Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotr-ek | 2004-08-03 09:56:56 Wieś Tjóning. |
![]() Dicer A3 & Voyager B-stok | 2004-08-03 10:15:07
NIC ![]() ![]() PS. Swietna sprawa na zime, widzialem kiedys jeszcze taki z fukcja zaprogramowania godziny o kturej ma zapalic (i nagrzac) samochodzik ![]() |
![]() kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2004-08-03 10:26:48 A może jeszcze taki co sam pojedzie do pracy i przywiezie nam wypłatę? Albo rano do sklepu po bułeczki i przywiezie jeszcze reszte?
Panowie!!! Przecież z tego co wiem, a nie tak dawno stydiowałem tą literaturę, pozostawienie samochodu z włączonym silnikiem jest wykroczeniem z kodeksu ruchu ![]() |
piotr-ek | 2004-08-03 11:12:43 Na swojej posesji to sobie może stać z włączonym motorkiem bo ja tak lubię. A co do nagrzewania... polecam zakup zaporożca. Miał niezależne ogrzewanie benzynowe, albo przeprowadzkę na północ Szwecji/Finlandi/Norwegii - tam sobie montują nagrzewacze, ale NIEZALEŻNE! Webasto bodajże. I wtedy nie trzeba odpalać silnika, a i programator za kilkadziesiąt zł można dołożyć. Jak ktoś bardzo chce to sobie zamontować to proponuję zajrzeć TUTAJ! |
![]() Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2004-08-03 15:38:58 Kiedy jeszcze pracowałem w daewoo w lublinie, kilku żółtych przywiozło ze sobą esperaki z taka funkcją. ozmawiałem jak to działa.
Otóż faktycznie, wymaga to zostawienia samochodu na luzie, ale dla nich wszystkich to odruch. Byli bardzo zdziwieni, że ktoś zostawia samochód na biegu. Przecież do tego jest ręczny... Cóż, co kraj to obyczaj... Zresztą, ręcznego używają np na skrzyżowaniu itp... Co do przepisów - nie wiem, czy jest przepis zabraniający pozostawienia samochodu z włączonym silnikiem... Ale te ich samochody musiały odpalać pomimo braku kluczyka w stacyjce. A zabezpieczenia przed kradzieżą były trzy: centralny który się NIE otwierał w momencie odpalenia, zatrzaskowa blokada kierownicy + dodatkowo taki patent, że silnik się wyłączał jeżeli ktoś dodał gazu a kluczyka nie było w stacyjce. Do dzisiaj kilka takich samochodów jeszcze pewnie jeździ po posce, bo jak żółci uciekali to sprzedawali je dość tanio. Ale to dawno było i wtedy nie miałem na to kasy. Poza tym niektóre z nich dość "woniały" (chyba nie znacie żółtej diety ![]() Pozdro Navi |
profil-usunięty Member Klubu Espero | 2004-08-03 16:28:17 Nie łatwiej założyć po prostu Webasto ? |
![]() raffsa Klubowy Weteran Espero Miasteczko Slaskie | 2004-08-03 16:36:12 myśle właśnie o tym ten alarm nazywa się STARTER i ma 3 funkcje !! a kosztuje coś koło 120-130 PLN a che sobie zamiast odpalania podłączyć szyby i klape bo pilot ma trzy przyciski wiec można coś pokombinować !!!!
1. zamknij, otwórz centralny zamek 2. zamknij szyby ( mam moduł domykania ) 3. tylna klapa otwórz a w stanie uzbrojenia funkcja PANIC. Pomyślimy i może coś z tego wykombinuje ![]() Co do odpalania U nas może być problem z imobilajzerem bo jak odpalić bez nadajnika w kluczyku !! ???? Raffsa |
![]() Rysio42 DAEWOO ESPERO 2,0 CD ... Międzychód | 2004-08-03 23:43:37 Miałem coś takiego w Clio i sprawdzało się fajnie. Chciałem to założyć do Esperaka ale jest jeden mały problem , jak ominąć fabryczny immobiliser. Znajduje się on w kluczyku, czy jak kto woli w stacyjce więc podczas zapalania w okolicy stacyjki musi znajdować ten cholerny kluczyk albo przynajmniej ta plastikowa część w ktorej znajduje się to ustrojstwo które emituje sygnał. Nie mam pojęcia jak to obejść tym bardziej , że jest to sprzężone z kompem sterującym pracą silnika. Jak znajdziecie rozwiązanie tego problemu to dajcie znać.
Pozdrawiam Rysio |
![]() pyrekcb Klubowy Weteran ![]() gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2004-08-04 01:36:38 a ile kosztuje coś takiego, jak WEBASTO...?
