MotoNews.pl
  

Po czym poznać wersje XR3i ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem: nie wiem po czym można poznać wersje Escorta XR3i. Jakie są cechy charakterystyczne tej wersji???
Domyślam sie ze jest lepiej wyposażona, tzn. elektryczne szyby, obrotomierz, oryginalnie białe zegary, halogeny i kierunkowskazy przednie w zderzaku, itd... A co z silnikami? Czy XR3i wychodziły tylko z silnikiem 1.8 czy były też 1.6 16V ? bo spotkałem się z Fiestą 1.6 16v 90KM i była to wersja XR3i...
Proszę Was o info bo za nic nie moge znaleść w necie żadnego opisu. Mile widziane też fajne linki o Escorcie - szczególnie rocznik 94.
  
 
jak dla mnie xr3 to mocniejsza wersja silnika, a i- no to wiadomo...wtrysk. niech inni cos powiedza na ten temat.
  
 
ostatnio widzialem jednego escorta i mial z tylu na klapie xr3(i?)
  
 
Fiesta to XR2i, Escort XR3i a Sierra XR4i... Tyle wiem. Wydaje mi sie, ze byly wersje 1.6 ale glowy nie dam. Poza tym XR mialy fotele kubelkowe ale jeszcze nie takie jak w RSie...
  
 
z tym znakiem zapytania??
  
 
znak zapytania bo nie pamietam czy bylo "i" czy nie bylo ale pewnie bylo
znaczek byl po lewej stronie tablicy rejestracyjnej ponizej napisu escort i 16V tez mial wiec chyba 1.6 i z tylu wygladal na mkVII
  
 
najciekawsze ze ja tez mam xr3i, tyle ze do "i" zdiolem i zalozylem gaznik
  
 
czyli masz juz tylko xr3?
  
 
to zdjęcie pochodzi z katalogu model jahre 1993
TUTAJ

wybacz jakość w domku go na spokojnie obejrzę i podeślę Ci jego opis

a swoją drogą ... ile razy jeszcze będą się pojawiac takie posty żeby strona klubowa doczekała się galerii katalogów?
  
 
Co sie smiejecie, byly xr3, bez "i".
  
 
wiem... bo znim kupilem swoje xr3i ktore jest teraz bez "i", tez mialem taki sam silniczek nie roznil sie niczym, poza tym ze byl na gazniku kolektor wydechowy tez byl ten sam, co mnie zupelnie przegonalo.
  
 
zadający to pytanie ma ciekawy nick....zwrócił ktoś uwagę?
  
 
Który rocznik?? MKIV na tabliczce powinno pisac MOTOR-LR, napewno 3 drzwi, moze jaki spojler na klapie,moze jaka 3ramiena kiera. Nie wiem HEHE
  
 
Cytat:
2004-07-28 10:14:15, Artur_ST pisze:
zadający to pytanie ma ciekawy nick....zwrócił ktoś uwagę?



niom nawet napisalem do Ravena w tym temacie
  
 
A ja niedawno u siebie widzialem Sierra XR4Ti
  
 
Xr trojki do 1990 roku mialy 1,6 silniczki ,a pozniej tylko 1,8.To glowne cechy .
  
 
Cytat:
2004-07-28 14:50:36, artecki pisze:
A ja niedawno u siebie widzialem Sierra XR4Ti



Jeździłem kiedyś czymś takim , 197KM i na tył napęd.
  
 
poznac mozna od razu po tarczach z tylu chyba ze sie myle
  
 
Cytat:
2004-07-28 16:55:45, Seba pisze:
Xr trojki do 1990 roku mialy 1,6 silniczki ,a pozniej tylko 1,8.To glowne cechy .



tak jak Seba napisal
do 90' XR3i byly 1,6
po 90' XR3i to kazdy model z silnikiem 1,8 16V ale te dzielily sie na 105KM i 136KM roznice miedzy nimi byly : 136KM ma tarcze z tylu reflektory takie jak w RS2000
wersja 105KM byla standardowa czyli miala to co niemiec zlapal wreke i zdarzyl zamontowac na tasmie
pozniej wyszla jeszcze wersja 115KM

nie polecam szukac po wyposarzeniu bo to co do nas do polski dojezdza bywa roznie poskladane
szukaj po modelu silnika !!!!
  
 
mi się wydaję, że ten silnik 1.8 16v to miał 130KM a nie jak napisałeś 136KM, a 115KM były chyba dopiero w mk7 ... nio i z moich informacji wynika, że wersja 105KM też miała lampy takie jak rs2000...