Lekkie rytmiczne stukanie, pykanie z przodu....???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam Hyundai Accent '98 , ostatnio zauważyłem, że coś rytmicznie mi lekko stuka, puka....im szybciej jadę, tym częstsze są te odgłosy, zgodnie z szybkością obracania się kół. Na kierownicy nie czuć żadnego bicia. W zasadzie trudno zlokalizować mi skąd wydobywa się ten odgłos, ale chyba gdzieś z przednich kół.Odgłos taki, jak jazda z gwożdziem w oponie, coś podobnego. Myślałem, że to opony i zmieniłem moje wiekowe Hankook, na Dayto D100. Niestety stuczki [pyk pyk pyk] dalej pozostały. Szczególnie słychać to na równej nawierzchni. Nie znam się zbytanio niestety na samochodach i wybieram się z tym do serwisu, ale może ktoś z Was orientuje się co to jest??? Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś wskazówki.

pzdr.Skibi

[ wiadomość edytowana przez: skibi dnia 2004-06-12 12:15:58 ]
  
 
hmm.. łożyska? tarcze? piasty? może przeguby.. nie wiem co mozna jeszcze sprawdzić..
  
 
hehe ja też tak mam u mnie to linka od prędkościomierza sie obraca i poprostu ją słychać może u ciebie też?