MotoNews.pl
  

Gaśnie przy skręcaniu w prawo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich serdecznie. Od pewnego czasu zauważyłem, że mój MK VII przy skręcaniu w prawo przy małej prędkości ma tendencję do gaśnięcia. Tzn spadają mu obroty do jakiś 300 aż telepie silnikiem. Po wyprostowaniu fajery obroty wracają na miejsce. Przy skręcaniu w lewo ta rzecz nie występuje. Dzieje się to zazwyczaj na luzie jak sobie skręcam w prawo. I nie chodzi mi o normalne delikatne opadanie obrotów przy kręceniu kierownicę (oczywiście chodzi o układ ze wspomaganiem). Tylko proszę bez rad typu : nie skręcaj w prawo
  
 
Cytat:
2004-07-08 21:57:21, Pokakulka pisze:
Tylko proszę bez rad typu : nie skręcaj w prawo


Skręcaj tylko w lewo żartowałem. Fakt spadania obrotów z całą pewnością wiązałbym z układem wspomagania choć nie wiem dlaczego w prawo przygasa a w lewo nie może niech się mądrzejsi wypowiedzą
  
 
Masz uszkodzony czujnik ciśnienia wspomagania. A w lewo po prostu listwa Ci nie dochodzi do krańcówki.
  
 
I wszystko jasne
  
 
Masz uszkodzony czujnik ciśnienia wspomagania. A w lewo po prostu listwa Ci nie dochodzi do krańcówki.

To w takim razie gdzie znajduje sie czujnik ciśnienia wspomagania.
Ale co to jest listwa i krańcówka to niewiem. Proszę o mały wykład!
  
 
Czujnik masz przy pompie wspomagania. Listwa to listwa zębata mechanizmu kierowniczego. A krańcówka to włącznik działający przy pełnym skręcie.
  
 
jednym słowem do wymiany - czujnik ciśnienia wspomagania!!! Może ktoś się orientuje jaki jest tego koszt i ile trwa wymiana?
  
 
Koszt jaki - nie wiem. A wymiana 5 min.
  
 
Dzięki Wilku. Ty jednak masz łeb nie od parady!!! Pozdr!
  
 
Jak to poeta napisał onegdaj - "do życia trza mieć mocną głowę, choć niekoniecznie tęgi łeb"

A to wszystko i tak już niedługo
  
 
bo Wilk to klubowa skarbnica wiedzy o Essinkach
  
 
u nas w zetec'u czujnik cisnienia nie jest przy pompie tylko z drugiej strony silnika dokladnie w miejscu gdzie przykreca sie przewod wspomagania do miski olejowej i nie jestem pewien czy nie byl nawet zintegrowany z tym przewodem
  
 
Cytat:
2004-07-08 22:22:26, kainek pisze:
bo Wilk to klubowa skarbnica wiedzy o Essinkach



Jakaś propaganda. Są lepsi tu na forum. Tylko nieśmiali. Nie będę wymieniał, bo znów mnie napadną na priv
  
 
Cytat:
2004-07-08 22:19:30, WilK pisze:
A to wszystko i tak już niedługo


Nie mów tak Wilku bo się złożymy klubowo na "kawałek" kabelka i doprowadzimy net gdzie trzeba
  
 
Ależ... Mi jest niezbędne sanatorium Oby nie "Pod Klepsydrą"
  
 
A czy ten czujnik to nie nazywa sie dokładnie :Czujnik włączenia wspomagania układu kierowniczego? I nie bijcie mnie za upierdliwość!



  
 
Hmmm Wilk oczywiscie moze miec racje, ale jezeli masz w tym samochodzie zalozony GAZ to z tego co slyszalem moze to byc rowniez sprawa zlego dolotu w Twoim samochodzie - najprostrzy test, przejedz sie na bezynie

Wilku, czy moge miec racje ?
  
 
NoSeK wiesz przecież lepiej Po co mnie się pytać

Pokatulka to się nazywa czujnik ciśnienia układu wspomagania jeśli dobrze pamiętam.
  
 
Z gazem to sprawdzę. Przejadę się na benzynie. Mam wstawiony stożek ale wszystko chodzi ok i nie podejrzewam dolotu.
Jeszcze raz wielkie dzięki for all!
  
 
Jezeli masz wstawiony stozek to na 99% to jest to Jestem laikiem ale mam intuicje Spytaj sie dobrego gazownika czemu tak jest bo ja tylko wiem ze tak jest