RAJD BRUGMANN POLSKA 25.07.2004 Włocławek

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kilka foteczek z tego KJS-u Niestety troszeczke mało bo miałem karte tylko 16Mb ale zapraszam do ogladania
Narazie zadnych wynikow nie znam ale mam nadzieje ze niedlugo beda mi znane
Foty

Nawet nie wspomniał kto pomógł w zrobieniu strony z miniaturkami

Cytat:
2004-07-25 23:22:27, Race_D pisze:
Nawet nie wspomniał kto pomógł w zrobieniu strony z miniaturkami

Race_D i Zoltarek :* :* dzia chopaki Bo w sprawach weboskich to jestem kompletnie zielony

wczoraj w nocy wrocilem z rajdu.

wszystko zaczynalo sie dobrze mimo awarii aparatu zaplon. przed wyjazdem wymienilem go na "nowy" ze szrotu i usterke udalo sie wyeliminowac. planowany wyjazd o 8:00 w sobote przesunal sie ze wzgledu na awarie malca kumpla ktorego silnik tuz po zlozeniu (wczesniej rozebrany caly na czynniki pierwsze) puscil z siebie tylko dziwna piane po probie odpalenia w noc przed wyjazdem i kumpel przelozyl caly silnik z bobka znajomego.