[126] przerywa na 3 i 4 biegu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam maly problem PLEASE POMUZCIE!!!!cos mi przerywa na 3 i n 4!zaczyna sie to dziac gdy malczak sie nagrzeje!niewiem co to rozkladam rece!przerywa jakby niedostawal paliwa albo jakby cos bylo przytkane i niewiem co to!jechal ze mna wczoraj lukaszC on tez niewie co! MIAL KTOS PODOBNY DYLEMACIK Z ELEGANTEM ROCZNIK 95prosze o pomoc jesli ktos wie jaka jest tego przyczyna!! to dlawienie jest niedozniesienia bywa tez ze gasnie pomocy

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-06-26 20:16:47 ]
  
 
Witam

Ja stawiam na zamaly luz zaworow ssacych
  
 
moze kable wysokiego napiecia sie przegrzewaja ch**j wi i Ci przerywa - albo gaznik cos odwala ale to ja juz nei wiem co tam moze byc.
  
 
zajrzyj do dyszy wolnych obroto(elektro zawor)mialem tak kiedys pare razy zawsze to byla dysza:albo byla zatkana albo prad do niej kiepsko dochodzil albo ta gumka co ja uszczcelnia byla porwana
  
 
Witam.
A może poprostu do przewodów paliwowych dostaje ci sie "lewe' powietrze? U mnie kiedyś też był taki obiaw jak piszesz i była to wina przewodów bo były za słabo skręcone
  
 
Cytat:
2004-06-26 15:01:51, Lukasz128 pisze:
Witam

Ja stawiam na zamaly luz zaworow ssacych



Dokladnie tak,kolega mial taki sam problem sprawdz zawory.
  
 
u kolegi ostatnio były podobne objawy...rozwiązanie okazało się śmiesznie proste - rdza z baku zatkała filtr paliwa....obejrzyj wężyki, czy jest w nich paliwo!!
  
 
spotkałem sie juz pare razy z takim objawem w elegantach. I okazywało sie że to nanoplex świrował. Jeśłi miałbyś możliwość to spróbuj przełożyć nanoplex z innego bolidu na próbe....
przy tym nie mówie ze to jednyna opcja. Zaworki jak najbardziej też mogą być przyczyną...
  
 
Nanoplex.
  
 
A membramy w pompie paliwowej? Jeżeli vprzerywa na wysokich obrotach.
A na wolnych też gaśnie?
  
 
no tak ale problemy zaczynają sie gdy sie nagrzeje. gdyby to byla pompa to temperatura silnika nia miałaby wplywu na jego prace...
  
 
też stawiam na nanoplex,kumpel miał to samo,i też wlaśnie w ELegancie z 95,odziwo po przekatowaniu silnika przestawało
  
 
Cytat:
2004-06-27 12:34:08, B_A_D pisze:
też stawiam na nanoplex,kumpel miał to samo,i też wlaśnie w ELegancie z 95,odziwo po przekatowaniu silnika przestawało




u 2r'a czasami podobnie sie dzieje, wystarczy go naprawde skatowac i mocno rozgrzac to pozniej smiga juz do 140kmh wlacznie
  
 
WItam! Uważam że powinieneś zwiększyć luz zaworów ssących, a jak to nie pomorze to może być to wina nanoplexa.

Pozdrawiam
  
 
Mam to samo, dzieje się tylko w lecie. Przerywa, gaśnie, szrpie na 3 i 4 przy wiekszym obciążeniu. Na autobanie od 90kmh w górę szaleje. Wymieniłem swiece, kable ustawiłem luzy zaworowe. Gaźnik wyczyszczony i ustawiony. Zostaje mi nanoplex.
  
 
ja mam to samo przy wiekszych obciazeniach na 4 biegu .Predkosc kolo 100 kmh .Przypuszczam ze pompka paliwa ma problem z dozowaniem odpowiedniej ilosci paliwa.Zmiana podstawki pod pompke paliwa i popychacza powinna pomoc. Zauwazylem jednak ze kiedy zmniejszam obroty szarpanie zanika .

[ wiadomość edytowana przez: piter126p dnia 2004-08-05 00:47:44 ]
  
 
Cytat:
2004-08-04 12:40:52, dooh pisze:
Mam to samo, dzieje się tylko w lecie. Przerywa, gaśnie, szrpie na 3 i 4 przy wiekszym obciążeniu. Na autobanie od 90kmh w górę szaleje. Wymieniłem swiece, kable ustawiłem luzy zaworowe. Gaźnik wyczyszczony i ustawiony. Zostaje mi nanoplex.



IDENTYCZNE objawy sa u 2rotora. faktycznie zostaje tylko moduł chyba..
  
 
Po wymianie odułu problem (odpukac) jakby się rozwiązał. Przynajmniej u mnie.

DO MODÓW: Może da się scalić te 2 wątki o przerywaniu w elegantach ?
  
 
witam usunolem problem przestalo prtzerywac po zmianie popy pailiwa!!!!cisnoelm go naprawde mocno i jest OKI wszytko pozdrawiam All
  
 
U mnie tez zmiana pompy pomogła i splanowanie podłkadki, a wszyscy psioczyli na bidnego nanoplexa