Obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
juz wiem dlaczego mi tak obrotomierz wysoko pokazuje,( tak mi sie przynajmniej wydaje ) bo kurde to jest od diesla, pod licznikiem jest napis citroen-lucas wiec chyba od diesla bo przeciez były cytrynowskie silniki dieslowskie, juz wiem czego był taki tani, pokazuje 3 razy wieksze obroty niz normalnie sa, jest jakis sposob zeby je obnizyc, zeby pokazywał przynajmniej zblizone ?? do tych prawdziwych , ja mam poldka na gazniku.
  
 
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27894874 tu są z diesla.. więcej nie powiem bo znowu głupa przypale
  
 
no własnie takie mam i co zrobic zeby obrotomierz jakos przywzowicie chodził, bo narazie to kurde zamykam obrotomierz przynajmniej jedno z dwoch bo licznika nie zamkne do 200 raczej
  
 
kurcze nikt nie wie jak mi pomoc ?? szkoda co ja mam zrobic z tym obrotomierzem
  
 
pośle Ci privem namiar na gościa co podobno wie jak to zrobić
  
 
myslałem o zmianie napiecia na obrotomierz bo jak cos nie łączyło to pokazywał niezle nawet nie wiele sie mylił, ale wtey były to testy podłączenia nie była podłaczona masa teraz juz wszystko działa, i zastanawiam sie nad zmniejszeniem napiecia, chciałem podłaczyc jakis opornik ale nie wiem jak sie tego czepic i czy to cos da jaki opornik zastosowac, bo po podłaczeniu dodatkowo zarowek pod obrotomierz znaczy jednej zarowki pod obwod napiecie było mniejsze i obroty lekko spadły to chyba bym musiał z 6 ich podłaczyc zeby było mozliwie, nie wiem co z tym opornikiem.
  
 
sa takie oporniki, w fotmie suwaka (potencjometra), mozna sobie regulowac opor, dzieki temu moze uda ci sie dostroic
  
 
Bo obrotomierz od diesela działa na innej zasadzie