Chyba Wazne o dolocie powietrza !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sluchajcie myslalem ze mi pada silnik bo zobaczylem olej w kolektorze dolotowym, przez co mialem zarypany olejem elektrozawor wolnych obrotow oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego
dzis z ciekawosci zajzalem do filtra powietrza
i SZOK !!!!!!!!!!!!!!
caly w oleju - zalamalem sie
ale na krotko bo przyczyna byla wydmuchana gabka ta co blokuje wlasnie wpadanie oleju z odmy do pudla z filtrem jakos tak sie zlozylo ze jej nie wymienialem przy wymianie filtra bo nie bylo jej w zestawie
obecnie zotal mi do czyszczenia przeplywomiez i caly kolektor za przepustnica jak to dobrze ze to nie silnik sie konczy
a tak wlasnie myslalemm bo silnik przerywal i gasl na wolnych obrotach

WYMIENIAJCIE GABKE PRZYNAJMNIEJ CO 2 FILTRY

[ wiadomość edytowana przez: Lucas dnia 2004-07-01 19:19:51 ]
  
 
ale to ze ten olej tam sie kieruje to tez nie jest dobra sprawa
  
 
No właśnie.

Btw widziałem fajne filterki sportowe na odpowietrzxenie skrzyni korbowej. Ja mam na razie od MkIII załozony, ale może
  
 
Cytat:
2004-07-01 19:30:16, PUNIU pisze:
ale to ze ten olej tam sie kieruje to tez nie jest dobra sprawa



puniu a widziales ty kiedys pracujace (zdrowo) zawory bez oleju?
pod deklem jest olej bo sa nim smarowane zawory zreszta tamtedy tez wlewa sie olej
a problemem jest jak sie tamtendy ulatniaja spaliny bo to znaczy ze juz nie ma kompresji bosie zaworki posuly (sa nieszczelne)
  
 
Lucas, ale konstruktorowi chodziło o odpowietrzenie skrzyni korbowej, a nie odolejenie...
  
 
A co jeżeli pierścienie "puszczają"??? Jak sie ciśnienie zrobi "na dole" silnika to przełazi magistralą olejową pod dekiel i z tamtąd prościutko odmą do filterka.
Olej bez niczyjej pomocy by sie tam nie dostał.
Apropos gąbki vel separator oleju to jest ona w pudełku z każdym oryginalnym filtrem.
Pozdrawiam.

PS. Można odmę w jakąś butelkę z dziurkami wcisnąć, żeby filtra nie brudziła(stare rajdowe rozwiązanie)