| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
miklo DEADSOUL V6 w autobusie Warszawa | 2004-06-15 14:30:41 Cześć,
Mam już Omegę - '98, 2.5 v6, kombi. Jeździ spoko. Wlaśnie "się zmieniają" tarcze i klocki. Po jutrze rozrząd, olej etc. I jest git. W końcu udalo się zapakować 3 foteliki do tylu. To jest naprawdę auto rodzinne I mam przy okazji male pytanie: samochód jest na zimówkach - musze więc kupić letnie. Jest na oryginalnych alusach Opla. Teraz zalożone są opony o rozmiarze 195/65/15. Czy mogę zalożyć takie letnie o indeksie obciążenia 91? Nie zamalo? Czy koniecznie 205 z indeksem 94? |
miklo DEADSOUL V6 w autobusie Warszawa | 2004-06-15 14:42:50 Czyli jednak 205 - bo nie widzialem jeszcze 195 z indeksem 94 |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-06-15 15:09:55 My jeżdzimy na dużych i używanych, i wciąż się scierają Boogi ja na deszczu to ruszyć nie mogę.To jak to jest? Szersze to lepsze na deszczu czy cóś? |
Res best memory O-ka | 2004-06-15 15:17:32 Gratuluję zakupu |
kristo zielono/złoty Warszawa | 2004-06-15 15:29:16 Prawda. Jak na mokrym zerwiasz szerokiego laka, to dłuuugo przyczepności nie złapie...
w łukach zabawa gwarantowana |
paweldm DEADSOUL Mitsubishi outlander Skarszewy/Gdańsk | 2004-06-15 17:41:28 Ja mam z przodu 195 z z tyłu 205 |
Diro DEADSOUL Mercedes Gorzów Wlkp. | 2004-06-15 20:47:56 no a ja chyba troszkę przegiołem bo z tyłu mam 235 a z przodu 225 no i na mokrym jak mocno pada trzeba uwarzać bo takie walce nie za dobrze odprowadzają wodę. |
DrA ![]() eS ... | 2004-06-15 20:50:02
Cienias 225 przod 245 tyl ( a bedzie 265 ) |
Vino LOB SYMPATYK M5 Warszawa | 2004-06-15 20:55:23 A ja jakos ta niedawno testowalem swoje opony na mokrym i stalem w wodzie, takiej z 1cm, na skrzyzowaniu i chcialem zobaczyc jak szybko zerwie. Ruszylem gwaltownie i nawet mi sie kontrolka trakcji nie zaswiecila. Nie wiem jak podczas jazdy jeszcze. Opony Michelin Pilot.
W sumie to chyba bardziej zalezy od jakosci bieznika niz samej szerokosci opony. Ostatnio widzialem jakis program o oponach i tam testowali je na mokrym to robili to na porsche i na szerokich gumach. Niby na logike to tak jest , ze im szersza tym trudniej odprowadzic wode, bo dluzsze kanaliki sa do odprowadzania. Od nacisku na osie tez w sumie sporo zalezy. |
Diro DEADSOUL Mercedes Gorzów Wlkp. | 2004-06-16 17:18:35 chyba coś w tym jest z tą mocą |
Conrad_V6 Signum 3.0 V6 CDTI S ... Białystok | 2004-06-16 18:55:59
A ja mam we wszystkich 4ech kółkach 235 Więc jakby to powiedzieć... DRA, z przodu jesteś CIENIAS Ale tyłem nadrabiasz... Pozdrawiam Konrad |
DrA ![]() eS ... | 2004-06-16 19:58:07 235 z przodu polecialy w pizdu po kilku niekontrolowanych zmianach pasa przy hamowaniu w koleinach... za szerokie |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-06-16 21:12:25 Ja uwazam, ze przód 225 i tył 235 są za szerokie na polskie drogi.
Czasami sie przydają. No ale cóż lans to lans. |
DrA ![]() eS ... | 2004-06-16 21:45:32 Szerokosc na tyle nie ma znaczenia. Z przodu owszem. |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-06-16 21:57:22 Powiem wam że na te nasze polskie dziury i koleiny najlepiej sprawdzają się 195/65/15.Nie dość że dobry komfort jazdy to jeszcze najlepsze prowadzenie w koleinach |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-06-16 22:28:23 Ja jak zlapie kawałek dobrego asfaltu bez dziur to dopiero czuję że jadę. Pisząc o tylnych 235 miałem na myśłi związne z tym, wstrząsy podksoki, uskoki, minmalne przyspieszniea (gdy opona nie styka sie calym obowdem z powierzchnią a tylko krawędzią i inne).Wszystko to czuć jak profil jest niski i auto twarde. Marzy mi się kawałek dobrej 2 psmowej jezdni a nie tylko dziury łaty i inne pierdoły. najblizej to mam na E7 10 km nowego asfaltu ja pitole to jest odjazd, szkoda, że połowa z tego to wioski
|