MotoNews.pl
  

[126p] tlumik szmerów ssania czy rurka ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co sądzicie na temat zastąpienia tlumika szmerów ssania rurką ?
Slyszalem od wielu osob ze rurka jest lepsza, natomiast znajomy specjalista od silników twierdzi ze lepszy jest tlumik.
  
 
najlepsza to tam jest strumienica dolotowa, z wycietym dnem puszki filtra i zrobionym dolotem z lewej kratki, i do tego breda do wydmuchiwania spalin i Twoj znajomy silnikowiec nie powie mi, ze tlumik szmerow ssania jest lepszy ;]
  
 
Poczytaj sobie tutaj.
  
 
Dla mnie temat na czasie bo planowałem zrobić dolot, tylko miałem pewne obawy, które już gdzieś zniknęły

Pozdro
  
 
Strumienice sobie daruj.
Chyba ze chcesz wydac 200 zł dla poprawy samopoczucia.
Poczytaj na F&F site test Aliego to zrozumiesz.
Pomijjac fakt ze po 1000 kilometrach otulina jest w stanie fatalnym to na serii silniku pomaga.
Ale jezeli masz chociaż troce cos porobione to zapomnij - moja ma juz 4ego własciciela.
Na serii działa a potem sprzedają .
Jedyna zaleta że kupiłem ją na promocji za 100 zł - byłem wtedy klubowiczem i była znizka a sprzedałem za 150 .
  
 
ja sobie kiedyś do malca kupiłem "strumienice" to fajny dzwięk ssania był w środku, tylko że moc drastycznie spadła
Ałe jak fajne ta struminica wyglącała
  
 
Czuczu a kto ma teraz ta strumienice?
  
 
Hey Czuczu a gdzie to sa znizki dla klubowiczow? i co tam ciekawego mozna kupic?
  
 
zdecydowanie polecam rurke od 600
  
 
Co wy gadacie??? Ja powiem tak. Strumienica daje to że silnik można wyżej wkęcic. Ale to raczej przydatne jast dla tych którzy mająporobione silniki i rzeczy wiście kręcą wysoko. Evilone ma od węglarskiego i na niej idzie wyżej o 500 obr/min na silniku GTX od Chojnackiego. Najlepiej by było jak by sam Evil sie wypowiedział.
  
 
Samael pytaj prezesów czy to dalej jest ja to miałem 2 lata temu.
Potem kupił ktos z jarosławia , potem poszła pod Rzeszów , a obecnie pod poznań poszła.
Jak miałem serie nie narzekałem - byłem nawet bardzo zadowolony tylko ciagle ta elastyczna rura padała.
Ale potem złozyłem mocny silnik i potrzebowałem kasy a odczucia były negatywne i poooooszła w świat.

Z racji czasu troche załuje bo teraz znowu na serii bym sobie na niej pomykał.
  
 
No i zapomniałem o najważniejszym.
Ja mam rurkę od 600 + powiercone dziury pod filterm i wywalona kryza + uszczelnine blachy. I poczułem że lepiej sie wkręca od średnich obr. Polecam
  
 
A i jeszcze coś ja mam troche podłubany gaźnik to też jest ważne rzeby jak dostaje więcej powietrza miał więcej paliwa.
  
 
aaaaa, gdzie mozna takie rurki dostac?
potrzebuje kazda ilość, jak nie ma gdzieś nowych to mogą być ze szrotu, jeśli ktoś ma, chce sie pozbyc, ma namiary na sklepy, hurtownie, to na fiacik@poczta.fm prosze....
  
 
Witam!
Tłumik to tłumik, musi coś zawirować i przydławić żeby wytłumić dźwięk, prosta rura tego nie robi.
Pozdrawiam
  
 
Maateus jezeli potrzebujesz takie rurki to idealnie nadaja sie do tego takie pojemniki z siliconem do pistoletu. Bierzesz juz wystrzelony wycinasz na odpowiedni wymiar. Jest identyko jak od 600 tylko z plastiku.
  
 
Ja takie rurki oryginalne z przetłoczeniami kuiłem we Fiacie po 50 groszy!!!!!!!!!!!!!! maja tego pod dostatkiem

w profilu są nawet zdjecia tej rureczki

[ wiadomość edytowana przez: BareK126 dnia 2004-07-03 23:34:23 ]
  
 
Witam.Ja zamiast tlumnika szmerow mam rurke od chromowanych balustrad do tego przerobiony gaznik i dolot przez RUTKUSA.I po tej przerubce maluszke lepiej sie wkreca na oboty i jest zrywniejszy.Pozdro
  
 
Podobno jak sie na metalową rurkę puści zimne powietrze rzeby ją schłodzić to sie robi prymitywny intercooler. Ja tego nie sprawdziłem, ale kto wie?? Tak mi powiedział diagnosta na przeglądzie, wyglądał na poważnego kolesia, podobno obadał to kiedyś na swojej 600'ce
  
 
tylko ze po pewnym czasie w komorze silnikowej robi sie cieplutko i nagrzewa sie metalowa rurka i wcale juz nie robi za intercooler, wrecz przeciwnie podgrzewa przepywajace powietrze i qpa jest. [teoretyzuje]