| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tomek-Mydlowski Warszawa | 2004-07-19 01:11:16 wpust w silniczku, a podkładki dałem chyba z rozrusznika malucha |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-03-10 12:05:29 Podpinam się pod stary temat, bo jest trochu podobny.
Otóż mam problem z pracą wycieraczek w trybie przerywanym. Zdaża się, że czasami mi zwalniają, lub nawet na chwilę sie zatrzymują. Po długich i wnikliwych obserwacjach doszedłem do wniosku, że problem najczęściej pojawia się w momencie przyciśnięcia STOP-u i włączeniu kierunkowskazu. Wymieniłem już ten potencjometr i dorobiłem nową masę, ale to jeszcze nie to. Czy ktoś z klubowiczy miał podobny problem i jak go rozwiązał. Pozostaje mi jeszcze wymiana przekaźnika, czyszczenie silnika wycieraczek od środka, i ponowne sprawdzenie wszystkich połączeń w tylnych światlach. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-03-10 13:29:20
To akurat wiem, bo sprawdzałem. Swiatła mi nie przygasają!
To raczej coś z silnikiem lub przekaźnikiem wycieraczek, ale ni cholery nie wiem CO? |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2006-03-10 16:44:39 Tez tak mam... zwalniają przy wlączonym kierunku i nacisnieciu hamulca. wydaje mi sie ze wina braku prądu.. lub masy. Nie mam czasu grzebac przy aucie... a coraz wiecej ciekawych rzeczy dzieje sie z moim autem... |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-03-10 17:02:58 Ja miałem problem z przerywaną pracą po wymianie mechanizmu. Z silniczka wychodzi pojedyńczy czarny kabelek.To jest masa warunkowa.Jest on przykręcony do pod podstawy mocowania [rzez blaszkę.Byłem nadgorliwy i dałem stałą masę do budy.I zaczęły się kłopoty,było dokładnie jak opisujesz kisztan. Po przykręceniu z powrotem na miejsce zaczęło działac normalnie.Ten kabelek kończy się blaszką,która zazwyczaj rdzewieje i przestaje kontaktować. Sprawdź,czy nie utlenił się przewód i tę cholerną blaszkę
|
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-03-11 07:13:04
Ten etap mam już za sobą. Przeczyściłem wszystkie styki w kostce i ten właśnie przewód masowy i tak jeszcze dla pewności dodałem nowy (ale starego nie usuwałem). Ja raczej skłaniam się, że problem tkwi w tych blaszkach (stykach), o których pisze Tomek. Może to jest dobry trop?
Dziś wieczorem to rozbiorę i przeczyszczę, zobaczymy. A i jeszcze jedno. Wczoraj dokładnie przyjrzałem się pracy tych wycieraczek. Problem występuje tylko w momencie, kiedy wycieraczka powraca w duł w pozycji ok. 30* następuje chwilowe zwolnienie, lub nawet 1s. zatrzymanie, po czym rusza dalej do końca cyklu. Dzieje się to tylko 1 raz. Jeśli dalej trzymam hamulec i mam włączony kierunek, już następny cykl idzie dobrze. Dla przypomnienia dodam, że problem występuje (został zauważony) tylko przy pracy przerywanej. |