| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Prozak 125p Koronowo | 2004-06-10 21:02:05 witam czy wie ktos (lub ma u siebie) jak sie sprawuje gaznik do 125'ki z druga gardziela otwierana podcisnieniowo??
i przy okazji gaznikow jakie macie dysze i rurki emulsyjne u siebie bo ja ostatnio pojezdzilem na bezynce i ogolnie wir mam w baku |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-06-11 00:05:37 Temat juz niejednokrotnie walkowany..wystarczy poszukac w wyszukiwarce..a co do dysz to standardowe wedlug ksiazki to dysze 120 i 155..mam na zbyciu gaznik podcisnieniowy gdybys byl zainteresowany..ale ogolnie gaznik mechaniczny jest lepszy od podcisnieniowego..pozdroowka |
Prozak 125p Koronowo | 2004-06-11 09:55:46 o wypraszam sobie o gazniku podcisnieniowym nic nie znalazlem a pytam bo znalazlem w warsztacie kilka gaznikow i w tym podcisnieniowy.
czemu mechaniczny jest lepszy?? zalozym bym na probe ale sporo roboty bym mial z wyczyszczeniem go |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-06-11 11:39:31
Czyżbyś myślał o moich danych ?? Przypomnę: Gaznik: 18'ka (z wersji wzmocnionej - ma lepsze rozpylanie) przeloty gardzieli seryjne 1.gardziel -dysza ok.120 -rurka emulsyjna z 2 przelotu 2.gardziel -dysza 160 -rurka emulsyjna z 2 przelotu (wiec seria) Spalanie: min: niecale 7/100 - długa trasa, rowno 90 bez zmian predkosci (typu wyprzedzanie). trasa 10l/100 ale przy 140km/h (srednio na trasie ok 8-9/100 zależnie od natężenia ruchu i czy można pogonić) miasto: latem 10,7-11,5 (dosc ostra jazda, tak do 120) Przy bardzo ostrej jeździe np. sporo wyścigów na 400m itp. gdzie silnik jest kręcony do 5700-5900obr. to potrafi spalić i 18/100 -no ale coś za coś, gdyby mi palił przy takich akcjach 10/100 to bym nie mógł się ścigać z 1,4. PS. Sądzę że dość spory wpływ na moje spalanie ma cały układ napędowy - najkrótsza seryjna skrzynia (przełożenia po 93roku) i praktycznie najkrótszy most (~4,78 ) gdyż muszę bardziej kręcić silnik aby uzyskać te same prędkości w porównaniu ze zwykłym fiatem... PS.2.Gazu nie mam i nie bedę miał. Jeżdzę tylko na Pb98 (ew 99+ ) , gdyż z 95 silnik nie chce współpracować (trzeba by przestawiać zapłon i zwiększyć luzy zaworowe) PS.3. Mechaniczny gaźnik jest łatwiejszy w obsłudze i tuningu... ma także lepsze osiągi (ciężko to wytłumaczyć czemu) i mniejsze spalanie przy niższych obrotach (bo w podciśnieniowym częściej ci się bedzie otwierać 2 przelot, zwiększając spalanie). ufff alem się rozpisał JAkby co to opis zmian w profilu [ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2004-06-11 11:47:19 ] |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-06-11 12:17:20
gaznik mechaniczny vs. podcisnieniowy pozdroowka |
Prozak 125p Koronowo | 2004-06-11 19:05:42 wlasnie o takie odpowiedzi mi chodzilo dziekuje ze szczerego serca za odpowiedzi mustang ze szczerego serca mowie ze szukaem i dalem na wszystkie ale 90% to gazniki maluszkow mi znajdywalo nio ale dzieki doczytam jeszcze wiecej pozdrafiam prozak |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-06-11 22:46:41
Ze szczerego serca..nie ma za co Prozak |