Jak wyregulowac biegi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Postanowilem sie troche pobawic i do swojej 127 gdzie wczesnij był silnki 900 cm wrzucilem 1050 cm. Kurde było trocho problemów z silnkiem ale wlazl moje prace staneły teraz na biegami silnik dziala ale niestety nie mam wszystkich biegów mam tylko do wyboru 2 (skrzynia 4 biegowa) przeważne 1 i 4 ale tak sie jezdzic nie da probowalem na wodzikach poustawiac ale lipa : (

marhatx@wp.pl
  
 
regulacje mozna przeprowadzic na wodzikach ale przy zmianie silnika na inny trzeba uwzglednic czy:
nowa skrzynka biegow ma taki sam sposob wybierania biegow

czy nowy silnik "znajduje sie" w tym samym miejscu co stary, juz kilkucentymetrowe przesuniecie silnika i skrzyni na nowych mocowaniach w ktorakolwiek strone moze byc powodem niemoznosci wrzucenia niektorych biegow

biegi moga zle wchodzic jesli "poduszki" czyli gumowe elementy mocowan silnika sa zuzyte, silnik wtedy "lata" po komorze silnika i biegi nie wchodza....
jest to dosc zlozona sprawa i jesli nalozy sie kilka czynnikow typu lekkie przesuniecie silnika, stare mocowania i luzy na wodziku to biegi wogole nie wchodza albo wchodza przypadkiem...

ja u siebie tez mam nieseryjny silnik {typu fire} oraz skrzynke 5 biegowa i tez na poczatku biegi sprawialy problemy ale metoda prob i bledow udalo sie dobrac taka ilosc podkladek ze teraz zmiana biegow to sama radosc, jest lepiej niz na seryjnym napedzie 903ccm
  
 
Ja natomiast mam problem chyba innego typu...wszystkie biegi wchodzą, ale trzeba trochę powalczyć ze znalezieniem, mimo tego, że silnik jest jaki być powinien. Mój problem prawdopodobnie polega na tym, że ze starości mam powywalane wszystkie plastikowe łączniki między lewarkiem a skrzynią. Kiedyś na starym forum ktoś podał adres internetowy firmy, ktora miała w swojej ofercie zestawy naprawcze do tego typu przypadłości (plastiki kosztowały około 10 PLN), ale zgapiłem się i nie zdążyłem sobie tego zamówić, a potem był format C i adres poszedł się...
Może ktoś ma adres jakiejś firmy, która tym handluje, albo ma inny patent na tą chorobę ?! Za wszelkie rady lub adresy będę bardzo wdzięczny
  
 
adresow zadnych nie znam, a luzy na wodzikach kasowalem przy pomocy "podkladek" ze starej detki..... mimo ze "teflony"{te plastikowe laczniki} mam w dobrym stanie, podkladki gumowe dodaly troche precyzji w zmianie biegow.
  
 
Cytat:
2004-06-14 18:11:44, Szagma pisze:
Ja natomiast mam problem chyba innego typu...wszystkie biegi wchodzą, ale trzeba trochę powalczyć ze znalezieniem, mimo tego, że silnik jest jaki być powinien. Mój problem prawdopodobnie polega na tym, że ze starości mam powywalane wszystkie plastikowe łączniki między lewarkiem a skrzynią. Kiedyś na starym forum ktoś podał adres internetowy firmy, ktora miała w swojej ofercie zestawy naprawcze do tego typu przypadłości (plastiki kosztowały około 10 PLN), ale zgapiłem się i nie zdążyłem sobie tego zamówić, a potem był format C i adres poszedł się... Może ktoś ma adres jakiejś firmy, która tym handluje, albo ma inny patent na tą chorobę ?! Za wszelkie rady lub adresy będę bardzo wdzięczny



Kupiłem takowe w Rzeszowie przy ul Mieszka 1 (17 zł)
(koło starego polmozbytu)
  
 
Cytat:
2004-06-14 18:11:44, Szagma pisze:
....Kiedyś na starym forum ktoś podał adres internetowy firmy, ktora miała w swojej ofercie zestawy naprawcze do tego typu przypadłości (plastiki kosztowały około 10 PLN), ale zgapiłem się i nie zdążyłem sobie tego zamówić, a potem był format C i adres poszedł się... Może ktoś ma adres jakiejś firmy, która tym handluje, albo ma inny patent na tą chorobę ?! Za wszelkie rady lub adresy będę bardzo wdzięczny



We wroclawiu na Trzebnickiej jest sklep z czesciami do Fiatow - 127, 128, 131 itd.... i tam maja komplety do czworek i piatek.... cos kolo 12-18zl... z tym ze na Trzebnickiej sa dwa sklepy - jeden Fiat, Zuk itd a drugi o ktory nam chodzi