Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-13 14:21:00 czy silnik malucha 600 i 650 rozni sie tylko glowica? [ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-09-17 09:56:22 ] |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2004-06-13 14:24:51 Nie tylko.
Przede wszystkim średnicą tłoków i cylinrów. Oprócz tego jest jeszcze szereg różnic, których Ci bez kisiążki nie napisze, bo nie pamiętam. |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-13 14:27:09 pytam bo zmienilem z 600 na 650E i nic oprocz glowicy nie ruszalem....
|
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2004-06-13 14:30:58 Znaczy co zmieniłeś głowice z 600 na 650E? Bo nie czaje teraz... |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-13 14:32:07 tak
|
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2004-06-13 14:37:46 Nie wiem , to już musi się wypowiedzieć ktoś, kto rozbierał i 600 i 650. Bo ja tylko 650 sie bawię ![]() |
![]() _Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-06-13 15:48:34 Ale po co ?? Teraz ci przecież sprężanie spadło. Tak mi sie wydaje ![]() |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-06-13 16:00:14 Szary re5pect
Kup głowice do 600 ki - wiele osób szuka a zrozumiesz dlaczego wsadzają inni głowice z 650 ![]() |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-13 16:08:02
nie lapie... ![]() |
![]() -danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-06-13 17:33:16 bo do 600 trudno dostac |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-13 17:48:10 no racja... troche sie zawiesilem... ![]() |
![]() _Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-06-13 18:08:44 To kiepsko szukają ![]() |
![]() tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-06-13 18:47:51 Ja mam glowice 650E, czy da mi cos zamiana na glowice z 600(czyli odwrotnie niz u kolegi)??
Bo widzialem kilka w dobrym stanie, i ile moze kosztowac taka kompletna glowica z zaworami, sprezynami etc. ?? u mnie koles chcial 70 zł ze szrotu ale bez zadnych wad. |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-13 18:56:13 co w tych 600 setkach jest takiego dobrego??
roznily sie tylko ksztaltem komory spalania? |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-06-14 09:37:56 600 ma mniejsze zawory ssące. |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-09-16 20:13:24 Odgrzebuje temat bo mam pytanie... planuje zrobic porzadki z silnikiem, aktualnie mam wlozona glowice z 650E na blok 600. Jak jest ze sprezaniem w takiej konfiguracji w odniesieniu do stanu pierwotnego, nie wiem czy mam szukac glowicy z 600 czy zostawic ta co mam..
z gory dzieki |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-09-16 20:53:00 Wziąłem kalkulator, wykonałem parę działań i stwierdziłem że stopień sprężania z tą głowicą wynosi niecałe 7.5. |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-09-16 21:22:56
no dobra, ale komora spalania ma korzystnieszy ksztalt w przypadku 650E no i dalej nie wiem czy zostawiac ja i planowac czy szukac 600 [ wiadomość edytowana przez: pterock dnia 2004-09-16 21:23:21 ] |
![]() Bukson F&F Wolny Słuchacz :) ![]() Polonez 1500 Bełchatów | 2004-09-16 23:20:27
wieksza komora mniejsza moc,wiekszy zawor wiecj mocy mnie wiecej powinno wyjsc na zero.Doplanowac i poinno byc OKI,ale bardzie bym polecał głowice orginalna do 600 lepszy efekt jest mimo zaworu 32 |
![]() M_a_x_X Łódź | 2004-09-17 09:14:16 Głowica od 600tki...
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=31362781 |