| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2004-08-18 14:27:38 Można, można, ale co będzię jezeli zawór ci przez przypadek spadnie. Nie lepiej odkrecic głowce, a przy okazji troszkę ją wyrównać, zobaczyć w jakim stanie są zawory, sprężyny itp. No i zmienić uszczelkę. |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2004-08-18 14:31:42 Ja bym na Twoim miejscu nie ryzykował. Zdejmij głowicę, obejrzyj jak się czuje etc. Postępuj tak jak radził Leszek! |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2004-08-18 15:07:05 Mareczku, przeczytaj jeszcze raz regulamin! I postaraj się już nie robić takich błędów! Pozdrawiam! |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-08-18 15:20:20
dokladnie. mnie Dobry tez to pokazal. [ wiadomość edytowana przez: Leszek_Gdynia dnia 2004-08-18 15:25:43 ] [ powód edycji: Zmieniłem tytul ] |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2004-08-18 20:54:51 No dobra dobra to ja już nic nie mowie Ja bym ją zrzucił, a co |
Perzan Przyjaciel LKP ST191L-DWMNKW Kraków | 2004-08-18 22:54:23 Jak to mówią, są dwie szkoły, falenicka i otwocka Nie to, żebym był niesolidny i odwalał fuszerkę przy robocie, ale akurat głowica dla mnie to dość wrażliwe miejsce Sam też często zaglądam w różne miejsca "przy okazji" Jeszcze tak na marginesie, Andrzej, zgodzę się z Tobą - jesteś upierdliwy Nie wiem jak inni, ale ja już wiedziałem o co chodzi zanim zaglądnąłem do wątku Wyobraź sobie teraz temat "[2107] - Wymiana uszczelniaczy zaworów z podparciem zaworu przez gniazdo świecy ?" Już obecny temat ledwie się mieści Ale to tylko takie tam... moje rozmyślania w tzw. wolnej chwili i zawsze może się okazać że nie mam racji Pozdro. |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2004-08-18 23:42:26 Perzan,chodzi o to,iz przed zmianą,temat był zatytuowany "silnik"
jakoś nie wierzę,ze doszedłbyś iż chodzi o wymiane uszczelnaiczy moim zdaniem Andrzej ma 100% racji pzdr |
Perzan Przyjaciel LKP ST191L-DWMNKW Kraków | 2004-08-19 00:38:16
Aaaa... to ja przepraszam bardzo. Proszę o wykreślenie mojej wypowiedzi z protokołu Na usprawiedliwienie mojego występku mogę tylko powiedzieć, że nie widziałem pierwszego tematu i nigdzie po drodze nie było wspomniane że ktoś w jakiś sposób zmienił temat No i okazało się że nie mam racji Na marginesie (po raz kolejny) osoba zmieniająca temat mogłaby wspomnieć o tym w wątku i na przyszłość nie mielibyśmy takich nieporozumień Pozdro. |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-08-19 01:11:46 popieram w pełni Perzna nie ma sesu sie narabiac tylko dal sprawdzenia a jest kilka sposobów na wymiane bez zdejmowania najleprzy z przyrządem wykonanym ze świecy zapłonowej i kompresora a jak ktos nie ma to podparcie tez dobre i to jak dla mnie obojętne czym byle nie uszkodzić gwintu na świece w głowicy |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2004-08-19 09:17:15 Perzanku - spójrz na post Adasca - na dole masz napisane, jak byk, ze zmieniłem treść tytułu Pozdro. |
Perzan Przyjaciel LKP ST191L-DWMNKW Kraków | 2004-08-19 09:54:54
Ajajaj... znowu dałem d..y Pozdro. |
Janusz-Mendrala ŁADZIARZ Lada 2107 & XM3.0V6 Kraków | 2004-08-19 10:57:32 Jesli glowica ma juz grubo ponad 150 tys nalezy ja zdjac i dokladnie sprawdzic stan prowadnic zaworowych. Jesli sa rozklekotane wymiana uszczelniaczy nic nie poradzi na konsumpcje oleju.
Prowadniczki i najlepiej zawory nalezy wtedy wymienic na nowe. Przy mniejszych przebiegach jak najbardziej polecam wymiane uszczelniaczy bez zdejmowania glowicy. Metoda to juz tylko kwestia gustu. Jasiu |
LadaCo Łada 2105 Gryfino | 2004-08-19 21:34:26 Patent z sprężarką jest sprawdzony i jak najbardziej go polecam, ale... o ile zawory mają szczelność. przed robotą proponowałbym na rozgrzanym silniku przy obrotach ok. 3000 dozować przez przepustnicę wodę, aż silnik zacznie przygasać do ok 1200 obrotów i powtórzyć operację ok. 5-10 razy. Pozwala to na podwyższenie ciśnienia sprężania i wywołania spalania stukowego dzieki czemu nagary będą usunięte z pzylgni zaworowych i gniazd oraz z tłoków. Dzięki temu zabiegowi uzyskamy szczelność przy wymianie uszczelniaczy i dotatkowo wpłynie to pozytywnie na nasz silnik. Metoda sprawdzona i niegroźna dla silnika ( szeroko stosowana w sporcie motorowym) Pozdrawiam. |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-08-20 00:53:05 prosze to pierwszy raz słyszę i chyba muszę spróbować jednak mimo że nie jestem zbyt stary to popieram powiedzenie że człowiek się uczy cale życie...... a i tak głupi umrze |
piotrzezglobic SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 Zgłobice k Tarnowa | 2004-08-20 07:47:57 Jak się tą wodę dozuje - jakimś spryskiwaczem, czy strzykawką (wiadrem |