MotoNews.pl
2 Po kapitalnym a dymi(fiat126p) (58246/0)
  

Po kapitalnym a dymi(fiat126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
słuchajcie bo mam problem
silnik mojego kaszla przeszedł kapitalny remont tzn. wymienione zostały zużyte badziewia i oczyszczone reszta głowica ciapnięta 1mm koło też trochę tłumiczek tekla wszystko zajebiście wyszlifowane nie na lustro no i dzisiaj pełny zapału go odpaliłem
zaczął kopcić czarnym dymem i się ksztucić na wolnych co prawda ten dźwięk tekli doprowadza mnie do orgazamu a czarny dym do bólu głowy no i gaśnie no gaznik był robiony zapłon chyba dobry iskra jest nie wiem o co chodzi??
pomóżcie!
Acha po podłączeniu zapłonu bezpośrednio do akumlatora wydawał się pracować stabilniej niestety przez chwilę ale dymił i tak ostro

[ wiadomość edytowana przez: blue_650 dnia 2004-08-04 23:03:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: blue_650 dnia 2004-08-04 23:08:34 ]
  
 
Wg mnie to pierścienie
  
 
stawiam na zawory...
  
 
stawiam na zawory...
  
 
czarny to za dużo benzyny
niebieski to olej
  
 
tak jak pisze lukaszc, stawiam na zly sklad mieszanki.

nie dochodza jakies dziwne dzwieki z silnika? pierscienie chyba dawalyby jakies oznaki "sluchowe"
  
 
Jak by ci kopcil na niebiesko to lipa bo to jest silnik do d**y ale jezeli na czarno to tylko masz za bogata mieszanke. sprawdz czy masz wszystkie dysze ,czy nie leje sie zaworkiem od ssania,czy jest dokrecona dysza wolnych obrotow, plywak sie topi ,nie trzyma zaworek iglicowy jak te mozliwosci wyeliminujesz i bedzie dalej kiepsko to pomyslimy cos dalej ale nie wydajie mi sie.Jak na moje bedze spoko!
  
 
Ustaw prawidłowy stan mieszanki. To podstawa. Silnik zaraz po remoncie musi nieco kopcić - układają się i doszczelniają wszystkie części. Myślę, że jak uporasz się ze składem mieszanki to silniczek będzie ładnie tykał. Kopcić przestanie po 500 km (pod warunkiem e mieszaqnka będzie ok)
Pozdrawiam
  
 
jeśli dymi na czarno to jak niżej, czyli skład mieszanki, zalewa gaźnik, najlepiej włóz inny - sprawdzony...
- zobacz co na świecy się dzieje, pewnie masz nagar, dlatego pracuje niestabilnie, wypadają iskry...
ale jak niebieski, a silnik zrobiłeś poprawnie to mozliwe ze pierścień zgarniający olej założyłeś "do góry nogami" - wiem ze zrobiłeś dobrze ale to jedyne wytlumaczenie jeśli silnik nie ma przedmuchów i pierścienie nie popękane... pozdrawiam
  
 
Chyba ze farba na tłumiku sie dopala....
  
 
świece są czarne możliwe że coś z gaźnikiem w sumie to by mi się przydał jeden a sprawdzony
a jescze jedno dwa razy się zdarzyło coś takiego że gdy silnik gasł to wydobywały się odgłosy jakby jakiś kawałek metalu tarł o wirnik wentylatora tak brzdękało no ale to była chwila
  
 
czarne ale tłuste?? zarzucone olejem?? czy suche??
jeśli czarne i suche to za bogada mieszanka -> nagara w komorze -> samozapłon po wyłaczeniu zapłonu... ustaw bardzo ubogą mieszankę i daj po garach, ze dwie godziny go przekatuj... wypalisz nagar bedzie ok... chyba ze zdejmiesz głowicę i wyczysćisz jeszcze raz komorę spalania... aha wyczysć świece bo za chwile wogóle nie odpalisz... moze podłączając bezpośrednio do aku miałeś wrazenie ze lepiej pracuej bo była miocniejsza iskra i nie uciekała przez nagar na świecy, nie wypadały zapłony... poprawcie jak sie mylę...
  
