, ale może on tak po prostu ma!!!
Ja mam podobny problem, byłem nawet u fachowców (zaufany kolega "od piaskownicy" ![]() |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2004-06-10 12:13:18 Nie, na pewno nie. Dźwięk dochodzi ze złącza, wjechałem na najazd i prawie ucho poparzyłem. Bardziej podejrzewałbym portki, tylko że znam dźwięk spowodowany dziurą w tej okolicy i to nie to, dźwięk nie jest aż taki ostry. Tam muszą być przedmuchy na złączu. |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2004-06-10 12:54:45 Mialem podobna sytuacje.
Po wymianie kolektora na GSI polaczenie miedzy nim a pierwszym tlumikiem nie bylo do konca szczelne (zastosowalem oczywiscie nowa uszczelke). Slychac bylo przytlumiony gwizd na wyzszych obrotach, ale po kilkuset km. wszystko wrocilo do normy (tak przynajmniej mi sie wydaje, bo teraz wszystko zaglusza wyjaca pompa wody ![]() Co do srub, to zastosowawlem jedna oryginalna + sprezyna, a w drugi otwor wkrecilem zwykla srube tez z sprezyna (druga oryginalna nie nadawala sie juz do ponownego uzycia). |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2004-06-10 15:06:34 A może rzeczywiście to złącze uszczelnia się związkami ołowiu z benzyny. Tylko że jeżdżę na gazie i złącze nie ma się jak uszczelnić ! |
t_kucyk Miłośnik FSO Peugeot 406 Toruń | 2004-06-10 17:53:19 Może jakieś pęknięcie dwururki? |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2004-06-11 20:46:27 No koniec z tym. Dzisiaj poprosiłem chłopaków i ładnie dopasowali mi pierwszy tłumik do portek gazami technicznymi. Złącze uszczelniłem takim cementem do naprawy tłumików, lepiej nie będzie ... trochę jeszcze popierduje, chyba tak już w poldkach musi być, tylka ja jestem może zbyt wymagający.... |
WFO Miłośnik FSO Caro1,6GLE i Caro+GSI Zielonka | 2004-06-11 21:03:39
A może to nie złacze popierduje ? ![]() ![]() Tylko ....... ![]() |