Witam,
jakos powoli musze sie zastanowic nad regeneracja glowicy. Znajomy mechanik wspomnial mi o tym, ze 10.000 to bez problemu jeszcze zrobie, a i 20. powinienem (moze sie myli?), ale skoro trzaskam ok.40tys rocznie, to moze sie okazac, ze to juz niedlugo....
Mam dziwny obiaw:
na wszystkich cylindrach jest cisnienie 11 - 11.5 atm. ale na 3. mam az 14!!!!
mowi sie , ze to za duza roznica....
czy to prawda????????????
O czym to moze swiadczyc????????????
czy moze to powodowac zla wspolprace z LPG?????? - mam czasem strzaly, a swiece, filtr i kable prawie nowe.
Oleju (Mobil1 5W/50) to mi praktycznie nie bierze (przebieg 200t.km); pewnnie z 0.5l/15000km (zalewam podczas wymiany na maxa i nie musze dolewac), wiec raczej wskazuje to na glowice wedlug mojego rozumowania..., ale czy faktycznie?
Poradzcie czy regenerowac juz, czy mykac, az mi mocy bedzie brakowac?
A moze przy okazji regeneracji, podtuningowac glowice??????
to tez wazne pytanie!
Wieksze gniazda???

a moze cos jeszcze poradzicie na zwiekszenie sobie kopa... no, to bejki 318, juz by zostawaly w tyle...

)))
[z jedna ''stuningowana'' juz po Wrocku na ul.Legnickiej sie scigalem i dawalem jej nieznacznie rady...

- niech wie, ze OPEL tez potrafi!!! - pozniej juz jechalem grzecznie!]
P.S.
Mam nadzieje, ze orientujacy sie w sprawie udziela na FORUM bogatych rad, ktore przydadza sie nie tylko mi.