Wysokie obroty ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania na tzw. "luzie" obroty nie spadają do normalnej wielkości tylko utrzymują sie na poziomie (1000 - 1500) tylko na LPG i tylko przy rozgrzanym silniku. Natomiast po lekkim dodaniu gazu, obroty spadają do swojej normalnej wartości.
Czy macie jakieś sugestie odnośnie tej nieprawidłowości ?

Samochód Opel 2,0 16V instalacja II generacji

Pozdrawiam
  
 
Widzę, iż nie zaciekawiłem osób korzystających z tego forum swoim tematem . Nie mniej jednak, jeśli ktoś ma chęć podzielić się swoimi doświadczeniami w tej kwesti, to proszę go o to .
Pzdr
  
 
a jak masz umieszczony/przerobiony wlot powietrza ?
Moze ma to jakis wplyw ?

Pozdr
Gryzzly
  
 
Dzięki Gryzzly za zainteresowanie się moim tematem.
Nie sadzę, aby wlot miał tutaj znaczenie, gdyż opisany objaw pojawia się nieregularnie. Jednego dnia jest OK, natomiast kolejnego, bądź za parę dni pojawiają się "wysokie obroty".
Co do wlotu, to w obudowę filtra powietrza włożony jest kawałek elastycznej rury obrócony o 90 stopni względem kierunku jazdy.
Pzdr
  
 
a to ni ebędzie czasem brudny przepływomierz albo silniczek korkowy??
ja n apierwszym miejscu bym to wyszyścił

pozdr
  
 
Silnik krokowy niedawno (1 m-c) był czyszczony, ale jak wyczyścić przepływomierz ? Prosze o opis tej czynności.

Pzdr
  
 
ja przepłukałem przez regulator obrotów ze 50 litrów rozpuszczalnika

pozdr
  
 
Cytat:
2004-07-22 23:26:17, omegafan pisze:
ja przepłukałem przez regulator obrotów ze 50 litrów rozpuszczalnika

pozdr



Hmm ja osobiście do żadnego czyszczenia nie używam rozpuszczalnika - jeśli już to benzynka ekstrakcyjna.

50 litrów ?

Pozdr.
Gryzzly
  
 
Cytat:
ja przepłukałem przez regulator obrotów ze 50 litrów rozpuszczalnika



Ja również używam benzyny ekstrakcyjnej do czyszczenia, gdyż ona jest chyba najbardziej neutralna na pozostałe elementy zawarte w czyszczonym mechanizmie (jeśli są).
Czy czyszczenie przepływomierza jest takie samo w swej czynności jak czyszczenie krokowca ?

Pzdr
  
 
ja mialem podobny przypadek w toyocie corolli z 92 (gaznik) i nie zostal on w pelni wyeliminowany tzn. obroty raz sa nieco wyzsze innym razem nieco nizesze ale tak pomiedzy 600 a 900/1000 i przyczyna byl gaznik moze nie tylko ale po jego regulacji juz mi nie wskakuje na jakis 1500-2000