Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() karolek88 126el poludnie :) | 2004-07-22 14:41:40 witam
czy moglby mi ktos podac jaka jest waga sinlnikow fiatowskich od 0,9 - 1,2 ? dziekuje bardzo |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-07-22 17:11:28 1108 SPI ok. 35kg ciezszy od maluchowskiego.. tak wskazuja wszystkie znaki na niebie i ziemi.. ![]() |
![]() Strongi Subaru Impreza STI Warszawa | 2004-07-22 17:38:12 903 od 127 podobno o 20kg cięższy od maluchowskiego. Ale sam tego namacalnie nie sprawdzałem ![]() |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-07-22 18:21:01 glowy sobie nie dam uciac ale moim zdaniem silnik typu fire czyli na przyklad 1108ccm zoltara jest lzejszy od 903ccm, oba silniki mialem watpliwa przyjemnosc przenosic i o ile kompletny 1108 dzwignalem dosc latwo to 903 mnie mocno zmeczyl....moze gorszy dzien mialem??
a co do wagi silnika to dorzuce 1050ccm z fiata 127...94 kilo ps: mowa o silniku fire 8V [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-07-22 18:24:44 ] |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-07-22 18:23:58 fakt faktem az tak duzej roznicy nie czuje (wieksza masa za tylna osia), mozna tym spokojnie podrozowac jak normalnym bobem. wiec jakis super-ciezki napewno nie jest a roznica w masach (650 i 110 ![]() |
![]() 5n4k3 126 1.2MPi, 200SX Ni ... Łódź | 2004-07-22 18:30:55 Własnie tez sie zastanawiam nad przeswapowaniem na 1.1/1.2 tylko ze to troche juz klocki. Rozkład masy w takim malcu jest dosc daleki od ideału i chyba kiepsko sie to prowadzi. ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-07-22 18:44:00
wbrew pozorom jest to mylne... dobre zawieszenie/kola i nie czuc roznicy.. nawet na szutrach jest spoko.. |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-07-22 19:46:28 wazylem silnik malczaka i 903
650 to niecale 80 kg 903 prawie 90kg roznica okolo 10 kg wiec miesci sie w zdrowych granicach |
![]() 5n4k3 126 1.2MPi, 200SX Ni ... Łódź | 2004-10-11 17:20:58 wiec tak 903 waży 78 kilo
1.0fire 69 kilo 1.1 94 kilo 1.1fire 70 kilo???????????? od 1.0 rozni sie chyba tylko wzniosem krzywek walka i skokiem tloka. Czyms jeszcze sie roznią czyms co w znacznym stopniu moglo by podniesc mase silnika w stosunku do 1.0? Ktos wie ile wazy 1.2??? z tego co wiem to troche wyzszy blok i inna glowica 75-80 kilo??? 650 chyba 60kilo bedzie. Jest opinia ze silnik 1.0 niemiesci sie w obrysie malca. nie da sie go upchnąc????? przeciez to to samo co 1.1 a nawet 1.2 misci sie pod klapą Flansza pod 903 1.0 1.1 i 1.2 bedzie taka sama??? [ wiadomość edytowana przez: 5n4k3 dnia 2004-10-11 17:40:49 ] |
qdlaty 126p Warszawa | 2004-10-11 18:13:28
nie flansza napewno jest inna chociaz jest podobna. to wyglada troche jak lustrzane odbicie - 0.9 a 1.1. 1.2 bedzie taka sama jak 1.1 - przeciez do cento wkladaja z powodzeniem 1.2. tyle o ksztalcie i obrysie. Jezeli chodzi o rozstawy otworow na sruby - wydaje mi sie ze to zupelnie cos innego (0.9-1.1). pzd c. |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-11-15 23:27:11
W Zvoleniu byl maluch z silnikiem 1.0. Mial zrobiony specjalny dekiel w scianie grodziowej z przetloczeniem dosc pokaznych rozmiarow pod aparat zaplonowy. Do tego wszystkiego caly silnik ze skrzynia cofniety wgla przedzialu pasazerskiego tak, ze polosie musialy miec dorobione krzyzaki (standardowe zabieraki i przeguby byly rowniez...) oraz zostawiona byla przerobiona orginalna belka. A mozna to wszystko bylo zrobic tak, ze zmiescilby sie normalnie w obrysie czego najlepszym przykladem jest silnik Andrzeya na stronei klubowej.
Mojapasuje do wszystkich przejsc. Trzeba ja tylko odpowiednio zalozyc ze wzgledu na rozne mocowanie rozrusznika - raz z lewej raz z prawej strony silnika. |
![]() -maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-02-07 16:20:51 a może wie ktoś jaka jest masa silnika bisa?? |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2008-01-16 00:53:55
Odkopie trupa bo nigdzie nie mogę znaleźć info. Może mi ktoś napisać czy 1.1 fire jest lżejszy od 899spi? (tak wynika z tego co napisał 5n4k3) |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2008-01-18 11:00:19 hmm, może jest ktoś kto właśnie wkłada 1.2 8v do malucha i mógłby zważyć ten silnik ?
Lub tez 1.1 faja. |
![]() DeviLL Krakow | 2008-01-18 13:43:34 Goly 1.2 8v wazy okolo 65kg + kolektory , chlodnice itp |
![]() grnb 126 racibórz | 2008-01-18 17:12:15 no panowie to okzuje się że różnica w wadze pomiędzy 900 a 1.1/1.2 będzie nie wyczuwalna jeśli idzie o prowadzenie autka? |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2008-01-18 22:15:29 Zważyłem dzisiaj swoją 899spi i tak:
- cały silnik gotowy do odpalenia, czyli "słupek", kolo zamachowe, tarcza + docisk, kolektor wydechowy, altek, pompa wody, rozrusznik, kompletna kopułka wtrysku + zalany 4L oleju ważył 80 +/- 1kg. Poszczególne części: - rozrusznik ~3kg - docisk ~2kg - tarcza sprzęgła ~0.5kg - zamach ~6,5kg - alternator ~4kg - kolektor wydechowy ~3kg - silnik bez tych elementów ważył ~61kg
Fajnie jakbyś podał czego brakowało przy silniku to można by sobie porównać do 899... |
![]() DeviLL Krakow | 2008-01-18 22:49:42 W eperze masz podane masy 56,65,74,85kg , dopoki nie dasz na wage to sie nie dowiesz ile wazy , pozatym 50kg w te czy wewte ,kierowca sie odchudzi i bedzie akurat ![]() |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2008-01-18 23:00:34 taaaa. gdyby nie to, że chodzi o masę za tylną osią :/ |