MotoNews.pl
  

Paruje mi olejem w okolicach wlewu oleju do silnika!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Od jakiegoś czasu przy wlewie oleju paruje mi olejem! Są to minimalne zaparowania ale czy to znaczy że już silnik ma koniec. Bo mnie się wydaję ze to wina korka ale co wy o tym sądzicię.
Chciałbym żeby silniczek jeszcze sobie pochodził.

On ma przejechane tylko 55 tysięcy kilometrów.

Z góry dzięki za pomoc.
  
 
Kup nowy korek
  
 
albo dognij blaszki
  
 
Albo sprawdz czy siatka w odmie sie nie zatkała i w ten sposób uchodzi nadciśnienie.
  
 
lub wylej olej z silnika. nie bedzie parować
  
 
Cytat:
2004-06-12 12:58:29, rogacek pisze:
lub wylej olej z silnika. nie bedzie parować



JASNE - hmm kupilem nowy korek, yprostowałem blaszki, w odmie sprawdzalem w zeszłym roku, teraz aby sprawdzic czy znowu nie paruje.
  
 
A teraz czeka mnie myślenie co napisać na WW.
  
 
Cytat:
2004-06-12 12:58:29, rogacek pisze:
lub wylej olej z silnika. nie bedzie parować


  
 
A ja się tez zapytam z ciekawości tylko,jak miałem DF po zgaszeniu silnika słychać było syk spod maski i lał się olej.Jak zdjąłem wąż od odmy z filtra zjawisko ustawało zupełnie,nic nie ciekło.Wyglądało jakby się tam cholerne nadciśnienie robiło,gdy wąż był założony.Zlałem to wtedy dało się jezdzić,tylko przez ten wąż zdjęty capiło olejem.
Teraz tak mi przyszło do głowy,dlaczego tak się robiło
Zapchane chyba nie było,bo jak mówiłem przy zdjęciu węza było ok.
Był to silnik 115C,czyli wąz szedł z dołu.
  
 
Mozna juz walnąc
EOT
  
 
Cytat:
2004-06-12 12:54:52, SPAjK pisze:
albo dognij blaszki



U mnie nie pomogło, a nowy korek kosztował kilka złotych
  
 
Cytat:
2004-06-12 12:30:30, car pisze:
Witam!

Od jakiegoś czasu przy wlewie oleju paruje mi olejem! Są to minimalne zaparowania ale czy to znaczy że już silnik ma koniec. Bo mnie się wydaję ze to wina korka ale co wy o tym sądzicię.
Chciałbym żeby silniczek jeszcze sobie pochodził.

On ma przejechane tylko 55 tysięcy kilometrów.

Z góry dzięki za pomoc.



Kurna ale niefart! u mnie tam czuć wyraźnie spirytus zamierzam tam podpiąć chłodniczkę i po stu kiloskach pół literka będzie jak znalazł
  
 
hmmm
olej paruje???

Wiecie jaka jest temperatura wrzenia oleju silnikowego?
  
 
Mi paruje bieżnik z opon mechanik mówił że to z powodu za dużej ilości pary na wentlu czy ma racje? A może by wymienić te przyklepki w lewobieżnym obiegu bulgulatora??
A może trzeba wymienić fazer kapitana skłosza?


[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2004-06-16 00:45:39 ]
  
 
Cytat:
2004-06-16 00:44:15, Mokry pisze:
Mi paruje bieżnik z opon mechanik mówił że to z powodu za dużej ilości pary na wentlu czy ma racje? A może by wymienić te przyklepki w lewobieżnym obiegu bulgulatora??
A może trzeba wymienić fazer kapitana skłosza?



Mokry!! to Ty nie wiesz ze podczas jazdy samochodem trzeba sie zatrzymywac co 20 km i polewac opony zimna woda????? pozdroowka


[ wiadomość edytowana przez: MUSTANG dnia 2004-06-16 00:49:44 ]
  
 
opony wodą? żeby zardzewiały
  
 
Cytat:
2004-06-16 00:52:43, Mokry pisze:
opony wodą? żeby zardzewiały


Nic nie zardzewieje!! Do litrowej butelki wody wlewasz pol zakretki oleju oraz 20 ml WD40 !! Mozna ewentualnie dolac troszke czarnej farby..to bedziesz mial piekne czarne oponki. powodzonka
  
 
aha to ma nawet sens woda z olejem to takie chłodziwo jak do obrabiarek teraz mi sie klaruje ten pomysł
  
 
Cytat:
2004-06-16 00:58:19, Mokry pisze:
aha to ma nawet sens woda z olejem to takie chłodziwo jak do obrabiarek teraz mi sie klaruje ten pomysł


No widzisz!! Jak pomyslimy to zrobicie pozdroowka
  
 
No ale nadal nie wiem czy trzeba wymienić fazer kapitana skłosza?