Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2004-07-27 12:52:02 no temat piękny, prosze jak juz będziesz dłubał to moze jakieś fotki. A teraz do rzeczy - namawiam Cię zacznij od przednich i skup się na nich a najprawdopodobniej to ci wystarczy (na 99%) i poza wyglądem nie będzie sensu bawić się w wymianę tyłu. Kazde pieniądze wsadzone w prżód dadza ci 5 razy tyle co z tyłu....mniej więcej. Tylko ze to moze nie być takie proste...bo jak jest z piastą jak pasuje do reszty i czy rozmiar tarczy zmieści ci się razem z zaciskiem do twoich kółek? Podaj moze opis tego co wiesz i co masz teraz w aucie jaki wymiar tarczy i jakie felgi? |
![]() speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-08-05 14:16:30 jeśli nikt nie odpisał tzn że nie znają takich "handlarzy" ![]() napisz może priva do Richiego on w Ponym zmieniał hamulce ale z tego co pamietam to zakładał chyba nówki ![]() |
![]() arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2004-08-09 13:09:28 BOR - ale o co ci chodzi dobry człowieku? Weź się do roboty i przestań jojczyc ![]() Pozdrawiam i udanych poszukiwań |
![]() arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2004-11-18 10:18:44 hehehhehehe eoki no problem pare razy było nieźle zderzak mam juz mocno odrapany ale twarda sztuka..... |
![]() Richie HF MEMBER Hyundai Pony Katowice | 2004-11-18 12:07:23
To sie zgadza...ja sie troche zgapilem i zalozylem piasty z lantry 93....wiec mam captive rotors ![]() Popieram swap z XG....ale jak czesci z tego modelu zdobyc ![]() powodzenia i pozdro ![]() |
reggie HF MEMBER Accent Pruszków | 2004-11-18 15:08:27
Nie wiem co tam w waszych Accentach jest z hamulcami - jak kiedyś wsiadłem do Artiririego Accenta to też myślałem że pomyliłem pedały hamulca ze sprzegłem. Ja mam wersję kanadyjską - może to prtzez to mam lepsze. U mnie stajesz dęba. Jak wsiadłem do tego samochodu po raz pierwszy to odrazu spodobało mi się jego prowadzenie, wspomaganie (leciutkie) + ostre hamulce oraz silnik. W dodatku był śliczniutki i miał klimę więc nie mogłem go nie kupić. |
BOR Accent X3 5d Rzeszów | 2004-11-18 16:57:41 Już spieszę z wyjaśnieniem.
Jak masz dwie małe śrubki to dobrze (non captive), Jak masz cztery potężne śrubska to captive czyli do końca 98 roku. Accent i hamulce jak brzytwa? Kolega ma dobry towar, wyostrza zmysły, ja też chcę ![]() Skoro to wersja kanadyjska, to może ktoś już coś zmieniał przy nich. Jak masz felgi 14 to wszytsko jasne.... ![]() |
![]() Oddi HF MEMBER białaska warszawa - bemowo | 2004-11-18 17:43:07 są to neistety te przerąbane hamulce z Lantry przed 99 ![]() |
![]() zlociutki HF MEMBER Hyundai Scoupe GT kielce | 2004-11-18 21:18:32 TAk sobie czytam, i wiecie co, u mnie tez sa te hamulce na ktore tak narzekacie.Tyle ze u mnie dzialaja naprawde dobrze,do kilku rzeczy sie czepiam przy tym samochodzie, ale to napewno nie sa hamulce.Mam nadzieje ze mowimy o tych samych hamulcach ,tarcze wentylowane, mocowane jakby od srodka na 4 sruby. |
BOR Accent X3 5d Rzeszów | 2004-11-18 23:40:56 Mój złociutki.
Znam ludzi, dla których takie hamulce to burza, bo jeździli w poldkach czy vw czy co tam chcecie na klockach tomex i tarczach za 40 złotych. Generalnie chodzi mi o skąpienie kasy. ![]() Miałem okazję przetestować hamowanie awaryjne razem z escortem i mało nie stuningowałem mu klapy, zresztą podobnie z innymi. NIGDY WIĘCEJ! Tak więc polecam ostre hamowanie na autostradzie ze 180 do 40 czy nawet do 80. Masło i karamba. Na porządnych 195 na dobrej drodze prawie nie zablokujesz opon (nie mówię o depnięciu tylko o płynnym wciskaniu do dechy). Mój cel - hamulce, jakie ma mój staruszek w focusie. To są hamulce... ![]() |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2004-11-19 08:23:54 [quote]
2004-11-18 23:40:56, BOR pisze: ...takie hamulce to burza, bo jeździli w poldkach czy vw czy co tam chcecie na klockach tomex i tarczach za 40 złotych.... Tak więc polecam ostre hamowanie na autostradzie ze 180 do 40 czy nawet do 80. Masło i karamba. Na porządnych 195 na dobrej drodze prawie nie zablokujesz opon...Mój cel - hamulce, jakie ma mój staruszek w focusie. To są hamulce... 40kkm wstecz wymieniłem u siebie tarcze, założyłem zamienniki + oryginalne klocki, do normalnej eksploatacji miodzio, zgadzam się że przy ostrym hamowaniu ze 180 to lichota, ale niewiele jest konstrukcji seryjnych które zapewniają przyzwoite hamowanie z takich prędkości, z tego co wiem wśród seryjnych wózków przoduje porsche turbo: 200-0 zatrzymuje na ok. 140m (piszę to z pamięci), nie mówiąc o blokowaniu opon 195, przecież po to jest np. ABS żeby nie blokować opon, hamowanie polega przecież na balansowaniu na granicy przyczepności bez blokady koła, zwróćcie uwagę na motocykle, dobry kierowca potrafi w nich hamować z uniesionym tylnym kołem więc nie ma mowy o blokowaniu przedniego, co do focusa, ...hm...jeździłem nim, wg mnie nie powala na kolana, tak jak kocham hyundai'e tak samo kocham motocykle, dla mnie wzorem hamulców są kawasaki, i tam są tylko dwa koła [ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2004-11-19 08:46:43 ] |
BOR Accent X3 5d Rzeszów | 2004-11-19 09:56:37 Abstrahując już od tego 180 km/h (ale to też się zdarza), zawsze hamuje z wyprzedzeniem w porównaniu do innych aut (escort, bravo etc.). Po prostu mają lepsze hamulce i przy sytuacji awaryjnej –60 do 0 może mi zabraknąć metra czy pół....
Focus mojego taty to 2.0 i wymaga kół minimum 15, w pozostałych są 14 i już nie są takie dobre (ale i tak lepsze od accenta). Proponuje poszukać jakiś testów accenta podczas hamowania. Nie ma powodów do dumy. |