Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ZieMa espero 1,5 glx/ omeg ... Restarzew Cmentarny | 2002-11-24 21:44:36 Ośkę stalową można zawsze dorobić u tokarza i chyba będzie to tańsze niż 110-130PLN. Otwory na oś przepustnicy można rozwiercić rozwiertakiem. Ja ostatni wymieniłem samą oś mosiądz 8.2mm i po dopasowaniu jest lepiej. Główny problem to że otwory sie rozkalibrowywują. Ośka stalowa jest nie ruszona a otwór ma jajo. |
![]() loco Polonez Kombi Wrocław | 2002-11-25 07:13:07 A jak jest zrobiona ośka w regenerowanych? Bo jeśli podobnie, to po co przepłacać? A mosiężna może nie byłaby taka zła, bo oszczędzałaby trochę otwór w korpusie gaaźnika.
Może zapytaj jeszcze w innym sklepie, żeby znaleźć choćby mosiężną, ale z właściwą szczeliną na przepustnicę. No i regenerując gaźnik przydałoby się jeszcze wymienić dysze na niezużyte. Tylko w tym temacie trudno sprawdzić co się kupuje: czy otwory mają właściwe średnice a kryzy właściwy kształt. Czasem można pogorszyć sobie gaźnik wstawiając nowe źle zrobione dysze. |
![]() kuba A Zawieje i nie zamiecie | 2002-11-25 13:18:48 Witam
O ile znam sie na regeneracji gaznika to klasycznie przeprowadza sie to przez tak zwane tulejowanie. A nie przez wymiane osi. Tuleje wstawiane w rozwiercone otwory zwykle sa mosięzne. Kumplowi tak wlasnie zrobil fachman i teraz jego potwor taunus z silnikiem widlastym 2,6 chodzi jak marzenie. A jak wiadomo silnik widlasty ma dwa sprzezone gazniki. Mozliwe ze w poldkach robi sie to odwrotnie tj daje sie grubsza os a nie poprawia otwory Kuba ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2002-11-25 15:39:08 a ile kosztuje nowy gaznk?? Pytam pogladowo, bo jakis miesiac temu wyminilem swoj na od Zuka (taki sam, tylko mechaniczne otwieranie drugiej przepustnicy, a nie podcisnieniowe) |
![]() Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-11-25 19:32:11
KiLer i jak się sprawuje ? Masz silnik Poloneza prawda ? Pasował beż problemu ? no i czy filtr powietrza dał się założyć ? |
![]() ZieMa espero 1,5 glx/ omeg ... Restarzew Cmentarny | 2002-11-25 23:04:00 Kiler napisz coś więcej otym gaźniku jakie ma gardziele I II przelot?? |
![]() RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2004-03-02 13:15:17 Zamierzam kupic gaznik regenerowany i mam pytanie czy po wymianie musze pojechac na jakas "magiczna" regulacje ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-03-02 14:29:40 sądze ze to wystarczy ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-03-04 18:55:59 poco wydawac 170zł jak mozna wydac 90zł i miec to samo...? |
![]() Ronaldo Miłośnik FSO Polonez Atu+ 1.4GTI ... Poznań | 2004-03-04 20:12:40 Cześc!
Ja właśnie się zastanawiam, nad regeneracją mojego gaźnika. Bo po 220 kkm, trochę mi obroty falują... ![]() Moj, był już regenerowany, i nie wiem, czy może być jeszcze raz? Nie wiem, ile to może kosztować. W zeszłym roku, na giełdzie w Poznaniu, oferowano mi taki gaźnik za 100(Weber 2V), ale chyba nie regenerowany. Czy ktoś wie ile może kosztować coś takiego? No i czy ktoś może mi polecić jakąś solidną firmę w Poznaniu albo okolicach? Dzięki. |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-03-05 16:22:25 no a nie... co tam w gazniku ma sie popsuc? |
![]() Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2004-03-05 16:48:55 Jeżeli tak to spoko ![]() ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
![]() Maciek_938 Bydgoszcz | 2004-03-05 19:41:21
Dołączam się do pytania kolegi. W jaki sposób można zregenerować gaźnik od silnika 2.0 OHC Ford, Weber 2V ? Czy pan Bogdan z Wysockiego 44 poradzi sobie z nim ? Moje auto też ma już przekroczone 190 tys i taki zabieg byłab wysoce wskazany... Pozdrawiam |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-03-05 22:22:15 w zasadzie Bogdan zna sie na wiekszosci gazników ale w Twojej sprawie jako ze masz daleko poponuje poprostu do niego zadzwonic i zapytac... |
![]() Maciek_938 Bydgoszcz | 2004-03-06 16:32:17
I tak właśnie będę musiał zrobić, gdyż jest to najpewniejsze rozwiązanie, lecz jeżeli zna się na większości gaźników to i z tym napewno sobie poradzi, gdyż jego konstrukcja, co prawda różnca od tej z FSO, lecz również nie jest jakoś specjalnie skomplikowana... Pozdrawiam |