| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2004-07-14 23:18:55 Czy byli by chetni na wieksze kola pasowe z alu za 70zł ? |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-14 23:32:38 Pasuja do prądnicy ???
Jak wieksze to jaki Pasek ???? Prosiłbym o Foto - troche kasy własnie wpadło. |
Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2004-07-14 23:36:57 Wszystko bede wiedzial w poniedzialek. Narazie wiem tylko ze 70zł.
ale chcial bym poprostu wiedziec czy bedzie troche chetnych. Na 90% pasuja rowniez do prądnicy. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-07-15 07:44:22 ;]
|
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-07-15 11:38:29 jak z paskiem klinowym/albo z info z jakiej fury jaki pasek pasi/ to ja na 80% bym bral. |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2004-07-24 08:41:19 do alternatora jak byś miał to na 100% biore.
A pasek to się przecież dobierze.... |
BladyRS Rally126,Fiat 170sx Ruda Śląska | 2004-07-24 21:56:40 takie większe koło pasowe to chyba do mocno grzebanych malców |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-07-25 10:59:46 biiip, obroty wiatraczka sie zwiększają czyli chlodzenie lepsze |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-07-25 11:20:15
Przemysl to. |
Vader F&F Sympatyk AUDI 80 B4 Rzeszów | 2004-07-25 11:27:57 Im większe koło tym obroty na wiatraku mniejsze, a co za tym idzie dłuższy żywot ale i chłodzenie gorsze. |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-07-25 12:13:15
Przejedz sie bez paska zobaczysz ze lepiej przyspiesza (spokojnie mozesz jakis sprint zrobic na nieduzym odcinku). |
Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2004-07-25 12:15:06
To powiedz mi dlaczego stosuje sie je w rallycrosie ? Skoro to tylko pogarsza chlodzenie ? |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2004-07-25 12:31:14 bo w rallycrossie jeżdzą praktycznie non stop na wysokich obrotach,i większe koło zakłada sie m.in. po to aby nie rozerwało wentylatora wiadomo że trochę pogarsza chłodzenie,ale to właściwie tylko na niskich obrotach... reasumując jeśli sie ma wysokoobrotowca i nonstop pałuje silnik,to większe koło pasowe jest jak najbardziej wskazane |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-07-25 12:34:47
A alternator maja pusty (sama obudowa) |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-07-25 20:31:37
Moze sie myle ale ja traktuje to analogicznie do przełozen w rowerze Wiem ze to brzmi głupio.... no ale tak jakos logika mi podpowiada.. |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-07-25 20:42:30 dobrze tyle że napęd jest na drógim kole!! jak do roweru to jadąc na jednakowym przełożeniu zmień z tyłu przełożenie z np. najwiekszego na najmniejsze. co sie stanie?? ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-07-25 21:05:28 Poddaje sie
|
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-07-25 22:27:47
Wiatrak w maluchu to jest rodzaj sprężarki odśrodkowej, która ma maksymalną wydajność przy pewnych obrotach, a powyżej tych obrotów przestaje dmuchać i głównie po to stosuje się większe koło pasowe. Alternator wytrzymuje 14000 obr pracy ciągłej i 15000obr pracy chwilowej, więc radzi sobie spokojnie nawet z 8000obr silnika. |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2004-07-25 22:29:51 dokładnie,wentylator w maluchu przy seryjnym kole pasowym,przestaje spełniać swoją funkcję bodajże powyżej 5500 obr...
|