Przejrzałem parę stronek dealerów, ale nigdzie nie ma cen. Pzdr. P. |
piotr-ek | 2004-08-04 06:56:42
Bo nikt tego jeszcze w naszym kraju nie kupił ![]() |
![]() Adminek Klubowy Weteran To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2004-08-04 11:33:51 no moze i bajerek fajny ale ma pewne wady..
po pierwsze był on głównie skierowany do aut z automatem poprostu podłaczało się go pod funkcje PARK i tylko wtedy odpalał... po drugie urzywanie ręcznego w zime przy naszym klimacie to czasami bywa sabotaż.. ![]() ćwiczyłem to dawno temu ... no bo niema to jak ciepły samochodzik rano w zime.. ![]() ale tak po pierwsze dużo dłubaniny jest z maglownicą aby krańcówki pozakładać. po drigie reczny jak wyżej może być problem... po trzecie samochodu zomą niepowinno sie grzać w ten sposób nalezy zapalić i jechać rozgrzewanie w taki sposób może mu zaszkodzić..(gęsty olej niezawsze ulega pompie przy zapaleniu tylko na wolnych obrotach lub ciśnienie może być słabe) taką funkcje mają w standardzie starsze modele alarmu silicon z 3 przyciskowym pilotem (takim jak był mój) generalnie jak ktoś ma automata to można się pobawić przy manualu dał bym sobie spokój. |
![]() Dicer A3 & Voyager B-stok | 2004-08-04 11:45:09
A co ma do tego w ogole autko i to gdzie ono jest garazowane ? ![]() ![]() ![]() |
![]() Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2004-08-04 11:51:42 Powiem tylko tyle że jeżeli chodzi o WEBASTO to 90% wojskowych STARÓW ma takie urządzenie, bo bez niego samochód by nie nadawał się do jazdy ... w zimie... |
![]() SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2004-08-09 23:02:32 Webasto, jak Webasto. Jest to jedynie nazwa firmy produkującej wyposażenie na potrzeby przemysłu motoryzacyjnego obejmujące dość szeroki wachlarz produktów, jak szyberdachy, klimatyzatory, ogrzewania niezależne naturalnie także.
Mimo wszystko w tym temacie, polecam urządzenia Eberspracher, które generalnie rzecz biorąc ograniczają się jedynie do systemów ogrzewania postojowego. Jeśli chodzi o cenę, to nowe zestawy kosztują ok 3000 - 3500 zł. W zależności od konfiguracji w jakiej mają pracować. Naturalnie dodatkowe opcje, takie jak programatory czasu pracy, piloty (systemy) zdalnego sterowania, itp. są sprawą indywidualną, montowaną na życzenie klienta, ale i dodatkowo płatną. Sam nosze się z zamiarem zainstalowania tegoż w swoim autku, tym bardziej, że wcześniej dokładnie taki system miałem zainstalowany w Fordzie Scorpio i sprawdzał się rewelacyjnie ![]() Zaletą systemów Eberspracher jest to, że mają one bardzo ciekawy oraz wygodny w codziennym użytkowaniu tryb pracy. Otórz nagrzewnica systemu pobiera z fabrycznego baku paliwa (osobnym przewodem) paliwo, które poprzez spalanie w specjalnej, zamkniętej komorze spala uzyskując ciepło. Ciepło to, ogrzewa płyn chłodzący, który po osiągnięiu temperatury rzedu +13 - +15 st. C uaktywnia dmuchawy, wdmuchujące ciepłe powietrze (poprzez nagrzewnicę) do kabiny pasażerskiej. Wbrew pozorom cały proces trwa dość krótko, tak więc cały samochód można ogrzać w ok. 20 - 25 min. naturalnie biorąc poprawkę na wielkość przestrzeni wymaganej do ogrzania. Właśnie w Scorpiaku cały układ działał na tyle sprawnie, że w zimie przemieszczałem się praktycznie bez kurtki ![]() Pozdrawiam - SpeedR ![]() |
profil-usunięty Member Klubu Espero | 2004-08-09 23:27:35
Ty skończ jedno, a potem zacznij coś następnego ! - mam na myśli np. bixenony, czy audio system ![]() |
koza0007 Espero Aut. Koszalin | 2004-08-09 23:55:16 Wlasnie planuje sprzedac takie webasto wodne we wrzesniu. Cena ok. 1 tyś |
piotr-ek | 2004-08-10 06:29:57
Proponuję poszukać na szrocie starego zaporożca. Miały to w standardzie, bez dodatkowej opłaty. |
![]() Celino Daewoo Espero 1.8 +LPG Gliwice-Łabędy | 2004-08-10 10:58:57 A ja mam Webasto hehe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |