MotoNews.pl
4 PALI NA 3 GARY (54548/27)
  

PALI NA 3 GARY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i pytam bo brakuje mi pomysłów
Sprawa ma się tak, że jak odpalę rano ( po nocy ) to silnik pracuje na 3 gary. Jak się rozgrzeje to zaczyna chodzić równo. Sytuacja ma miejsce i na benzynie i na gazie, a także kiedy jest ciepło, zimno, sucho mokro itp. Gorzej odpala, tzn cięzej mu to idzie, bo zanim się zaczęły takie cuda dziać to łapał "na raz"
A teraz co już zrobiłem, i nie przyniosło efektu:
1. Wymieniona cewka
2. Wymienione kable WN
3. Wymieniony Mr Green
4. Wymienione świece
5. Wymieniona kopułka
6. Oczyszczone wszystkie styki i złącza typu aparat zapłonowy, moduł, cewka, kable WN
7. Aparat zapłonowy jest w miarę nowy bo ma około 20tys km
7. Filtr powietrza OK
Czekam na sugestie bo mnie szlag trafia i w Was moja nadzieja
  
 
Cytat:
2004-06-30 21:50:43, MAJCHAL pisze:
Czekam na sugestie bo mnie szlag trafia i w Was moja nadzieja



Zmień auto na inne.... (np. DF'a )

A na poważnie: Hmmm......dziwna sprawa, bo umnie znikały takie objawy gdzieś tak w okolicach środka twojej listy.... Może zmień miejsce parkowania już było na ten temat że w jednym jedynym miejscu nie palił.... a może coś z zaworami/paliwem ??
  
 
Moze nadpalone zawory albo uszczelka pod glowica? najlepiej sprawdzic cisnienie w cylindrach - wtedy bedzie wszystko wiadomo...
  
 
a powiedz mi jak wygladaja swieca na cylidzre który nie chodzi bo moze sie poprostu zalewać bo napewno odpalasz go na ssaniu
chodzi oto ze masz okopcone świece i jak rano dasz mu bogatą mieszanle to z czadu zrobi sie papka i masz po odpaleniu miałe tą przypadłosć jak czasem jak grzałem auto w zimie czyli długo chodziło na wolnych

mój obecny silniczek ma taką przypadłość ze jak po odpaleniu nie nagrzeje silnika to potem mam trurności z odpaleniem np na targach odpalałem go 3 krotnie i za kazdym razem go nie przepaliłe wiec jak wyjeżrzałem to też chodził na 3 cylidry i gasł a po nagrzaniu chodzi jak złoto wina "przypycony " gaźnik który jest zestrojony na osiągi

ale z doświadczenia wiem ze "Fabryczne Aparaty Dychawiczne" są bardziej odporne na w/w procede od dwówałkowca
  
 
Żeby było śmieszniej to wszystkie świece są mniej więcej ładne i podobnie.
Odpalam go na gazie, bez ssania więc nie bardzo jest jak go zalać. A co do gaźnika to nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi na gazie
Kurcze może będę się skłaniać w kierunku zaworu. Może na dzień dobry sprawdzę luzy zaworowe
  
 
strażacka panie

a tak na poważnie zacznij od luzów zaworowych i przy okazji zdjecia pokrywy, sprawdź wznos krzywek, odpukac, nie chce krakać ... wies juz co
  
 
Cytat:
2004-06-30 23:01:38, MAJCHAL pisze:
Żeby było śmieszniej to (...)


...powiem tylko tyle - dobrze że na 3 a nie na 2
  
 
Małe pytanie, opisze objawy i może ktoś mi podpowie co to, auto to Skoda 105, wiem że to forum FSO, ale chodzi mi o problemy z zapłonem w niej. Obiawy występujace to
1. Dławienie się.
2. Brak mocy
3. Ogień z rury wydechowej
4. Pali na 3 gary, ale tak ze za każdym razem nie pali inny (przynajmniej tak mi kupel powiedział, nie wiem jak dokłądnie raz tym jechałem)
5. Po zgrzaniu sie gaśnie i są problemy z ponowynym urtuchomieniem.
6. Jazda pod jakąkolwiek górke na wyższym biegu niż 1 moze się skończyć nagłym stoczeniem auta do tyłu. (połaczone z pkt, 1 i 2)

Prosiłbym o pomoc w tej sprawie, co moze być nie tak, aparat nowy i wyregulowany (zapewnenie poprzedniego właściciela), kopułka na aparacie napewno nowa (sam widziałem). Tylko mi nie pisać WN i świece. Czy moze to być kondensator, cos z głowicą, zawory, bo mi nic wiecej nie przychodzi do głowy. A kolo jescze coś mówił że dysze powietrza w gażniku wkleił na jakieś gówno i czy to moze mieć wpływ, bo ponoć sie przemiesciły.
  
