Rosną wolne obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problem. Gdy zatrzymuje się np. na światłach i wrzucam
luz, od czasu do czasu wolne obroty rosną do 1500. Czasami bywa tak, że za chwilę opadną a czasami nie. Zadarza się to raz na 2-3 dni. Co może być przyczyną? Auto ma gaz ale to samo jest na benzynie. I jeszcze jedno: niedawno wymieniłem sondę lambda, czy to może być przyczyną?.
  
 
Cytat:
2004-07-25 20:07:28, tesoro23 pisze:
Mam taki problem. Gdy zatrzymuje się np. na światłach i wrzucam
luz, od czasu do czasu wolne obroty rosną do 1500. Czasami bywa tak, że za chwilę opadną a czasami nie. Zadarza się to raz na 2-3 dni. Co może być przyczyną? Auto ma gaz ale to samo jest na benzynie. I jeszcze jedno: niedawno wymieniłem sondę lambda, czy to może być przyczyną?.



hmmmmm, sprawdź najpierw silniczek krokowy.
  
 
W moim starym espero było to samo, podobno właśnie przyczyną była sonda lambda, tylko że wolne obroty cały czas skakały, a dodatkowo nie jeździł szybciej niż 150 km/h
  
 
Mam tak samo, i też wymieniłem sondę lambda. Niestety na tani zamiennik z allegro. Czy powinienem wyregulować silnik do nowej sondy czy też sonda jest na pewno niewłaściwa? Pisałem ostatnio, że na nowej sondzie jest lepiej, ale sprawdzałem to tylko na gazie, na bezynie muł straszny, dzisiaj tak jakoś chciałem sprawdzić.
Pozdrawiam
Raff
  
 
Miałem to samo na benzynie i na gazie jak zapaliłem to miałem 1500 znajomy mówił mieszacz gazu rsetowałem komp i nic po wyczyszczeniu silnika krokowego wszystko wróciło do normy bardzo łatwo się czyści.
z pzdrowieniami Malin II
  
 
Miałem to samo na benzynie i na gazie jak zapaliłem to miałem 1500 znajomy mówił mieszacz gazu rsetowałem komp i nic po wyczyszczeniu silnika krokowego wszystko wróciło do normy bardzo łatwo się czyści.
z pzdrowieniami Malin II
  
 
a mozesz wytłumaczyc kaj to gówno jest w 1.8 i jak to g... rozebrac?? Łopatologicznie prosze... ostatnio wogóle nie mysle... ale cóz problemy z kobietami daja popalic...
  
 
Cytat:
2004-07-27 22:12:14, Czarek_Rej pisze:
a mozesz wytłumaczyc kaj to gówno jest w 1.8 i jak to g... rozebrac?? Łopatologicznie prosze... ostatnio wogóle nie mysle... ale cóz problemy z kobietami daja popalic...



bo kobiety, to fajne są, ale tylko na obrazkach w Playboyu
  
 
Tam gdzie wchodzi powietrze z gazem największa rura gumowa od strony kabiny jest takie małe cudeńko z przewodami zamocowane na 2 wkrętach na gwiazdkę. wuciąga się z uwagą bo jest oring u mnie czerwony to cudeńko jest silnikiem krokowym jest czrne i ma sprężynę a na końcu ma srebno-złotą końcówke ze stożkiem nie majstrować przy tym tyko wyczyścić. Ma on pewną wysuwalność odpowiedzialną za obroty i coś jeszcze. Jeszcze wyczyścić otwór w którym on siedzi. Wytłumaczyłem jak umiałem.
Z pozdrowieńkami Malin II
  
 
Tam gdzie wchodzi powietrze z gazem największa rura gumowa od strony kabiny jest takie małe cudeńko z przewodami zamocowane na 2 wkrętach na gwiazdkę. wuciąga się z uwagą bo jest oring u mnie czerwony to cudeńko jest silnikiem krokowym jest czrne i ma sprężynę a na końcu ma srebno-złotą końcówke ze stożkiem nie majstrować przy tym tyko wyczyścić. Ma on pewną wysuwalność odpowiedzialną za obroty i coś jeszcze. Jeszcze wyczyścić otwór w którym on siedzi. Wytłumaczyłem jak umiałem.
Z pozdrowieńkami Malin II
  
 
Tam gdzie wchodzi powietrze z gazem największa rura gumowa od strony kabiny jest takie małe cudeńko z przewodami zamocowane na 2 wkrętach na gwiazdkę. wuciąga się z uwagą bo jest oring u mnie czerwony to cudeńko jest silnikiem krokowym jest czrne i ma sprężynę a na końcu ma srebno-złotą końcówke ze stożkiem nie majstrować przy tym tyko wyczyścić. Ma on pewną wysuwalność odpowiedzialną za obroty i coś jeszcze. Jeszcze wyczyścić otwór w którym on siedzi. Wytłumaczyłem jak umiałem.
Z pozdrowieńkami Malin II