MotoNews.pl
  

Ktory silnik łatwiej zamontowac do malucha 900czy 1,1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem nie wiem jaki silnik zamontowac do malucha czy 900 z cc czy 1,1 spi z sc.Czy wie ktos z ktorym silnikiem jest mniej problemow z montarzem i przerabianiem mocowan , i jeszcze jakie jest spalanie paliwa w owych silnikach.Za info zgory dziękuje.
  
 
latwiej zamontowac 900...
mozna skorzystac z seryjnej belki..tylko lekko przerobionej...
  
 
Cytat:
2004-06-11 10:13:39, marcinzabrze pisze:
mam taki problem nie wiem jaki silnik zamontowac do malucha czy 900 z cc czy 1,1 spi z sc.Czy wie ktos z ktorym silnikiem jest mniej problemow z montarzem i przerabianiem mocowan , i jeszcze jakie jest spalanie paliwa w owych silnikach.Za info zgory dziękuje.



no to żeczywiście masz problem

spala tak na oko koło 20 litrów benzyny i 2 oleju




[ wiadomość edytowana przez: proiss dnia 2004-06-11 17:38:00 ]
  
 
oczwiscie zapomiales dopisac ze na 10, a nie na 100km
  
 
łatwiej 900-cente...tylko jak bedziesz montował belke w poprzek to najpierw dopasuj silnik jak ma byc ułozony a nie najpierw wsopawuj belke bo jak nie zpasi to bedzie ci ukręcać póloski.
P.S jakie 20 ????;/ przy 900 cm góra 10 L ale 20 bez przesady...
  
 
Pakuje Burana, tylko uważaj bo zabieraki rwie.....
  
 
temat burana staje sie juz powoli nudny, chyba daliscie upust swoim fantazjom juz co? bo tylko syf sie na forum robi...
  
 
w rzeczy samej Jesion. BUran to jeden z najbardziej efektywnych silnikow dedykowanych do fiata 126. Jednostka jest dosyc nieposłuszna w niskich warosciach obrotowych, i tak jak wspomniałes lubi rwac zabieraki. Jednak w momecie wkrecania ja na wurzsze obroty pokazuje na ca ja naprawde stac...

jedyny mankament to temperatura spalin dochodzaca do 150 tysiecy stopni Celcjusza, wiec aby uniknac zweglen karoseri a co najwazniejsze Kierowcy ( lub PILOTEK OBLATYWACZEK ) pasuje zaopatrzec sie w termooporne ceramiczne pokrycia nadwozia.

..bywaja czasem na Allegro...ceny sa raczej z kosmosu..ale wiesz..SWAP musi byc dopracowany...


no offence
  
 
a lyzka na to niemozliwe...
  
 
Cytat:
2004-06-11 18:14:16, Qba pisze:
w rzeczy samej Jesion. BUran to jeden z najbardziej efektywnych silnikow dedykowanych do fiata 126. Jednostka jest dosyc nieposłuszna w niskich warosciach obrotowych, i tak jak wspomniałes lubi rwac zabieraki. Jednak w momecie wkrecania ja na wurzsze obroty pokazuje na ca ja naprawde stac...

jedyny mankament to temperatura spalin dochodzaca do 150 tysiecy stopni Celcjusza, wiec aby uniknac zweglen karoseri a co najwazniejsze Kierowcy ( lub PILOTEK OBLATYWACZEK ) pasuje zaopatrzec sie w termooporne ceramiczne pokrycia nadwozia.

..bywaja czasem na Allegro...ceny sa raczej z kosmosu..ale wiesz..SWAP musi byc dopracowany...


no offence





No na moje to możecie pralką w modlinie w klasie outlaw wystartować i też będzie fajnie ale odpuście sobie temat burana...
  
 
Co to ku... jest ten Buran??? Bo ja już o tym słysze w kółko a nie wiem co to jest. Może mi ktoś wyjaśnić???
  
 
Cytat:
2004-06-11 19:12:24, Strongi pisze:
Co to ku... jest ten Buran??? Bo ja już o tym słysze w kółko a nie wiem co to jest. Może mi ktoś wyjaśnić???



