Dźwignie zaworów w 1,3 OHV - wymiana czy regeneracja?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Próbuję przed zagazowaniem swojego autka wyregulować silnik (1,3 OHV '96 z przebiegiem 150 kkm). Zaprzyjaźniony fachowiec twierdzi że nie może ustawić zaworów z powodu zużycia dźwigni zaworowych. Czy można szlifować powierzchnię dzwigni współpracującą z popychaczem (ponoć utwardzana powierzchniowo) czy raczej zakupić nowe dźwignie (ok 50zł/szt x?
  
 
Porzeźbić zawsze można. Oby nie skończyło się to jednak zakupem nowych...
  
 
Dzięki za podpowiedź Prędzej czy później czeka mnie zakup kompletu nowych dźwigienek.... może jeszcze ze 20kkm zrobię na starych.
I pomyśleć że w reklamie pewnego oleju mówią że przy stosowaniu ***** *, silniki nie wykazują śladów zużycia nawet do 300kkm.... znaczy syntetyk nie tak dobry jak go malują.
  
 
W tej reklamie chyba było tak: "I co znaleźliśmy w silniku? Nic... absolutnie nic..."