| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
TiMiR Ford Escort MK4 Myslowice | 2004-07-12 20:50:48 Co jest powodem że kierownica lata podczas hamowania???czy to moze byc lozysko bo mi szumi w kole i jak poruszam kołem to są luzy??? |
rob_cox Ford Escort Mk7 Białystok | 2004-07-13 08:42:10 U mnie dla przykładu lewa tarcza ma w pewnym miejscu mniejszą grubość i przy mocniejszym hamowaniu pow. 50 jest mocno wyczywalne. Jak sie za to zabierzesz to za pomocą najlepiej mikrometra ew. suwmiarki sprawdź grubość w kilku miejscach. Jednak czynników może być wiele: niewyważenie kół, deformacja kół po przechowywaniu zimę zle ułożonych, przegrzane zwichrowane tarcze, itd. Jednym słowem trzeba się temu dokładnie przyjżeć i metodą eliminacji wykluczać kolejne rzeczy.
PZDR |
TiMiR Ford Escort MK4 Myslowice | 2004-07-14 21:45:12 Wszystko jest zrobione koła sa ok.i dalek jest to samo,to beda razcej tarcze chyba bo jak letko chamuke to czuc jak nierównomiernie chamuje auto tylko tak szcząsa. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-07-14 22:48:06 Bicie tarcz można sprawdzić. Ale może to tylko klocki tandetne. |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2004-07-14 22:58:39 Ja też to mam ale dopiero przy prędkościach trzy cyfrowych Czy mo,że to być spowodowane tym że gość który sprzedawał mi ten samochud wymienił tylko trzy klocki a jeden zostawił stary |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-07-14 23:01:25 Cheesus, Galowy namiar na tego gościa - spalimy |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2004-07-14 23:08:54 HAHA.... to się nazywa oszczędność. |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2004-07-14 23:09:40 Spalcie- gość ma komis samochodowy a zaoszczędza na klockach i to jak po jednym z każdego wozu [ wiadomość edytowana przez: galowy dnia 2004-07-15 06:20:21 ] |
grom25 żory | 2004-07-15 20:29:42 pierw skasuj luzy na łozyskch albo wymień i sprawdz jak nie ustanie to na bank tarcze krzywe ja na warsztacie robie bardzo czesto takie przypadki i na 90 % sąto krzywe tarcze musisz je dac do dobrego tokarza |