Jak fajne zrobić białą 2105 ????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam prosbę

Potrzebuje jak najwiecje nmateriałó na temeat tunningu zewnętrznego jak i wewnętrznego białych samochodów co sie robi zeby fajnie wyglądała zycała sie w oczy .Mam pare pomysłów ale moze coś sobie podpartze.

Dzieki z góry


  
 
Przede wszystkim zrób porządnie blachę. Połóż biały lakier (może być perła) Taki samochód naprawde będzie piękny! Postaraj się go odrestaurować tak, by był najbliższy oryginałowi! Gwarantuje,że będzie się rzucał w oczy z daleka!
Jestem przeciwnikiem "tjuninguff" zewnętrznych!
Liczy się tylko piękny oryginał!!

PS. Co do reszty, to poszukaj w wyszukiwarce! Wiele wątków było już poruszanych. Nie wiem, co interesuje Cie dokładnie..


[ wiadomość edytowana przez: krycho dnia 2004-06-20 16:11:25 ]
  
 
Cytat:
Potrzebuje jak najwiecje nmateriałó na temeat tunningu zewnętrznego jak i wewnętrznego białych samochodów co sie robi zeby fajnie wyglądała zycała sie w oczy



Jeżeli chcesz żeby rzucał się w oczy masz kilka możliwości:

1. Pomaluj go w jakieś płomienie czy inne cuda dodaj wielkie zderzaki.

2. Odrestauruj je aby wyglądało jakby wyjechało z fabryki (gwarantuje że takie auto bardziej pozytywnie rzuca się w oczy)

3. Dodaj jakieś fajne felgii dopieść szczegóły typu lusterka np. jak ktoś lubi z dodatkowym migaczem zmiany kierunku jazdy czy coś takiego.

Co do wnętrza to biało czarne daj troche bieli np. na siedzenia, zegary, i kilka drobnych szczegółów auto będzie tworzyło wtedy jednolitą całość zarówno z zew. jak i wew.

Takie jest moje zdanie.

Ps. Oczywiście możesz torche kasy włożyć i obszyć od nowa fotele deske rozdzielczą pokombinować w stylistyce samego wystroju od podstaw. To jednak jest kwestia indywidualnego podejścia co się komu podoba.Jak widzisz krycho lubi auto odrestaurowane a ja lubie auta stuningowane oczywiście w granichach rozsądku.
  
 
Żeby nie było, nie jestem przeciwnikiem tuningów! Tylko trzeba uważać,żeby nie spitolić samochodu! Bo czasem można to zrobić bardzo łatwo! Tuning trzeba robić z głową!!
  
 
Ja powiem wprost - jestem przeciwnikiem jakiegokolwiek tuningu. Lepiej doprowadzić do stanu idealnego, ale w pełni fabrycznego, tą atrapę co masz od 2107 zmień na atrapę od 2105, felgi wypiaskuj i pomaluj (mi osobiście podobają się czarne felgi) itd. Także myślę, że pełna fabryka w stanie idealnym - to jest to!
  
 
Miły to było do mnie?
  
 
A więc jak widzisz opini jest tyle co osób. Sam musisz zdecydować jaki styl wolisz i co cię kręci jak widzisz auto ;].

Cytat:
Żeby nie było, nie jestem przeciwnikiem tuningów!



Ależ krycho ja nic takiego nie powiedziałem, i napewno tak nie myśle. Poprostu zgodnie z tym co napisałem wnioskuje, że osobiście wolisz fabryczne auta w stanie idealnym.

  
 
Witam
matimoto, chcesz zrobić fajnie?
zrób VFTS-a, z 2105 aż się prosi... felgi 15-17, super oponki, nadkola i spoilery są do dostania , nawet z węgier, albo u nas był ktoś kto oferował
a jesli nie tak daleko posunięta przeróbka, to jak mówili koledzy, ładne felgi, może kierownica, mała lotka a poza tym fabryka, to są naprawdę piękne autka, byle zadbadane,...
  
 
VoDzu! Bardzo dobrze wnioskujesz! Im bardziej samochód oryginalny samochód, tym lepiej!!
Dla mnie tuning to dodanie jakiś ładnych felg i właściwie na tym mógłby się zakończyć!
Bo jak widzę samochody z wielkimi spojlerami, napisami TURBO,16V GTI Turbo Injection, czy naklejka Remus a rura to końcówką z Biedronki, to mi sie gorzej robi!Do tego jeszcze "badlook" Widziałem wiele samochodów "groźnie" wyglądających samochodów, a pod maską była zwykła seria...
Mnie jest po prostu szkoda kasy na takie bajery,które nie dają wymiernie żadnych korzyści! Ale jak wiemy de gustibus non est disputandum!

Posłuchaj Mirka!! Zrób sobie VFTS-a!!
Pozdrawiam serdecznie



  
 
ja bym zaczal od umycia i naprawienia wszystkiego co nalezy. Rozbierz autko, poczysc wszystko - a go nie poznasz. Nawet nie wiesz,i le syfu siedzi tak, gdzie nie widac, a ja czysto sie zrobi, jak sprzatniesz... niby brudu nie widzisz, ale jak go nie ma - to zauwazysz...
a potem... zacznij od alusow!
  
 
Cytat:
2004-06-20 22:49:46, krycho pisze:
Miły to było do mnie?


