Jakie spidy osiągacie na poszczególnych biegach?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja mam Pony '91 1.5 gaźnik i na dwójce dociągam do 65 km/h. Nie mam tachometru więc nie wiem, ile jeszcze można. A może już przesadziłem? (na wysokich obrotach czuję smrodek gumy lub oleju)
  
 
poniacz na gazniku:
1 - 40
2 - 80
3 - 120
4 - do konca
  
 
Ale ja mam 5 biegów
  
 
ja tez ...ale piatka sluzy juz tylko do zmniejszenia obrotow a nie do przyspieszania
  
 
morzecie nie wierzyc,ale to prawda-na dwojce rowniutkie 100km/h tylko ze na juz czerwonym polu (cos ok 6200 obr/min),az slychac bylo juz inna prace silnika,na szczescie nigdy niepowtarzalem juz tego wyczynu-teraz maksimum do 5 tys
  
 
Senkju Richie, wypróbuję to na swoim podwórku. Swoją drogą, ciekawe co to za smrodek na wysokich obrotach się pojawia? Chyba zacznę new topic na ten temat.
  
 
a mój się do po nad 7 tys kręci
  
 
Swoją drogą ciekawe ile paliwa idzie na te wariactwa...
  
 
Troszeczkę, ale tylko troszeczkę Wam zazdroszczę tych pomiarów. Dla mnie to nieosiągalne - jeżdżę automatem.
pzdr
  
 
Cytat:
2004-06-23 18:25:03, speedmaster pisze:
a mój się do po nad 7 tys kręci



Hehe a mój do 9 tys.

A co do paliwa to nie chesz wiedzieć ile pali Sonata z moją "dużą stopą" latem z włączoną klimą
  
 
Cytat:
2004-06-23 20:23:06, Tomi_Li pisze:
Cytat:
2004-06-23 18:25:03, speedmaster pisze:
a mój się do po nad 7 tys kręci



Hehe a mój do 9 tys.



hmmm a do ilu masz obrotomierz?? bo mój sie kończy na 8 tys.

ojjj a na spalanie nie patrzę bo mam później migrenę
  
 
No właśnie do 9 tys. widać nie zrozumiałem pytania nie przekraczam 7 tys. bo potem to już za bardzo go telepie
  
 
Po co kręcic do 7 tyś ???? skoro max moment silnik osiąga ponad 5 tyś a potem moment spada i przyspieszenie się zmniejsza.
Przecież właśnie "momentem" się przyspiesza a nie mocą.
  
 
mój jest po "kuracji" i ciągnie prawie do 7 tys dokładnie do 6,7 tys
  
 
A u mnie "wciskanie w fotel" zaczyna się od ok 4 tys i dalej ładnie ciągnie
  
 
W slabszych autkach trzeba krecic prawie do maxa na pierwszych dwoch biegach, na nastepnych tylko do max mocy - nie momentu
  
 
Nawet w tych słabszy autach krzywa momentu nie jest liniowa i zawsze w okolicy max mocy spada
  
 
Cytat:
2004-06-23 23:18:41, kudlaty pisze:
Nawet w tych słabszy autach krzywa momentu nie jest liniowa i zawsze w okolicy max mocy spada


powiem Ci ze nawet wczesniej krzywa momentu zaczyna spadac...moj silnik zaczyna tracic moment po przekroczeniu okolo 3100obr.
  
 
3100 obr toż to początek skali ...
  
 
hm...
mnie niestety silnik przestaje pracować (jakieś odcięcie zapłonu lub paliwa - w każdym razie zabezpieczenie - buuuu)
gdy dojdę do 6000 tzn początek czerwonego pola....
ale umówiłem się już na drobny serwis elektroniczny i mają mi zdjąć tą blokadę...
kumpel ma w CC sporting blokade dopiero przy 7.500 RPM..
A CC ma ju troche latek bez remontu wiec mysle, ze mojemu tez sie nic nie stanie jak to zrobie...
zreszta nie mam zamiaru ruszac na maxa spod kazdych światel...