Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2004-08-08 17:55:54 ja se moge dolot polerować, uuuu mogę..... plastkiowy ![]() |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-08-08 21:01:30 a ja powiem tak: mam glowice splanowana na maxa ![]() ![]() ![]() |
![]() artecki BRaciSzek Choroszcz | 2004-08-08 22:14:25 Zamiast planować głowicę lepiej założyć cieńszą uszczelkę, np 0,9 mm. |
![]() Majkel1982 Essi mk7 TD kombi Białystok | 2004-08-09 15:28:29 Podłączam się do wątku... niedługo będe rozbierał głowice, i mam w planach strzelić jakiś mały patent tuningowy ![]() Z tego co się rozeznałem to: tak jak mówi Qzyn - wylot polerować na lustro, dolotu nie polerować ale szlifować i zostawić drobne rysy (podobno aby paliwo lepiej odparowywało, nie wiem jak to się ma do LPG, bo przecież ten chyba nie musi odparowywać - bo od razu jest gazem ![]() ![]() No i pytanko: ile można bezpiecznie splanować głowice (jeżdże tylko na LPG, tylko zimą odpalam na benzie) podobno dla LPG można zdjąć sporo i daje to niezłe efekty a spalania stukowego nie będzie. I jeszcze: czy opłaca się powiększać przekrój kanałów w głowicy?? czy to nic nie da i tylko szlifować i polerować?? |
![]() EltonRST RS TURBO MK4 Tarnów | 2007-02-22 19:47:49 polerowanie kanalow i zmiana ich geometrii to juz troszke wyzsza jazda i pasuje miec pojecie,za to jest jedna podstawowa kwestia: zgranie kanalow glowicy i kolektorow.nawet najlepiej obrobiony kanal nie da wiele jak beda "schody" na przejsciach glowica kolektory.tam beda najwieksze zawirowania. warto zwrocic na to uwage.pozdrawiam i powodzenia |
![]() william0000 97 td polanica zdrój | 2007-02-25 11:02:03 ![]() [ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-26 11:16:15 ] |