Reduktor-parnownik Cometa Elpigazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Dzisiaj zachciało mi się podnieść wolne obroty z 900 na 1000. Jednak troche sie zdziwiłem jak kręcenie o pół obrotu śrubą od regulacji wolnych obrotów nie przynosiło żadnych zmian Ile obrotu powinno dac już jakieś zmiany ?
  
 
Wolne obroty ustawia sie na elementach silnika, nie reduktora.Nie napisales jaki masz system zasilania benzynka.Pokrec w gazniku lub przepustnicy(jesli jest) regulacja wolnych obrotow a dopiero potem mozesz krecic przy parowniku.
  
 
Posiadam monowtrysk mono-tronic Bosha. I własnie szukałem dzisiaj jakiejś regulacji wolnych obrotów i... nie znalazłem
  
 
Niestety nie siedze w temacie niemieckich silnikow wiec pozostaje Ci jedynie podskoczyc do jakiegos mechanika i poprosic o podkrecenie obrotow i wtedy zobaczysz gdzie on to zrobi i jak.Tam moze byc popychacz sterowany podcisnieniem lub elektrozawor powietrza..a moze cos jeszcze innego..nie wiem.
  
 
Mam inst. ELPIGAZ w dwóch autach- TICO/gaźnik, oraz Corsa/monowtrysk, z takim samym reduktorem w obu autach.
Wolne obroty można regulować taką moletowaną mosiężną śrubą, ktora jest podpisana - reg woln.obr. gazownik tym regulował, a nie na silniku!!
na śrubie zrób jakiś znak(żeby wiedzieć ile przekręcona), i możesz śmiało obrócić 1-2 obrotów - wówczas powinien być efekt.



[ wiadomość edytowana przez: olmar dnia 2004-08-26 20:23:44 ]
  
 
OK dzięki za odpowiedz Wcześniej troche sie obawiałem kręcić więcej niż pół obroty żeby jej nie wykręcić