Motor w koncu padl

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

I stalo sie stalo co mialo sie stac motor sie zepsół o kurwa mac

A wiec odnalazly sie zagubione konie ale niestety motor powiedzial dosc... Tak jak myslalem 260Nm to max ktory przezywa
A ile bylo to nawet nie wiem bo juz na hamownie nie zdaze wjechac
Obecnie autko dymi na bialo jak moja stara 15 letnia lada
Najparwdopodpbniej pekl tlok... No coz koreancy na wszystkim oszczedzali
W srode mam andzieje wyciagne silnior i jeszcze w tym tygodniu bedzie wiadomo co poszlo.... Mam nadzieje ze blok jest ok...
Jakkolwiek sa tego bardzo dobre strony W piwnicy czeka caly
uklad korbowy z c20xe a dzisiaj zalatwilem tloki z c20xe...
To na tyle.. W sumie i tak dlugo pojezdzil
A taki sobie piekny wydech w sobote zrobilem 60 mm srednicy


Pozdr
Jadzwin









  
 
Z jednej strony jest mi przykro... z drugiej (nie ukrywam), dobrze a z pewnością bezpieczniej jest uczyć się na błędach innych co utwierdza mnie w przekonaniu, ze w moim przypadku finalny wynik mocy w okolicach 150 KM, oraz momentu w przedziale 170 - 190 Nm bedzie aż nadto wystarczające aby znacząco nie skrócić żywotności silnika

P.S Musiałem opchnąć turbawkę KKK ze względu na (podobno) dużą awaryjność. Obecnie szukam garreta T15 o bardzo zbliżonych parametrach do KKK, jednak doskonalszego pod względem konstrukcyjnym i znacznie mniej awaryjnego.

Pozdrawiam i życzę szybkiej reanimacji silniczka na nowych "wnętrznościach"

SpeedR

  
 
Przykre..... Życzę powodzenia w reaktywacji motorka
...a jak już pisałem w innym poście jak masz ochotę i tak zjawić się choć na chwilę w Tyńcu to mogę Cię zabrać
  
 
Cytat:
2004-08-16 21:41:45, SpeedR pisze:
P.S Musiałem opchnąć turbawkę KKK ze względu na (podobno) dużą awaryjność. Obecnie szukam garreta T15 o bardzo zbliżonych parametrach do KKK, jednak doskonalszego pod względem konstrukcyjnym i znacznie mniej awaryjnego.



Tyle, że jest odwrotnie

Popełniłeś błąd.
  
 
A ja ta z boku gratuluje optymizmu podziwiam takich ludzi

ooo zwalilo sie ok bedzie pretekst wlozyc cos lepszego

pozdr
  
 
Cytat:
2004-08-16 20:50:52, Jadzwin pisze:
No coz koreancy na wszystkim oszczedzali



Na kablach i wtyczkach nie oszczędzali. Najtańsza wersja ma tyle samo kabli i wtyczek co najdroższa. A z tym oszczędzaniem to wcalę się nie dziwię. W najnowszych autach jest jeszcze większa oszczędność. Lakier na wewnętrznych (ukrytych) elementach występuje w ilościach śladowych - wiesz jaka to oszczędność!
  
 
Kuba trzymam kciuki. Specjalnie to Ci może nie pomoże, ale chciałem Cię podtrzymać na duchu bo jeszcze zarzucisz prace i co będzie ? A informacje z linii frontu są tak ciekawe że szkoda ich tracić ...
  
 
Kuba nie zarzuci projektu
  
 
Witam,
Dramatu nie ma
Ale o tym cztajcie w innym watku

Pozdr
Jadzwin
  
 
[quote]
2004-08-16 20:50:52, Jadzwin pisze:
... No coz koreancy na wszystkim oszczedzali


[quote]

hm...a ja myslałem, ze silniczek 2,0 to oryginał z GM-Holden rodem z Australii..myliłem się?!
  
 
Cytat:
2004-08-17 01:50:15, Zoltar pisze:
Cytat:
2004-08-16 21:41:45, SpeedR pisze:
P.S Musiałem opchnąć turbawkę KKK ze względu na (podobno) dużą awaryjność. Obecnie szukam garreta T15 o bardzo zbliżonych parametrach do KKK, jednak doskonalszego pod względem konstrukcyjnym i znacznie mniej awaryjnego.



Tyle, że jest odwrotnie

Popełniłeś błąd.



No cóż, swoje zdanie opieram na opinii człowieka, którego znam już dość długo, a który z racji wykonywanego zawodu zajmuje się zarówno sprzedażą jak też naprawą turbosprężarek wszelakiej maści. Jest też głównym dostawcą na rynku polskim produktów firm: Mitsubishi, Garrett, czy Holset - którego nie ma potrzeby chyba nikomu przedstawiać

Skoro zatem po burzliwej dyskusji, jest w stanie udowodnić mi wyższość technologi stosowanej przez Garrett' a nad tą, wykorzystywaną np. przez KKK, to skory jestem mu zaufać, chociażby dzięki, zasadzie psychologicznej - ulegania opinii głoszonej przez autorytet w danej dziedzinie... choć to już temat na osobną dyskusję

Pozdrawiam - SpeedR