Nie nie, ogólnie do wszystkich w tym oczywiście do autora wątku. Po prostu moje zdanie na ten temat. ]
Ps. Mati, widziałem, że se felgi zmieniłeś z fabrycznych bodajże na felgi od Uniaka? Dobrze widziałem, czy tylko mi się wydawało?
  
 
może tak http://ladaclub.hu/kepek/kep_57/index.html
  
 
VFTS!! Hmm... Miodzio!!
  
 
no dzieki za wszystkie wypowiedzi moze jeszcze jakieś linki do stron ze zdjeciami.A teraz mówie wam co już zrobiłem

1.Kupiłem sobie felgi od Afla Romeo 15" a wiec oponki mam takie niziutkie i 195 szerokie hehe wypas.

2.Blacharka jest już prawie skończona jeszcze raz musi przyjść blachach wyspawać juz naprawde końcówka przy przednim kole.

no a teraz opowiem co chce zrobić

Na tylniej klapie delikatny spojlerek tak na wyskokości 7 cm na całą szerkokość.

Z przodu wlot powietrza z przepustnicami które sie otwierają jak dodaje gazu.Pózniej dodam zdjecie

  
 
Cytat:
2004-07-22 10:42:58, matimoto17 pisze:
1.Kupiłem sobie felgi od Afla Romeo 15" a wiec oponki mam takie niziutkie i 195 szerokie hehe wypas.


A co z silniczkiem? Jak myślisz, jak silnik seria będzie ciągnął na oponach 195? Bo według Twojego profilu masz najzwyklejszy 1300 i na dodatek w niewiadomo jakim stanie (nominalnie 65 KM mocy)
I ponadto sorry, ale spojlery, szerokie gumy, wloty na masce kompletnie mnie rozwalają bez porządnie zmodyfikowanego motorka i zawiszenia.
Zrób najpierw przyzwoicie silniczek żeby pasował do tego bojowego wyglądu bo jak nie to wybacz ale dla mnie Twoja modyfikacja to kwalifikuje się na WT.
Pozdrawiam
Andrzej

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2004-07-22 10:57:56 ]
  
 
zgadzam sie z Andrzejem silnik moze sobie nieradzic z gumami .Ja bym pierwsze robil silnik a pozniej reszte ale to do Ciebie nalezy wybor!!
  
 
Hmmmmmm.SIlnik jest w bardzo dobrym stanie.I daje rade na tych oponkach.W przyszłości chciałbym kupić wałek, rozrządu sportowy, zplanowac głowice, i coś jeszcze zrobić ale nie wiem co sie robi w ŁADACH jeszcze.A te wizualizacje juz do tego przyśpieszą.A silnik naprawde daje rade.Moze zamiast modernizowąc te wstawić sobie od 2107 silnik??

Doradzcie coś

Dzieki

AHa co to znaczy WT ??

[ wiadomość edytowana przez: matimoto17 dnia 2004-07-29 18:37:21 ]
  
 
Cytat:
2004-07-29 18:36:43, matimoto17 pisze:
Doradzcie coś

Dzieki

AHa co to znaczy WT ??

[ wiadomość edytowana przez: matimoto17 dnia 2004-07-29 18:37:21 ]



Doradzamy tu od dawna...ale pewnie najlepiej spotkać się i podoradzać bezpośrednio. LKP z Bydgoszczy i okolic spotyka się czasem przy okazji spotów FSO AK i F&F.
Żadnych cudów z 1300 nie zrobisz ...Nawet nie próbuj
Mam to za sobą i jedyne co można uzyskać to zapaść finansową.
Ten silnik natomiast świetnie sie nadaje na modyfikację do 1600 ( na tłokach do nivy nawet 1700...) I wtedy jest jazda.
Ciągle czekamy na filmik ze zlotu w Borsku gdzie jedna łada z silnikiem 1300 połknęła w wyścigu równoległym volvo 2,4 ze 170 KM pod maską...
Ale musisz założyć , że tego auta nie będziesz chciał już sprzedać. Po pierwsze stuningowanego nie chcą kupować, a jak by chcieli to za 20% pieniędzy jakie w niego włożyłeś
  
 
Sprzedać to jej nie sprzedam.Kurde zaciekawiło mnie to o tych tłokach i normalnie z tym Volvo.Ale mozesz mi wytłumaczyć jak to sie wszystko robi.Bo troche jest w tym racji ze tak bedzie fajnie wyglądać a pod maską zwykły standart.

Prosze napisz po kolei co musiał bym zrobić ile by to wyniosło i jakie są tego wady i zalety

Zdaje sobie sprawe ze to nie taka łatwa sprawa ze hop siup i sie zrobi samo.Trzeba napewno włozyć wtedy duzo pracy i SERCA w taką Lade.

  
 
Cytat:
2004-08-03 23:02:25, matimoto17 pisze:
Sprzedać to jej nie sprzedam.Kurde zaciekawiło mnie to o tych tłokach i normalnie z tym Volvo.Ale mozesz mi wytłumaczyć jak to sie wszystko robi.Bo troche jest w tym racji ze tak bedzie fajnie wyglądać a pod maską zwykły standart.

Prosze napisz po kolei co musiał bym zrobić ile by to wyniosło i jakie są tego wady i zalety

Zdaje sobie sprawe ze to nie taka łatwa sprawa ze hop siup i sie zrobi samo.Trzeba napewno włozyć wtedy duzo pracy i SERCA w taką Lade.





Najpierw poczytaj profile Klubowiczów. Tam jest dość dużo tajnych danych o tym co kto zrobił w swoim aucie...Patrz na węgierską stronę ( tamtejszy Klub ma większe doświadczenie w tuningu niż my w Polsce).

Jak chcesz mieć ponad 100KM pod maską z Twojego motorka, to szykuj ok. 2000PLN . Poza tym szykuj się na większe koszty eksploatacji i większe ryzyko awarii...