Ruski prom ala Challenger tudzież inna Columbia tylko że jakoś tak mało latał także nie ma się czym podniecac
  
 
Cytat:
2004-06-11 19:18:00, 2Rotor pisze:
Cytat:
2004-06-11 19:12:24, Strongi pisze:
Co to ku... jest ten Buran??? Bo ja już o tym słysze w kółko a nie wiem co to jest. Może mi ktoś wyjaśnić???



Ruski prom ala Challenger tudzież inna Columbia tylko że jakoś tak mało latał także nie ma się czym podniecac


Ale power swój ma


>> BURAN vs. CHALLENGER <<

>> FULL SIZE FOTO <<

>> START << - w KJS by pozamiatał



>> OFICJALNA (?) STRONA BURANA <<

Myślę, że to wyczerpuje temat stosowania tej jednostki do swapowania maluchów
  
 
Race a zansz cos mocnijeszego zeby Swapic do Kanta?? bo na malucha styknie ale kancik jest wiekszy to potrzebny wiekszy power
Co do pralki, ja ostatnio startowałem w modlinie na frani ale turbowirowka mi siadła no i odpadła maglownica... no i start nie doszedł do skutku nastepnym razem wystartuje krzyrzówką żaby z motopompą


[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2004-06-12 11:17:03 ]
  
 
Cytat:
2004-06-12 11:10:01, Vyzn-R pisze:
Race a zansz cos mocnijeszego zeby Swapic do Kanta?? bo na malucha styknie ale kancik jest wiekszy to potrzebny wiekszy power
Co do pralki, ja ostatnio startowałem w modlinie na frani ale turbowirowka mi siadła no i odpadła maglownica... no i start nie doszedł do skutku nastepnym razem wystartuje krzyrzówką żaby z motopompą


[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2004-06-12 11:17:03 ]



Wybór pojazdów na SWAP do kanta...

A to z żabą to kiepski pomysł - za mała lepkość właściwa... już lepiej pod tą motopompę podłącz np. szczupaka....

PS. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ale swego czasy był pomysł na napęd antygrawitacyjny na bazie kota i kromki chleba z masłem (tudzież kilku kotów) - polegało to na tym że kot zawsze spada na 4 łapy a kromka zawsze masłem w dół... zatem jak do grzbietu kota przyczepimy kromke z masłem to powstanie napęd antygrawitacyjny... (ew. można połączyć 2 [lub wiecej] koty grzbietami)
  
 
rozumiem wasz humor ale z czyms takim to na HYDE PARK!!!!!
  
 
Eee tam. Ztą prralką to cienki pomysł. Ja jestem w trakcie budowy młynka do kawy o napędzie jądrowym, chłodzonego ciekłym azotem. Do zo w Modlinie
  
 
Cytat:
2004-06-12 15:10:38, Jesion128 pisze:
Eee tam. Ztą prralką to cienki pomysł. Ja jestem w trakcie budowy młynka do kawy o napędzie jądrowym, chłodzonego ciekłym azotem. Do zo w Modlinie



taki mlynek bylby ok, tylko trzeba na jądra uwazac
Ja na przyklad swoich do napedu tego cuda z pewnoscia bym nie poswiecil, a cudze chyba niezbyt czesto trafiaja sie w sprzedazy
  
 
Chyba wam sie coś poj....ło....... jak chcecie sobie pogadac to jest do tego post qby albo HP. Kolega o coś zapytał a wy nazbyt dobitnie pokazujecie ze macie go w dupie.... bo co ma inne poglady niż wy? Widze ze na forum coraz mniej mozna sie dowiedziec...
  
 
Rino nie o to chodzi... poprostu na temat swapów i montowaniu silnikow 900 i 1100 było juz chyba wszystko napisane na forum i wystarczy wpisac odopiednie słowo w wyszukiwarce i poczytac... ale jak komus sie nie chce to taka jest reakcja klubu, pozatym chyba logiczne ze silnik 900 jest łatwiej wlozyc poniewaz jest mniejszy