Accent 1.5 CRDi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukam caly czas nowego samochodu i model w temacie przykul moja uwage. zawsze uwazalem, ze diesle w accencie sa srednie ale ten wydaje sie byc naprawde rewelacyjny. wszedzie pisza o nim w superlatywach. nie uzywalem diesli z powodu halasu i drgan. ponoc w tym przypadku dzieki technologii common rail jest inaczej. poza tym swietnie poddaje sie chiptuningowi 82km>110km.

jak jest naprawde chcialem sie spytac uzytkownikow o ile takowi sa w naszym kraju, bo hyundai polska powiedzial mi, ze czas oczekiwania to ok. 3 miesiace. mnie to szczegolnie nie martwi poniewaz przygladalem sie szczegolowo Suzuki Liana i tam tez tyle sie czeka. niestety Liana hatchback nie spelnia moich wymagan co do bagaznika, a sedan ma byc do obejrzenia dopiero w drugiej polowie lipca. poza tym Liana jest rewelacyjna

poza tematem:
wogole mam takie wrazenie, ze hyundai polska nie ma ochoty sprzedawac pewnych swoich modeli. najchetniej tylko getze i slabsze accenty. dla udowodnienia tezy podam, ze pewien dealer z danii sprzedaje oczywiscie wszystkie modele, a szczegolna moja uwage przyciagnela Elantra, ktora z vatem 25% kosztuje 55 tys. zl za podstawowy model (w Polsce 60 tys. zl) i 62 tys. zl za super wypasiony silnik 2.0 CRDi (tej wersji nawet nie znalazlem w polskich cennikach)

interesuje mnie tez jak zachowuje sie przy wyzszych predkosciach zwlaszcza przy wyprzedzaniu. z gory dziekuje za opinie na temat Accenta 1.5 CRDi.
  
 
A z moich doswiadczen powiem ci tak.

1.5Crdi w ACC jest bardzo ekonomiczne (Common Rail na listwie) ale mulowate i z tego co wiem ma okolo 15.2 do 100. Kiedys tez sie interesowalem. Ma 82KM ale bez chipa to muli a nie jezdzi.

W chwili obecnej chetnie bym kupil CRDI
  
 
Modki przeniescie ten watek bo sie znowu bałagan robi powoli
  
 
nie wiem czemu znalazl sie w dziale technicznym. przy wysylaniu zaznaczalem dzial ogolny. sorki

czy przyspieszanie 60-100 km/h na czwartym biegu tez jest takie mulowate? najbardziej mnie boli brak przyspieszenia przy wyprzedzaniu.
  
 
Cytat:
2004-06-22 10:14:09, dzesio pisze:
nie wiem czemu znalazl sie w dziale technicznym.



tu powinien sie znaleść lub w off-topic

a swoją droga.. troche mało 1.5 CRDi.. ale nie przyglądałem sie blizej.. jak pali koło 4-5 l to moze bym chciał
  
 
niestety obecnie nie mozna go kupic w Polsce. zamowienia indywidualne wstrzymane do odwolania.

co do spalania to nie jest tak pieknie. wnioskuje z zagranicznych stron ze srednio pali ludziom 6l i raczej nie wiecej niz 7 przy ekstremalnej jezdzie. dynamika ponoc bardzo dobra. glosnosc silnika porownywalna z benzyna. troche wieksze wibracje. jest to common rail 2 generacji opracowany przez chryslera w 2002r. obecnie ford opracowal common raila 3 generacji ale jak na razie jest to nowosc.

czy ktos wie jak wyglada kupowanie nowych samochodow w unii? znalazlem paru tanich dealerow u niemcow i w danii, ktorzy sprzedaja wszystkie marki. niektore modele mozna kupic taniej niz u nas albo za tyle samo ale z lepszym wyposazeniem. wcale nie maja tak drogo w unii jak wszyscy pisza. wystarczy tylko poszukac.
  
 
nie odbiega chyba kupno jakoś od standardowego. musisz tylko zapłacić VAT i akcyze tą najniższą.
  
 
VAT tak ale np. Niemiecki i nie ma zwrotow VATu na terenie unii i placi sie tylko raz
a akcyzy ponoc tez nie trzeba placic