 
Cytat:
ustaw bardzo ubogą mieszankę i daj po garach, ze dwie godziny go przekatuj... wypalisz nagar bedzie ok...



Ale mu doradziles silnik po remoncie a ty mu go kazesz katowac. Do tego jeszcze uboga mieszanka - miesznka bogata lepiej chlodzi silnik, a on sie bedzie grzal bo jest na dotarciu.

Wymien badz wyreguluj gaznik (sam napisales ze swiece sa czarne - ale mam nadzieje ze to nie olej). Pojezdzij troche i sprawdz czy jeszcze kopci.
  
 
chłopaki chłopaki działa dzaiała jeździlelem maluszkiem moim kochanym jeździ jezu jestem w euforii ale zaraz po koleii wymieniony został zawór iglicowy i jeszcz jedno małe podłóżne badziewie i tak na początku zaczął kopcąc ale dało się troszkę gazu i czarny dym zniknął ok. ale silnik niepracuje równo zdarza mu sie zgasnąć trochę szarpie staram się nim nie szarżować spokojnie jeździć także co do tego gaźnika to będzie chyba kupiony nowy nie wiem on ma jakiegoś felera zastał potraktowany sprężonym powietrzem dokładnie wyczyszczony naregulowany no i nie chodzi najlepiej ale najważniejsze że już nie dymi ostro tylko normalnie a tekla ludzie jak macie dylemat jaki tłumik kupić biezcie tekle piękny bas co do dudnienia to nawet nie chodzi o to jak sie wyreguluje zapłon dudnienie tylko jak schodzi z obrotów nie wiem jak na wysokich bo nie próbowałem ale to szię później okaże no totyle boże łapy mi się trzęsą aa jeszcze jedno jak nim jeździłem w pobliżu to każdego którego minęłem oglądał sie zajebiste uczucie to już jest o mnie w okolicy głośno i dobrze dobra kończę ide do garażu popatrzeć jeszcze na moje cudo
  
 
heh ja tez wlasnie skladam silnik i zobaczymy moze pod koniec tygodnia co zlozylem a co do tekli to musze cie zmartwic bo tekla chodzi fajnie i rasowo (moim zdaniem) tylko na malych i srednich obrotach na wysokich to juz jest niezbyt ciekawy halas
  
 
Cytat:
2004-08-05 20:52:12, Krzyh00 pisze:
heh ja tez wlasnie skladam silnik i zobaczymy moze pod koniec tygodnia co zlozylem a co do tekli to musze cie zmartwic bo tekla chodzi fajnie i rasowo (moim zdaniem) tylko na malych i srednich obrotach na wysokich to juz jest niezbyt ciekawy halas



Szczególnie na autobanie po 150 km z v=90 km/h ma się ochotę zabić pasażerów.
  
 
Taa u mnie podczas pierwszych testów każdy sprawdzał kaszla a starsza
  
 
Najlepiej śmiaga się na pustym wydechu Jest git!!
  
 
Cytat:
2004-08-05 18:59:01, blokus pisze:
Cytat:
ustaw bardzo ubogą mieszankę i daj po garach, ze dwie godziny go przekatuj... wypalisz nagar bedzie ok...



Ale mu doradziles silnik po remoncie a ty mu go kazesz katowac. Do tego jeszcze uboga mieszanka - miesznka bogata lepiej chlodzi silnik, a on sie bedzie grzal bo jest na dotarciu.

Wymien badz wyreguluj gaznik (sam napisales ze swiece sa czarne - ale mam nadzieje ze to nie olej). Pojezdzij troche i sprawdz czy jeszcze kopci.


sorry przekatować - miałem na myśli pracę na wyższych obrotach, ale słusznie zwruciłeś mi uwage następnym razem bedę wysławiał sie precyzyjniej... pozdrawiam..
  
 
Jak Ci gasnie przy hamowaniu tio cos z przerwas na przerywaczu jest fe, a tekla podobno muli boba