Gaz w hyundai accent 1.3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktoś jeździ może accentem 1.3 na gazie, na jakiej instalacji i czy to w ogóle dobrze jeździ na gazie ??

z gory dziekuje za informacje
  
 
na gazie sie zawsze dobrze jezdzi bo tanio
  
 
Witam. Zalezy ktory rocznik ACCENTA masz.

Z tego co ja wiem, to od 2000r w gore jedyna instalka ktora nie powoduje zaklocenia pracy silnika to Sekwencyjny Wtrysk Gazu. No i najbezpieczniejsza bo Acc ma plastikowy kolektor.
  
 
Mam 1.3 95 rok na gazie od 4 lat, instalka II generacji jesty ok. spala ok.9 literków przy rozkręconym gazie, tzn. nie oszczędzam na gazie goraco polecam ale w solidnym zakładzie, jeżelio założysz sekwencyjny wtrysk to podejrzewam będzie bez spadków mocy bo ja minimalnie odczuwam, mniejszy moment prawdopodobnie. Cześć
  
 
Mam 1.3 95 rok na gazie od 4 lat, instalka II generacji jesty ok. spala ok.9 literków przy rozkręconym gazie, tzn. nie oszczędzam na gazie goraco polecam ale w solidnym zakładzie, jeżelio założysz sekwencyjny wtrysk to podejrzewam będzie bez spadków mocy bo ja minimalnie odczuwam, mniejszy moment prawdopodobnie. Cześć
  
 
Ja mam w accencie '96 gaz trzeciej generacji (bezposredni wtrysk). Urzytkuje ja 2 lata i jak dotychczas wszystko sprawuje sie wporzadku, tylko ze po 25 tys, padl silnik krokowy z gazu ( na szczescie na gwarancji ), a teraz mam do wymiany sonde lambda (i to prawdopodobnie przez inst . gazowa) na szczescie koszt wymiany jest relatywnie niski do kosztu czesci zamiennych hyundaia. Nie zaobserwowalem natomiast spadku mocy a pali mi srednio 8l - 8,5l gazu (trasa 7l).
Jesli masz fundusze to zamontuj sobie gaz juz tych nowszych geeracji, bo podobno sprawuja sie bez zarzutu.
POZDRAWIAM.
  
 
a ja mam lovato 2 generacji w accencie 1,5. z 95 r. Trzeba umiejętnie operować szprzęgłem przy ruszaniu bo albo szarpnie albo pierdnie albo sztrzeli.... nawkurzałem się i najeździłęm do obsługi. Jak mi ustawią że będzie palił z 12-13 l to jeździ się ok - ale jak ma normalnie spalać z 10 l/100 to można się nawkurzać nieźle. Olać to - tanio się jeździ to niech będzie - w trasie problemów nie ma.
  
 
Przy ilstalacji LPG II generacji często strzela jak są kable WN albo świece do wymiany.
Sprawdź kable WN, najczęściej ich wymiana pomaga.
  
 
Właśnie jedyne czego jeszcze nie spróbowałem to wymiana kabli Wn. Po świecach było już trochę lepiej.... myślałem, że tylko komputer mnie ratuje ale poczytałem, że i on może nic nie dać więc nie kwapiłem się z wydatkiem rzedu 400 zł. jakoś nie chciało mi się nigdy wierzyć, że wymiana kabli pomoże... ale trzeba spróbować.

[ wiadomość edytowana przez: reggie dnia 2004-06-22 10:41:36 ]
  
 
wymiana kabli moze zdzialac cuda. ale niestety licza sie tylko orginaly, zadne uniwersaly czy super-silicony.
No i to sie bardziej oplaca, bo oryg. starczaja na jakies 2 latka, a uniwersaly pojezdzily mi 2 tyg. z czestymi strzalami, nie oplaca sie
  
 
Zgadza się nic nie zastąpi orginałow. Jeśli finansowo nie dasz rady to możesz śmiało założyć SENTECH'y lub JANMORy w cenie 80/120 zł.

Choć muszę przyznać że ciężko określić które lepsze.
Jedni chwalą SENTECH inni
JANMOR'y albo odwrotnie ale i tak na końcu wychodzi że fabryczne są najlepsze
  
 
Niestety, ja mam bardzo złą opinię o oryginlanych przewodach. Wymieniano mi je już TRZY razy (na szczęście na gwarancji). Kupiłem przewody Janmoru. To samo - padły bardzo szybko. Dopiero jak założyłem przewody NGK wszystko jest idealnie. Mam założoną instalację sekwencyjną.
  
 
oryginały Hyundai powinny być dostepne w JC, przynjamniej ja tam dostałem do kupy i sa ok..... oczywiście NGK rules podobniejak ze świecami ale nie bardzo rozumiem dlaczego mieliście problemy z fabrycznymi ?? hmmm moze jednak to jest zasada a wyjątek ...