Głowica 16V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Strasznie tu cicho, na tym forum, więc postanowiłem coś napisać. Wszystko wskazuje na to, że stanę się posiadaczem głowicy 16V z Tipo. Pewnie proces jej instalacji będzie można porównać do otwarcia puszki Pandory, ale co tam, jak się bawić, to się BAWIĆ! Może macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Sugestie mile widziane
  
 
co tu duzo mowic nie oplaca sie za duzo roboty i za male efekty. pozatym bylo to juz gdzies na forum chyba FSOAK poszukaj tam
  
 
Szukałem na różnych forach i w zasadzie nic nie znalazłem
Piszesz, że dużo roboty, masz na myśli np. to, że kolektory są zamienione miejscami? A może uda Ci się znaleźć ten wątek i podesłać mi linka?

Cytat:
2004-07-17 01:07:03, PG pisze:
co tu duzo mowic nie oplaca sie za duzo roboty i za male efekty. pozatym bylo to juz gdzies na forum chyba FSOAK poszukaj tam

  
 
Napisz na priva do kani (kania_) ... On miał 2,0DOHC i z tego co pamiętam miał jakąś głowicę 16V, którą chciał założyć. Co prawda nie zdążył, ale może miał pomysł jak to zrobić .
  
 
słabo szukałes. Prawdziwa skarbnica wiedzy na temat modyfikacji dohc 16v jest znana w swiecie dohc Nowozelandzka strona www.turbo124.com.

polecam..tam naprawde maja potworna wiedze....smiało mozemy sie od niektorych uczyc!

Turbo124
  
 
piekny widok


gdyby tylko miec dohc w takim stanie ...
  
 
Rowniez polecam turbo124 a szczegolnie ich forum. Poza tym znajdziesz tam namiary na uzytkownika "bodzio", jest z Jasla i jezdzi z powodzeniem polonezem 2.0 16v z glowica tipo i frezowanymi tlokami z 8v, a takze z elektronika z tipo.
  
 
ja z kolei z tanich i swietnych silnikow polecam 2;0 na volumexie z ostatnich lancii HPE. mozna znalesc cala lancie za 1500 euro, lub szukac zlomu dla silnika - koszt max 300 euro

te lancie jezdzily 220 k/h i mialy 5,7 do setki

  
 
mi by wystarczyl sam volumex ale gdzie to dostac ?
  
 
jak się bawić to się bawić w 16v albo maxymalnie przerzeźbione 8v na konkretnym volumexie
  
 

moj silnik w 131, temat jest tez poruszony w fso autoklubie.fotka jest zrobiona jeszcze przed odpaleniem wiec brakuje pare rzeczy(np chlodzenie) teraz wszystko jest ok, silnik dziala i calkiem fajnie odkreca
  
 
Cytat:
2004-07-19 12:50:02, P4W3L pisze:
ja z kolei z tanich i swietnych silnikow polecam 2;0 na volumexie z ostatnich lancii HPE. mozna znalesc cala lancie za 1500 euro, lub szukac zlomu dla silnika - koszt max 300 euro te lancie jezdzily 220 k/h i mialy 5,7 do setki


Jeżeli chodzi o Lancie z tymi silnikami to chodzi Ci napewno o Betę HPE. Koszt zakupu takiego auta za granicą (mówię tutaj o samochodzie z silnikiem 2.0 VX) sięga ok 7 - 8 tyś PLN.
www.mobile.de wiem bo sam szukałem takiej bestii żeby silnik sobie wrzeźbić. 2.0 Vx ma 180 KM!!