Wisienek rulez...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i tak sobie pojechaliśmy z Łodzi za Gorzów Wielkopolski do Krzeszyc.
Jazda bez żadnego przebacz - płatna autostrada z Konina do Poznania ze średnią ( !!! ) 165 km/h a reszta drogi non stop redukcja na III i jadziem . Jechaliśmy w dwie osoby plus bagaż. Nie było twardziela na nas . Spalanie : 10,03 gassu.

Wracamy z powrotem - ta sama trasa, ale już 4 osoby plus bagaż.
Wspomniana autostrada : możecie wierzyć lub nie - na autostradzie średnia ( !!! ) przejazdu : 172 km/h , cały czas but w podłodze - Wisienek z takim obciążeniem jechał non stop 185 - 190 km/h . Spalanie niezbyt optymistyczne jak na trasę : 10,91
Jeżeli chodzi o przyspieszenie : opłacało się wzmocnić ten silniczek , nie było mocnych
101 koni : RULEZ.......
  
 
Ma się tą ciężką nogę

DeeJay Ty masz wtrysk gazu parwda???
Sekwencyjny??
  
 
Nie sekwencyjny
Ale za to dogładzone kolektory i shamowane 101 KM na gazie i 98 na benzynie - tylko nie pytać o wykresy bo nie ma ( nie chciało mi się płacić - hamownia na lewo )
Kiedyś Zoltar wspominał o tym - są oddzielne mapy wtrysku dla benzyny i gazu.

Osiągi niezłe, co ?
  
 
hehe standardowe pytanie: ile kosztowala taka instalka??
a bardziej ogolnie i do wszystkich..moze ktos ma o tym jakies pojecie czy do wtrysku gazu sa inne typy parownikow..inaczej mowiac czy jest mozliwosc zrobiena wtrysku gazu uzywajac czesc podzespolow z tradycyjnej instalki z kompem? (hmm przypuszczam ze nie ale co szkodzi zapytac )
  
 
Witam.
Nie sadzilem ze trzeba miec jakas specjalna instalke gazowa zeby poleciec 170 km/h. Dwa tygodnie temu jechalem z zielonej do Katowic. Tez autostrada. Od Katow Wroc. do Zjazdu na Strzelce Opolski stala 160km/h. Jak sie zapomnialem to bylo 170. I bylo jeszcze troche miejsca po pedlalem gazu. Ciagle sie chcial rozpedzac. Ale bylo to juz wystarczajaco szybko i byl juz spory szum w kokpicie.
A mam najprostrza instalke. Spalil ponizej 10 litrow. Podczas jazdu nad morze po dobrej drodze spalil mi 8,7 litra na 100.
W ogole moj spisuje sie rewelacyjnie. Jestem z niego bardzo zadowolony.
  
 
oj nie w tym rzecz ze na wtrysku ma wiekszy v max wtrysk po prostu wierniej oddwzorowuje prace silnika na pb i zadna tradycyjna instalka nie ma sie co rownac nie wierze ze instalke z kranikiem da sie wyregulowac tak zeby rownie dobrze dzialal na niskich jak i wysokich obrotach i przy tym jeszcze malo palil (no zaraz pewnie ktos mi bedzie udawadnial ze jest wlasnie takim wyjatkiem )
  
 
Koszt teraz instalki to około 3500.
Zalety tylko dwie : lepsza dynamika na gazie niż na benzynie oraz brak niebezpieczeństwa strzału.
Wady : większe spalanie, koszt instalacji.
  
 
Instalacja z kranikiem, to niezła lipa, a z silniczkiem krokowym średnia lipa

To tak jak byś przerobił silnik z wtryskiem na gaźnik.

Każdy kto choć troche zna się na instalacji gazwiej opartej na mixerze wie jak prymitywny jest to sposób zasilania silnika.
  
 
dokladnie JACO a co do spalania to coz mi pali tyle ze watpie by wtrysk to pogorszyl..tak czy owak taka instalka jest summa sumarum dosc tania forma tuningu obnizajaca do tego koszty eksploatacji..dodam ze ja za swoja instalke 5 lat temu placilem 2900 wiec 3500 to porownywalna wartosc..no ale ja juz instalke mam i drugiej chyba w espero nie zaloze
  
 
Proszę mnie tylko nie podejrzewać, że sobie cuś takiego założyłem...
Jak go brałem to taki już był ułomny
Ja zrobiłem tylko kolektory....
Ten silnik i tak od początku był jakiś dziwny.....
Jeszcze przed kolektorami przewieźli mnie 2,0 na zwykłej instalce i sam sobie zadałem pytanie "Czemu chodzi podobnie ?"
Wtedy też złoiłem od 0 - 120 km/h 1,8 na zwykłej instalce - i to w dwie osoby, a kolo jechał sam
Ale się fajnie wzburzył jak visolvit na stacji
  
 
To napewno w dużej części zasługa instalki - możliwość montażu standardowego dolotu powietrza, brak mixera, gaz podawany prawie tak jak benzyna przed samymi cylindrami.

Nie bez znaczenia jest też oczywiście polerka kolektorów.

Tak jak już wspominałem instalki z mixerem to bardzo prymitywne rozwiązanie, które samo w sobie bradzo zamula nasze autka.

Nooo ale ładować 4 tyś w instalkę , która jest 1/3 wartosci naszych aut, to też niezbyt rozsądny pomysł.

Co innego DeeJay , który zakupił samochód z taka instalką.
Swoją drogą, to gdzie Ty go DeeJay wyrwałeś???
Ktoś zamontował wtrysk gazu i niedługo potem pozbył się auta???
  
 
DeeJay Ty w czasie jazdy dajesz muze ostro co ?

Bo takiego wycia przez tyle km to ja bym nie zniósł

Przynajmniej w 2.0
  
 
Wcale nie jest tak głośno
A jeżeli chodzi o muzę to standardowo jak najbardziej , ale podczas tej podróży jechaliśmy w 4 osoby, więc zbyt głośna muza mogłaby odbić płuca jadącym z tyłu, bo tuba grzmi centralnie w tylne oparcie

JACO - autko było brane od szefa serwisu DU w Łodzi
  
 
Zależy do czego się porównuje.

Ale muza jest wskazana... Niekoniecznie głośna, ale coś grać musi
  
 
Cytat:
2004-08-29 12:34:05, DeeJay pisze:
JACO - autko było brane od szefa serwisu DU w Łodzi



Czyli jakby na to nie patrzeć, to Wisienek RULEZ