Nowy model espero

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znajdziecie na fotce w TYM ogłoszeniu na allegro. Aha... auto ma dynamiczny silnik 1,5 i niskie spalanie - 7,5l.

[ wiadomość edytowana przez: piotr-ek dnia 2004-07-01 12:29:52 ]
  
 
i 120k przebiegu po kobiecie...
  
 
JEJEKU On 120 tys km. po kobiecie z Niemiec jeździł?!? Psychopata.
  
 
chyba dobra cena........ i nawet ladnie wyglada na zdieciu
  
 
Całkiem ładnie się prezentuje na zdjęciu za 8000zł można go brać
  
 
No to zadałem gościowi pytanie. 8000 zł to cena za auto na niemieckich tablicach, do tego ileśtamdziesiąt akcyzy itp. Już nie jest tak różowo... no ale według sprzedającego - cytuję:
"Chyba kupowałeś w polsce swojego z tym montowanym w lublinie silnikiem starej generacji oplowskim tzw
Tu jest silnik mitsubishi colta EFI"
  
 
Cytat:
2004-07-02 06:27:19, piotr-ek pisze:
no ale według sprzedającego - cytuję:
"Chyba kupowałeś w polsce swojego z tym montowanym w lublinie silnikiem starej generacji oplowskim tzw
Tu jest silnik mitsubishi colta EFI"



Buahahahahahhaha D
  
 
a to ciekawe z tym silnikiem moglby kolo strzelic fotke spod maski czy jest taki sam..a co do akcyzy to oczywiscie bezczelnie klamie w tym ogloszeniu bo koszty akcyzy to zdajsie ponad 50% a w kazdym razie na pewno wiecej niz 20% ktore by wynikaly z jego ogloszenia..co nie zmienia faktu ze ogolnie atrakcyjna oferta

hehe tak sie chwile zastanowilem..w sumie gosc nie klamie z tym spalaniem 7.5 / 100 owszem..ale w trasie przy 90km/h zapomnial tylko tego dopisac drobnym drukiem

[ wiadomość edytowana przez: qbaj dnia 2004-07-02 11:52:04 ]
  
 
Panowie
akzyza na te autko to jedyne 65% wartosci rachunku niemieckiego.
Tylko znając życie to z tych 1800 euro to rachynek ma na jakies 300 euro. Wiec w teorii może byc taka mala akcyza + do tego koszty rejestracji ok 1000zł i autko można brac
a tak apropo to ja włascie sciągenełm 2 szt. esperyn i to pełnych opcji (ABS,ARB,AC) z motorkeim 1.8 za troskze mniejsze kwoty JEST KTOS CHĘTNY
A co chodzi o motor 1,5 to tylko taka róznica ze ma ""normalny" kolektor wydechowy a nie jak ten Polski zmulający na max nasze słabe i tak motorki
  
 
Martyl masz na te Espera niemieckie faktury ?
  
 
co to znaczy "normalny" kolektor?? czym sie rozni i czy nominalne podawane przez producenta osiagi sa inne??
  
 
Cytat:
Panowie
akzyza na te autko to jedyne 65% wartosci rachunku niemieckiego.
Tylko znając życie to z tych 1800 euro to rachynek ma na jakies 300 euro. Wiec w teorii może byc taka mala akcyza + do tego koszty rejestracji ok 1000zł i autko można brac
a tak apropo to ja włascie sciągenełm 2 szt. esperyn i to pełnych opcji (ABS,ARB,AC) z motorkeim 1.8 za troskze mniejsze kwoty JEST KTOS CHĘTNY
A co chodzi o motor 1,5 to tylko taka róznica ze ma ""normalny" kolektor wydechowy a nie jak ten Polski zmulający na max nasze słabe i tak motorki


Ale czy to jest legalne. Kazdy urzędnik moze sie doczepic. A czy Niemcy chca dawac zanizone rachunki - nie sadze, chyba ze nie sa to komisy a osoby prywatne.
Espero za 1800 powinno kosztowac przy kursie Euro 4,55:
8190zl + akcyza 65% co daje razem 13513,50 PLN...do tego koszty podróży do Niemiec, rejestracij, tablice nie wiem czy sa jeszcze jakies oplaty...ale po takiej kalkulacji nie jest juz opłacalne kupno pojazdu.
Co Wy na to?
  
 
Cytat:
2004-07-02 15:13:10, Zoltar pisze:
Martyl masz na te Espera niemieckie faktury ?


Zolti jak najbardziej mam Rechtungi niemieckie czyli rachunki. Bo tam kazdy komis wystawia tylko rachunek.. co chodzi o akcyze to tzreba zaniżac boinaczej nic sie by tam niekupiło oczywscie niema sensu zaniżac do 1 lub 30 euro bo i takie widziałem rachunki bo tam sie odrazu US doczepi ale jakies w rozsadnej cenei to bedzie oki
Cytat:
co to znaczy "normalny" kolektor?? czym sie rozni i czy nominalne podawane przez producenta osiagi sa inne??


normalny kolektor to ze z 4 cylindrów wychodza rurki lączą sie w 2 a pozniej dopiero do tlumika itd a w Polskich 1.5 ( od 1997) r.jest ze z cylindrów odrazu idzie do 1 rórki. A MOC 90 KM w naszych przypadkach to fikcja no chyba że 90 KUCYKÓW

  
 
Cytat:
2004-07-02 23:10:32, martyl pisze:

normalny kolektor to ze z 4 cylindrów wychodza rurki lączą sie w 2 a pozniej dopiero do tlumika itd a w Polskich 1.5 ( od 1997) r.jest ze z cylindrów odrazu idzie do 1 rórki. A MOC 90 KM w naszych przypadkach to fikcja no chyba że 90 KUCYKÓW


Mam właśnie kolektor do jednej rurki , tyle, że wygładzony, podobnie jak dolotowy i faktycznie nie mam 90 koni....
Shamowane 101 na gazie i 98 na benzynie...
  
 
DJ zboku... Gdzie wykresy ?
  
 
Odpowiedź gościa na kolejne zarzuty:
"Nie masz żadnego pojęcia o tym czym jezdzisz
Twoje nie jest ekonomiczne bo je zajechałeś
Te jest jak nówka"
  
 
hehe co za cieć
  
 
I sprawa się wyjaśniła... po 3 wysłanych e-mailach:
"Dzieciaku brak Ci doświadczenia i nawyraźniej nudzisz sie
Autko jest z silnikiem 1.5 16V 122km
Nie było takiego silnika w żadnym krajowym autku ani nie był to silnik fabryczny
Jak byśbył  spostrzegawczy byś zauważył gdzie był samochód przerabiany bo na klapie tylnej pisało logo szkod że na to nie wpadłeś
http://www.mazda.de/default.asp przeróbka espero na silnik mitsubishi lub mazdy kosztuje 1500Euro"

Ucieszyłem się, bo mnie gościu odmłodził co najmniej o 20 lat
I nie wiedzieć dlaczego bardzo chciał unikąć powiedzenia wprost, że auto ma inny motorek.

[ wiadomość edytowana przez: piotr-ek dnia 2004-07-05 13:51:04 ]
  
 
niebardzo rozumiem o co mu chodzilo ??? można jaśniej ?
  
 
Bo już espero zastąpił citroen ax. Ogólnie... gościu sprzedawał espero 1,5 z "dynamicznym i oszczędnym silnikiem". Napisałem mu, że 1,5 nie jest ani dynamiczny, ani oszczczędny... reszte masz w tym temacie.