Szarpie essim :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po wymianie silnika jest troszku problemow. A to to rozrusznik oddaje inny dzwiek przy zapalaniu, a to wentylator sie wylacza jak wylaczysz stacyjke, a to drozka biegow niw idzie odpowiednio ustawic ale glownie to walone szaroanie. Choc nie wiem jak ze mnie by HOLEK byl to najczesciej przy zmianie z 2 na 3 biego szaarpie i nie tylko. Jedzie sie 20-30km/h na dwojce tek bez dodawania gazu i zaczyna nim telepotac jak by padaczke mial dopiero jak sie doda gazu to jest spokoj. Czego to moze byc wina?? Napewno sprzeglo ale szczegóły. Starszy sie wlasnie zastanawia czy wysztko dobrze zalozyl chodzil o sprzeglo. A idze tarcze odwortnie zalozć?? Moze to przez to tylko nie wiem czy jest taka mozliwość. Co?? Bardzo denerwuje to szarpanie glownie na 1 do 3 biegu. Wstyd jezdzic wylgada jak by jakis GŁĄ jechal . Hilfe ??

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Mnie szarpal silnik na zepsutym aparacie zaplonowym. Zmien aparaty (bo podejrzewam ze masz drugi) i powiedz czy sie poprawilo.
  
 
Z tym wentylatorem, to nie wiem jak, ale z tego, co pamiętam, to u mnie zawsze się wyłączał przy wyłączeniu zapłonu
  
 
Cytat:
2004-07-23 08:01:04, Kielek pisze:
Z tym wentylatorem, to nie wiem jak, ale z tego, co pamiętam, to u mnie zawsze się wyłączał przy wyłączeniu zapłonu



I ja też tak mam
  
 
Cytat:
Mnie szarpal silnik na zepsutym aparacie zaplonowym. Zmien aparaty (bo podejrzewam ze masz drugi) i powiedz czy sie poprawilo.


Mam drugi ale od 1,4i na szorcie wala wywineli. Oznaczenie mial to samo tylko w srodku cos tam w tym aparacie jest i to bylo od 1,4 i przez to padl mi silnik po raz pierwszy. To nie aparat. Watpie choc nie wykluczam nie byl ustawiany przez zadnego elektomachanika. Ale raczej sprzeglo bo przy zmianie biegow esh to wystepuje. A co wentylatorka HEHE no tak zawsze tak bylo ze jak sie wylaczy stacyjke to i sie wjejnia wylacza. No ale w poldkach chodzi nawet po wylaczeniu stacyjki HEHE. Spoko fenks ale podejrzewam sprzeglo.

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Witam
Napewno szarpanie autem jadącym 20-30 km/h na dwójce bez gazu nie ma nic wspólnego ze sprzęgłem.Sprawdź lepiej kąt zapłonu.Sprzęgło może szarpać przy ruszaniu z miejsca ale jeśli już jedziesz i tarcza jest zasprzęglona z dociskiem to co Ci ma szarpać?Szarpie jeśli okładziny tarczy są np zaolejone lub też tarcza jest krzywa ale tylko w momencie ruszania kiedy wystepuje pewien poślizg pomiędzy tarczą a kołem zamachowym.Szukaj przyczyny w aparacie zapłonowym ( jesli taki posiadasz?).Ew świece,kable WN.....gaźnik itp
  
 
no wlasnie pisalem nizej ze nie byl nigdzie na ustawieniu aparaciku. Mam 1,6iKAT, L4(KE-Jetronic)

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Jejku, zmien aparat. Jak mnie sie zrabal pojechalem na szrot wziac drugi, ktory wlasnie tak przerywal. Wymienilem na jeszce inny i bylo gites.
  
 
nie no aparat jest dobry tylko trzeba go ustawic

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
No to powodzenia, tym bardziej ze aparat nie ma zadnego odsrodkowego regulatora tylko czunik Halla i jezeli ten czujnik jest zrabany to mozesz sobie krecic aparatem do woli.