600 a 650????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hmm podobno niby 600 zbiera sie szybciej od 650 jak to to dlaczego??? i czy wałek rozrząd jest taki sam czy sie rozni jakos??? pozdrawiam
  
 
co do zbierania się to chyba NIE
wiem bo mam 600 i ruszanie to masakra w ruchu miejskim...
chociaz powiem Ci ze raz sie scigałem z 650 ze swiateł i jak umiesz wystartować przy odpowiednich obrotach i dobrze zmieniać biegi to bedziesz pierwszy ... ja byłem a drechy zostały z tyłu z ich plastixem
  
 
Podobno wałek ma inne krzywki.
  
 
jezeli ma inne krzywki to zobaczymy jak sie bedzie zachowywac ze sportowymi wałkami...
  
 
Krauzer moja 600 tez tak ruszała bo miała 150 k km bez remontu ale nie wydaje mi się zeby była tak drastyczna różnica.

Ja z kolei słyszałem że 600 mniej sie grzeją, są wytrzymalsze i lepiej znoszą tuning. Nie wiem czy to sprawka włoskich częsci i technologii czy legennd ludowych...
  
 
Nei chce nic mówic ale kolega woytas jak kupilem eleganta wsadzi łwałek od 600ki.
Auto sie naprawde lepiej zbierało chwaliłsie tym na lewo i prawo.
Do dzisiaj sie zastanawiam czemu tak było ale elegant dostawał baty od maciowozu....
  
 
luknij na strone zurawia i zobacz czasy otwarcia walka!
  
 
aha dzieki za odpowiedzi bo tak z ciekawosci sie pytam i tez wlasnie slyszalem ze walek ma troszke inne krzywki