Napierdziela mi w silniku !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !

Nie wiem co jest grane, a mechanicy doprowadzają mnie do szewskiej pasji, co do którego nie podjadę to każdy chcialby od razu dostać 1500 PLN i zaczynać generalkę. Tak to każdy potrafi, ale nie każdy ma kasę na takie zabawy. No dobra do rzeczy. Silnik zmieniony parę dni temu, wymienione wszystkie płyny, uszczelki, no i odpalony. Wszystko jest w miarę wpożądku do puki to bydle sie nie nagrzeje ! Potem zaczyna sie historia z łomotem. Huk jakby ktoś w werbel nawalał, ale tylko wtedy jak silnik i skrzynia są obciążone tzn. jak dodaję gazu i to też dopiero tak przy 70 km/h, jak gazu zdejmę to nie wali, jak dodam więcej żeby przyspieszać to też nie, a jak chcę jechać stałą prędkością, to porażka ! Może ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem to proszę o jakieś podpowiedzi. Mój problem polega na tym, że nie znam się na mechanice kompletnie, i jak dotąd to non stop ktoś mnie oszukuje i doji kasę !

A może ktoś chce kupić mojego TOP-a ???

  
 
Podobne objawy miałem w swoim Ritmie . Odwiedziłem kilku tzw. "fachowców" i ilu ich było - tyle diagnoz ! A co było przyczyną ?
Przedmuchało mi uszczelkę pod głowicą - pomiędzy dwoma środkowymi garami .
  
 
Nie wiem jade dzisiaj jeszcze do dwóch mechaników, a uszczelka nówka założona to chyba troche za wcześnie na wydmuchanie, ale...
  
 
A co ci propnowali mechanicy??? Ja bym na uszczelke nie stawiał, może raczej panewki???
  
 
No i byłem. Jeden z mechaników powiedział " to dół silnika, trzeba by było zobaczyć". Na pytanie co znaczy dół silnika usłyszałem "dół silnika", jakiś ograniczony facet no to podjechałem do innego, a tamten powiedział, że to prawdopodobnie panewki. Ponieważ nie mam zamiaru zrezygnować to dzisiaj jedę do jeszcze jednego (podobno kozak) i zobaczymy co ten powie, mam tylko nadzieję, że nie będzie to następny grabarz i o "dołach" gadał nie będzie A tak swoją drogą, to czy ktoś z szanownych kolegów mógłby mnie uświadomić, jaki orientacyjnie jest koszt wymiany tych panewek i w jakim stopniu trzeba rozebrać silnik, żeby dobrać sie do tego cholerstwa ??

Marcin
  
 
uszczelki ci napewno nie wydmuchalo o ile dobrze dokrenciles glowice! albo nie wlewales oleju na zimny silnik! dla pewnosci zobacz czy woda nie miesza ci sie z olejem! Jak na moj gust uszczelke masz wporzo i z tego co piszesz to układ korbowo-tłokowy masz wporzadku awiec kapitalka jest ci nie potrzebna jak chcesz to napisz mi na emailem swoje pytania to napisze ci to bardziej dokladnie. Wracajac do ukł. korbowo tłokowego jesli nic niepokojacego wczasie wolnych obrotow i na wyrzszych obrotach nie stuka tylko po nagrzaniu i przy stalej predkosci to typowałbym panewki poniewaz olej po nagrzaniu staje sie bardziej rzadki i jedna z panewek nie dostaje pod siebie oleju i nie ma smarowania badz jakis kanalik jest zapchany (olejowy) albo pompe oleju ( powoduje rotacje oleju w silniku ) na kapitalke sie nie pisz to jebane zdzierstwo ja tez sie wiele razy naciolem i sam sie wielu rzeczy nauczylem nie moge ci nic podpowiedziec na 100% poniewaz na odleglosc... sam wiesz natomiast dla pewnosci sprawdzil bym jeszcze pierscienie i gładz cylindrow ale tylko dla upewnienia! a to nie kapitalka! nie jezdz nim duzo powiedzialbym jak najmniej abys pozniej mial mniej problemow nie przejmoj sie to nie jest takie powazne na jakie wygląda!!
capriocorn@tlen.pl
p.s
szukam licznika do mkII z obrotomierzem, tylnych swiatel i przednich kierunkow pozdrawiam wszystkich
szagma nie lam sie to tanio da sie zrobic ! napisz do mnie w razie pytan napisz gdzie mieszkasz moze sie zgadamy opole pozdrawia
  
 
twu twu chodzilo mi o wlewanie zimnego oleju za goracy silnik
  
 
Byłem u następnego kosmity ! powiedział "motor kończy sie na panewach", ale ten przynajmniej powiedział o co chodzi. Na szczęście silniki mam dwa, to jutro wał z zastępczego będzie wyjety, pójdzie do szlifu (jezeli jest taka potrzeba), kupię te #^%!!*& panewki i będę słuchal go jak sie nagrzeje. Hmm...mam nadzieje, że to właśnie to.

M.