Problem z pompą paliwową podczas jazdy na lpg w vento

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam założyłem gaz w vento a dokładnie w jettcie III 1994 amerykanskiej wersji vento i wszystko chyba jest ok ale pompa paliwowa umieszczona mniej wiecej pod podłogą tylnego pasażera z prawej ciągle chodzi nawet jak auto pracuje na gazie. Cały czas ją słychać a mam nawet wrażenie że chodzi głośniej niż wcześniej ale nie koniecznie bo mam to auto 2 dni więc może wczesniej nie zwracałem na to uwagi. POZDRAWIAM
  
 
Powinna byc odlaczona jak jest na LPG !!!

pozdr
  
 
a czy jeśli nie zostanie odłączona to sie zepsuje. Słyszałem, że powinna chodzić żeby w układzie było paliwo i w razie przełączenia na benzyne bez problemu zaciągnie paliwo a gdy pompa nie tłoczy to w ukłądzie jest brak paliwa.
  
 
Tutaj byla dosc ciekawa dyskusja na ten temat i wypowiadali sie ludzie ktorzy maja wtryski (ja mam gaznik)

klik tutaj ....

pozdr
  
 
Ja słyszałem, ze jednak lepiej jak chodzi.
  
 
Ja mam gaz założony 2 tygodnie temu i założyłem przekaźnik który wyłancza pompe podczas pracy na gazie mam wielopunktowy wtrysk, tak mi poradziło kilku fachowców.
  
 
I ciekawe co zrobisz jesli podczas wyprzedzania zabraknie Ci gazu.. bedziesz szukal przelacznika od pompy
  
 
Jakiego przelacznika ?? Bylo napisane PRZEKAZNIKA i tak wlasnie moim zdaniem najlepiej to zrobic, w razie czego klik na bene i jazda

pozdr
  
 
Witam Ja w swoim escorcie 1,4 z wielopunktem mam pompę paliwową włączoną ciągle, cały czas paliwko przelewa się w swoim obwodzie, gdy przełącze na benzynę natychmiast silnik pracuje , nie ma momentu zasysania paliwa- zawsze jest podawane z właściwym ciśnieniem. Pompa jest przystosowana do ciągłej pracy, chodzi u mnie już przez 30 000 km i wszystko jest ok. a często mam w zbiorniku 5-10 literków pozdrawiam
  
 
Witam Ja w swoim escorcie 1,4 z wielopunktem mam pompę paliwową włączoną ciągle, cały czas paliwko przelewa się w swoim obwodzie, gdy przełącze na benzynę natychmiast silnik pracuje , nie ma momentu zasysania paliwa- zawsze jest podawane z właściwym ciśnieniem. Pompa jest przystosowana do ciągłej pracy, chodzi u mnie już przez 30 000 km i wszystko jest ok. a często mam w zbiorniku 5-10 literków pozdrawiam
  
 
Witam Ja w swoim escorcie 1,4 z wielopunktem mam pompę paliwową włączoną ciągle, cały czas paliwko przelewa się w swoim obwodzie, gdy przełącze na benzynę natychmiast silnik pracuje , nie ma momentu zasysania paliwa- zawsze jest podawane z właściwym ciśnieniem. Pompa jest przystosowana do ciągłej pracy, chodzi u mnie już przez 30 000 km i wszystko jest ok. a często mam w zbiorniku 5-10 literków pozdrawiam
  
 
A jak to jest w autach gaźnikowych z elektryczną pompą ?? co dzieje sie z benzyna pompowaną przez pompe pdczas jazdy na gazie ?? wtrysk to rozumiem, wtryskiwacze odcinają, ale gaźnik ?? u mnie zawsze po jezdzie na gazie gdy najdzie mnie ochota lub koniecznosc odpalania na benzynie, odpalam 3 razy zanim zacznie noramlnie chodzic, pierwsze dwa razy praktycznie od razu gaśnie z braku paliwa w gazniku.. czy to normalne ?? czy moze powinienem dluzej czekac az pompa swoje zrobi i poda gaźnikowi czego trzeba..
  
 
trzeba na początku wlać trochę benzyny ha ha
  
 
generalnie teorie są dwie jeśli chodzi o wtrysk i pompe paliwa na LPG

jedna zakłada że cisnienie w listwie wtryskiwaczy jest niepotrzebne a praca pompy tylko powoduje jej zurzywanie się.!

druga jest szersza i przyjmuje że pompa jednak powinna działać po pierwsze chłodzi wtryskiwacze poprzez ciągły przepływ PB a jednak temperatura bywa tam spora po drugie zapobiega otwarciu sie wtryskiwacza(tego niebęde rozwijać bo i tak niezakumacie) po trzecie pozwala bezwłocznie przejść z gazu na PB..Przy wyłaczonej pompie ten manewr w niektórych przypadkach może okazać się dosyć bolesny..

Zaraz pewnie odezwą się domorośli znawczy że oni to pompy wogóle niepotrzebują. Sprawa jest jednak wiadoma że gdzie Polaków dwóch tam trzy zdania...

Duskusja o pompie toczy się już od ładnych paru lat i jeszcze nikt jednoznacznie nieudowodnił w 100% że pompa musi chodzić ani odwrotnie nalerzy jednak przypuszczać iż jej działanie może pomóc napewno zaś niezaszkodzi wkońcu producenci projektują samochody tak aby cały czas jezdziły na PB a wiec pompa według nich ma cały czas chodzić no nie.

Moja wypowiedz dotyczy jednak tylko silników wtryskowych z pompą elektryczną inne rozwiązania konstrukcyjne żadzą się innymi prawami i nienalezy podpinać dyskusji o nich do tej wypowiedzi.
  
 
Krotko: Jezeli mamy bene w zbiorniku to pompa moze a nawet powinna sobie ja mieszac Natomiast jezeli mamy w nim pustynie (czego nikt NIE ZALECA) TO OBOWIAZKOWO MUSIMY POMPKE WYLACZYC !!! Gdzyz pracujaca na sucho pompa skonczy sie baaaardzo szybciutko.