Napierdziela mi w silniku !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !

Nie wiem co jest grane, a mechanicy doprowadzają mnie do szewskiej pasji, co do którego nie podjadę to każdy chcialby od razu dostać 1500 PLN i zaczynać generalkę. Tak to każdy potrafi, ale nie każdy ma kasę na takie zabawy. No dobra do rzeczy. Silnik zmieniony parę dni temu, wymienione wszystkie płyny, uszczelki, no i odpalony. Wszystko jest w miarę wpożądku do puki to bydle sie nie nagrzeje ! Potem zaczyna sie historia z łomotem. Huk jakby ktoś w werbel nawalał, ale tylko wtedy jak silnik i skrzynia są obciążone tzn. jak dodaję gazu i to też dopiero tak przy 70 km/h, jak gazu zdejmę to nie wali, jak dodam więcej żeby przyspieszać to też nie, a jak chcę jechać stałą prędkością, to porażka ! Może ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem to proszę o jakieś podpowiedzi. Mój problem polega na tym, że nie znam się na mechanice kompletnie, i jak dotąd to non stop ktoś mnie oszukuje i doji kasę !

A może ktoś chce kupić mojego TOP-a ???

  
 
Podobne objawy miałem w swoim Ritmie . Odwiedziłem kilku tzw. "fachowców" i ilu ich było - tyle diagnoz ! A co było przyczyną ?
Przedmuchało mi uszczelkę pod głowicą - pomiędzy dwoma środkowymi garami .
  
 
Nie wiem jade dzisiaj jeszcze do dwóch mechaników, a uszczelka nówka założona to chyba troche za wcześnie na wydmuchanie, ale...
  
 
A co ci propnowali mechanicy??? Ja bym na uszczelke nie stawiał, może raczej panewki???