MotoNews.pl
  

Cylindry 126 p kupic nowe ?? , czy szlifowac???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , byłem u mechanika zeby mi zmierzył kompresję, okazało sie ,ze na 1 cylindrze mam 8,1 a na 2 cylindrze mam 8,8 . Z tego co mechanik mi powiedział to niby jest cos nie tak , nie znam sie za dobrze ale na moją logike to chyba cos jest skoro jest róznica.
Nie wiem ile dokładnie powinno wynosic cisnienie bo jedni mówia ,ze 10 , a inni ze 8 ???, moze Wy mnie oswiecicie ?? .
Kiedys mi wpadła do pierwszego cylindra zawleczka kotra sie przykleiła do izolatora no i miałem kłopot , teraz zauważyłem , ze mi wiecej pali paliwa ale nie traci mocy ,i postanowiłem zrpbic taki swój przegląd ,znalazłem kilka awarii ktore usunąłem i dotarłem do tej kompresji , w zwiazku z tym mam konkretne pytanie : czy lepiej jest oddac cylindry do szlifowania i czy po szlifowaniu musze kupic nowe tłoki { tak słyszałem , ze po szlifie cylindrów kupuje sie tłoki nadwymiarowe} i jaki jest orientacyjny koszt szlifu i tłoków , czy lepiej kupic nowe cylindry i czy znacie równiez koszt cylindrow nowych .
  
 
a moze zawory puszczjaja ?
  
 
w gdansku orginalny komplet wloski skaldajacy sie z tłoków,cylindrów i pierścieni kosztuje niecałe 200 (chyba 196 ?)
  
 
tzn. polski orginalny (nie włoski)
  
 
oj to ciekawe bo jak ja sie pytalem to jeden cylinder i tlok razem kosztuja 180 zeta...lepiej przeszlifowac,w koncu cylinder to tylko kawalek kaloryferka z tulejka w srodku
  
 
a ja kupilem nowe i jestem zadowolony! pozdro!
  
 
Jasne że kup nowe.Polacy to partacze,dasz do szlifu a ci oni zrobia jajo z cylindra i pojezdzisz troche i silnik na gemele pójdzie.Jak robisz bąka dla siebie to się wcale nie gnieć tylko kup nowe cylindry i miej w pompie.
  
 
Cytat:
2004-07-29 20:22:37, szymek2424 pisze:
a ja kupilem nowe i jestem zadowolony! pozdro!



ile dales ??
  
 
Cytat:
ile dales ??



Ja dalem za ze tak powiem fabryczne 180zl bo byly za 150 jakies rzemiosla. Ale gosc w sklepie powiedzial ze sam sklada zestawy widocznie taniej wychodza. Ale kompletuje cylindry kalsy A z tlokami klasy B co wychodzi ciasniejsze pasowanie. Ja wzialem komplet A - A.
  
 
Cytat:
2004-07-29 20:51:37, maskekk pisze:
Cytat:
2004-07-29 20:22:37, szymek2424 pisze:
a ja kupilem nowe i jestem zadowolony! pozdro!



ile dales ??

nowe tloki cylindry pierscienie = 190 zł
  
 
umnie na giełdzie 130zł
  
 
Sprawdzić głowice, zrobić remont/tuning i jak cosik dać new pierścienie. Pozdro
  
 
U nas 4 ty szlif kosztuje 20- złod cylindra + 30 zł od tłoka na 4 ty szlif + pierscienie 20 zł.
  
 
ja bym wolal zrobic szlif - tak jak mowi czuczu 20 zl za sztuke
jak sie calkiem posypia to mozesz kupic nowe ale po co przeplacac?
tylko wybierz dobra szlifiernie.
  
 
a ja bym wolał nowe co nowe to nowe a umnie zestaw kosztuje 160 zł
  
 
Cytat:
2004-07-29 22:57:34, CZUCZU pisze:
U nas 4 ty szlif kosztuje 20- zł od cylindra + 30 zł od tłoka na 4 ty szlif + pierscienie 20 zł.




zaraz bo nie czaje, gdzie tak 20zł od cylindra wolaja? bo kant ma te sama srednice tloka wiec wynikaloby z tego ze za 80zł zrobie szlif bloku, a cos mi sie to nie widzi, 20zł to kosztowal szlif komarka lat temu 8