Parę pytan n/t silnika 650

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Skoro juz mam chwile czasu to popytam.
Z czego jest wykonane koło łancuszka rozrzadu ????

Tzn czy da sie spawać - o ile przefazowac seryjny wałek - chodzi w milimetrach - wiercic w prawo o 5mm ?

Z czego jest wykonana osłona lasek popychaczy ????
I czy da sie spawać.

Co sadzicie o szpilkach na mocowaniu alternatora ???? W sumie troche późno bo juz mam

I na co wklejac szpilki ???? Loctite - czy po prostu olać ???

Aha i jeszcze jedno z jakiego materiału robic uszczelke pod głowice - czy musi być jakaś specjalna Stal ???
kolega ma mi wyciac laserowo.
  
 
co do uszczelki-miedziana,bo tylko taka podda ci sie na tyle aby wypelnic nierownosci glowicy.co do oslon lasek popychaczy-dadza sie spawac
  
 
Pytaniejeszcze jedno.
Da sie złaczyc 2 miedziane uszczelki ????
  
 
a po co?? zamow sobie grubszą;]

poszukaj w arhiwum...Koniu wrzucał gdzies adres firmy co robiła uszczelki bodajrze do 3.5 mm;]

BTW...czemu go chcesz tak odprezyc?
  
 
walek 2mm w prawo.
  
 
qba mam głowice 2,8 zjechana cała porbiona itp - same koszty to 100 zł.
Robie ja od paru dni na błysk itp i chce załozyc ale chce ja zrobic na 2,0 splanowaną
  
 
No icosik napisze.
Alternator bede miał na szpilkach załozony .
Mam juz nowe blachy tylko pomalowac.
Ze zmian to załozyłem Turbo kowalskiego i takie tam - zobaczymy jak to bedzie jeździć
Tylko mnei palce bolą bo 3 ci dzien nnon stop polerowania dzisiaj juz szła pasta polerska.
Kolega w hucie ma mi wypalić koło na wałek rozrządu zrobione ze stali i przefazowane od razu 3 mm w prawo !!!
Dodatkowo projektuje juz wieksze koło od alternatora - spowolnienie o 25% wiatraka - koszt to chyba z 10 zł za sztuke wychodzi.
Jak sie postaram to wezem dwa wałki nad Soline moze ktos je wezmie ( np Schwepes) i na spokojnie pomiezy bo mam wałki robione w Hucie w latach 80 ych do sportu i ciezko obczaic co to jest - dziwne ułozone krzywek.
  
 
Cytat:
2004-07-20 21:23:44, CZUCZU pisze:
Jak sie postaram to wezem dwa wałki nad Soline moze ktos je wezmie ( np Schwepes) i na spokojnie pomiezy bo mam wałki robione w Hucie w latach 80 ych do sportu i ciezko obczaic co to jest - dziwne ułozone krzywek.


Ja niestety nie posiadam żadnego sprzętu pomiarowego poza suwmiarką , a tym w niektórych przypadkach (duże czasy otwarcia) nawet wzniosu nie da się dokładnie zmierzyć.

Trzeba by uderzyć do kogoś kto ma taki komplecik:

  
 
Czyli zostaje wsadzic do auta - krzywki jak nówki i próbowac / testowac ????
Dzisiaj dostałem propozycje ze je moge sobie wziasc - w hucie w stalowej robili rózne rzeczy..
Np podwójny bak ....... Pojemnosc 45 litrów.
Wywala sie dmuchawe ciepłego powietrza itp .
Sa dwa baki polaczone rurą na dole itp...
  
 
Cytat:
2004-07-20 23:04:17, CZUCZU pisze:
Czyli zostaje wsadzic do auta - krzywki jak nówki i próbowac / testowac ????
Dzisiaj dostałem propozycje ze je moge sobie wziasc - w hucie w stalowej robili rózne rzeczy.


Można uderzyć do kogoś kto projektuje wałki. Na pewno ma taki sprzęt i pewnie za drobną opłatą pomierzy (wtedy najlepiej zażyczyć sobie spisanie "tabelki" np. co 0,05mm wzniosu - będzie można zrobić kopię takiego wałka wg takiego opisu).
  
 
Cytat:
Dodatkowo projektuje juz wieksze koło od alternatora - spowolnienie o 25% wiatraka - koszt to chyba z 10 zł za sztuke wychodzi.



To ja sie pisze na takie kolo.
  
 
Blokus spoko.
Narazie musze pojechac hurtowni Pasków i znalesc cos dłuzszego.