Rdza na blachach - a miejsce produkcji auta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Czy jest jakaś reguła jeśli chodzi o jakość blach w Espero ? chodzi mi o miejsce produkcji lub roczniki.
Miałem Espero kupione w Polsce "europejczyk" 97r, gdzie było już sporo rdzy, a kupiłem "koreańczyka" 95r i rdzy na blachach ani śladu (jest tylko na elementach metalowych podwozia - nie lakierowanych), czy blachy w Espero były np. ocynkowane, czy to kwestia miejsca produkcji, rocznika, czy po prostu zależy od użytkowania ? Spotkałem się już z kilkoma opiniami min. na temat Tico, że te robione w Korei są bardziej odporne na rdzę
  
 
Jak się wydaje wszystkie Espero były budowane w Korei, miały tylko (z przyczyn fiskalnych) różne miejsce skłądania w całość.
  
 
Mam Espero 95 rocznik robiony w Korei z zewnatrz nie ma rdzy, tylko pod uszczelkami zauważyłem i tam gdzie był walony i robiony w Polsce bo był sprowadzony z Niemiec.
Z pozdrowieniami Malin II
  
 
To raczej auta jeżdżące w Niemczech są mnie narażone na rdzę. Zresztą - popatrzcie na ten auta teraz zwożone tysiącami. Większość ma ponad 10 lat i wogóle lub mało rdzy. Popatrzcie na takie samo auto eksploatowane w naszym durnym kraju.

PS. A na aucie jeżdżącym we Włoszech to i po 20 latach nie będzie rdzy.
  
 
Ja mam z 97 skladany w korei rdzewieje skubaniec nawet na dachu, a spod ma zdrowy.Nie będę oczywiście rospisywał sie o spodzie drzwi bo to chyba rutyna.Blachy w espero ogólnie są do du...Tyle mam do powiedzenia w tym kierunku (ale za to niska cena).
  
 
Ja mam esperaka z 97 skladanego w naszym kielbasianym kraju lecz nienarzekam. Rda w malej liosci sie pojawila na drzwiach bo sie ocieraja od gory a tak pozatym nienarzekam