a6intruder Poreba | Tiaaa nie wspominałeś o klimie - to zmienia postać rzeczy nie morzesz zejść poniżej 2000 obr/min , hmm domyślasz sie czemu pali wiecej ? Żwawe robi się powyżej 2000 tysiów - wtedy działa zawór trzeciego tłoka pompy wysokiego ciśnienia - no jest takie badziewie , u mnie słychać to wyrażnie - inny klekot od 2100-3000.
Parę rad z ominieciem ASO
błedy potencjometru przepustnicy- rozebrać potencjometr , nic trudnego , wytrzeć stary smar (namagnesowany) stąd błedy ,nasmarowac wazeliną techniczną - oszczedność ok 700 zeta
Kontrolka poduszki powietrznej - luknij pod siedzenie pasażera - wtyczka od pirotechnicznego napinacza pasów - rozłączyć psiknąć preparatem polepszającym przewodzenie poskładać i kolejne dwie stówy w kieszeni
Filtry , filtry i jeszcze raz filtry wymieniaj częściej niż to jest zalecane olej max co 15 tys jak mu będziesz dogadzał to w nagrodę zobaczysz zdziwione miny "rajdowców" przy starcie z pod świateł hehe ciekawy widok jak dostawczy zostawia ich w tyle.
Tankuj TYLKO na dobrych stacjach only orlen - płacisz więcej tylko pozornie - koszt pompy wysokiego ciśnienia !
A jeszcze jedno - główne koło pasowe ok.800 zeta - no niestety tylko na stacji ASO - ustawiają naciąg , nie próbój samodzielnie koszty x 2 , klocki hamulcowe to samo tresowałem kilka rodzajów tylko oryginał nie piszczy ,nie trzepie i HAMUJE.
Drążki reakcyjne ok 70 zeta wymieniasz sam w 15 min
Oswietlenie tablicy rejestracyjnej - poddałem sie , wywaliłem osłonki , qrde nie rozbieralne , gołe żarówki jeżdżą 2 lata i nic !
Uwaga na ABS baaardzo wredny zimą !
Poza ty bełkot nie sprawia problemów ok 500 km dziennie
Pozdrawiam
|