 
[quote]
2004-11-30 19:21:52, Mebig pisze:
Małe pytanie, opisze objawy i może ktoś mi podpowie co to, auto to Skoda 105,

Mój klient miał robiony przegląd Skody w autoryzowanym serwisie i na drugi dzień nie mógł zapalić silnika. Okazało się że świece "super pal" iskrę dawały tylko w ciśnieniu atmosferycznym.


  
 
Cytat:
2004-11-30 19:47:17, JerryP pisze:
[quote] 2004-11-30 19:21:52, Mebig pisze: Małe pytanie, opisze objawy i może ktoś mi podpowie co to, auto to Skoda 105, Mój klient miał robiony przegląd Skody w autoryzowanym serwisie i na drugi dzień nie mógł zapalić silnika. Okazało się że świece "super pal" iskrę dawały tylko w ciśnieniu atmosferycznym.




Świece Pal odrzuć w dal.. Świece Bosha wrzuć do kosha...
  
 
MAJCHAL: Podobny objaw dawała mi kiedyś uszczelka pod głowicą uszkodzona na cylindrze który rano nie palił.
  
 
Ja kiedys mialem podobny przypadek w skodzie felici i tam tez iskra byla tylko na powietrzu a w cylindrach nie na wszystkich i okazalo sie ze to cewka padla, poprostu dawala za słabą iskre.
  
 
Cytat:
2004-11-30 22:04:10, MichalSW pisze:
MAJCHAL: Podobny objaw dawała mi kiedyś uszczelka pod głowicą uszkodzona na cylindrze który rano nie palił.


od czerwca to juz chyba Majchal sobie poradzil z tym problemem, mam taką nadzieję
  
 
Na 100 % uszczelka pod głowica. Gdy silnik jest zimny to sie rozszczelnia i dlatego sie tak dzieje podczas nagrzewania wszystko wraca do normy przynajmniej u mnie tak jest mam taki sam objaw. Jak zapalam po nocy to całe auto podskakuje przez pierwsze pare sekund
  
 
a ja tak mialem na scierwiastym paliwie...
  
 
A ja nadal nie wiem co to jest u mojego kumpla, bo głowice rozbierać to potem znowu planować trzeba (21 letnie auto).
  
 
Cytat:
2004-11-30 19:21:52, Mebig pisze:
Małe pytanie, opisze objawy i może ktoś mi podpowie co to, auto to Skoda 105, wiem że to forum FSO, ale chodzi mi o problemy z zapłonem w niej. Obiawy występujace to 1. Dławienie się. 2. Brak mocy 3. Ogień z rury wydechowej 4. Pali na 3 gary, ale tak ze za każdym razem nie pali inny (przynajmniej tak mi kupel powiedział, nie wiem jak dokłądnie raz tym jechałem) 5. Po zgrzaniu sie gaśnie i są problemy z ponowynym urtuchomieniem. 6. Jazda pod jakąkolwiek górke na wyższym biegu niż 1 moze się skończyć nagłym stoczeniem auta do tyłu. (połaczone z pkt, 1 i 2) Prosiłbym o pomoc w tej sprawie, co moze być nie tak, aparat nowy i wyregulowany (zapewnenie poprzedniego właściciela), kopułka na aparacie napewno nowa (sam widziałem). Tylko mi nie pisać WN i świece. Czy moze to być kondensator, cos z głowicą, zawory, bo mi nic wiecej nie przychodzi do głowy. A kolo jescze coś mówił że dysze powietrza w gażniku wkleił na jakieś gówno i czy to moze mieć wpływ, bo ponoć sie przemiesciły.


Na zapewnienie poprzedniego wlasciciela to bym za bardzo nie wierzyl.Zacznij od zaplonu,dokladnie sprawdz ten gaznik bo moze te "gowno" puscilo i wszystko pozapychalo.Zobacz jak wygladaja swiece,jesli sa czarne to silnik jest zalewany paliwem.Stawiam na te trzy rzeczy.powodzenia
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 09:45:19 ]