OBNIŻYĆ CZY NIE? DORADŹCIE.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie bo sam nie jestem pewnien czy się opłaca i czy wogóle da rade.
Mam bmw e36 coupe 318 is na seryjnym zawieszeniu, jak dla mnie jest za miękie i za wysokie, moge kupić sprężyny -40mm które były założone do bmw 325 kombi. Czy te sprężyny będą pasowały do mojegi i czy -40mm to nie zadużo jak na polskie drogi? Czy ktoś obniżył o tyle lub więcej samochód? Jak to się spisuje? I jak wygląda sprawa amortyzatorów, czy mogą zostać czy musze je też zmienić , słyszałem że jak się zostawia fabryczne to bardzo szybko lecą i też będą do wymiany po jakimś pół roku.

Doradźcie co robić?

Z góry dziękuje za wszelkie opinie.
  
 
drobna zmiana były założone na E36 328iTouring
  
 
obniżenie i utwardzenie auta wpływa pozytywnie na zachowanie sie auta podczas jazdy. tylko że na polskich drogach komfort jazdy bedzie żaden. zresztą po polskich drogach to poduszkowce tylko powinny sie poruszać. jeśli chodzi o szczegóły techniczne to nie wiem czy te sprężyny będą pasować. poza tym jeśli zmieniasz sprężyny na krótsze to i zmiana teleskpów jest obowiązkowa. pozdrawiam